Daims pakt liever blubber hahahah.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peelie schreef:Veulens zijn al een bepaald percentage gegroeit met een bepaalde tijd. Dit gaat per maand. Er bestaat een tabel voor. Daarmee kan je het uitrekenen. Dat heb ik gedaan. Nash is nu 1.10 met 2 maanden en dan zijn ze zo even uit mijn oof voor 75% gegroeit... Moet ik even checken...
En dan kan je het uitrekenen...
muppetmayo schreef:Hinke is goedDan breng ik je daarna wel thuis (kan ik gelijk Ankie bewonderen hahaha)
Peelie schreef:KIEFFER ANJA!!!!!!! IK WIL IK WIL IK WIL!!! Maar ik heb nu maar 71 euro... net te wijnig voor het hoofdstel... BAGGER!!!
muppetmayo schreef:Ik heb een iets andere Hinke, ik heb er 1 met maasjes. Die loopt bij mijn benen waar je drijft zegmaar een stukje omhoog, zodat je geen ruzie hebt met je benen en de deken.
Ik ga zo eens kijken naar de uitverkoop, maar gaat m voor mij niet worden denk ik
Deze maand al paardje gekocht, eventjes bijna 400 euri aan omheining rotzooiAutch
Balen dat je niet gereden hebt als t wel had gekund! Nouja, je zal je slaap hard nodig hebben gehad denk ik!
Peelie schreef:Dat had Mara ook niet in de eerste 2 jaar dat ik haar had.. Totdat de zadelmaker een stomme fout maakte.
Citaat:Ik maak me er wel druk om hoor Toon het alleen niet zo.