Daims pakt liever blubber hahahah.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik kan echt niet wachten!!!
[/quote]Peelie schreef:Veulens zijn al een bepaald percentage gegroeit met een bepaalde tijd. Dit gaat per maand. Er bestaat een tabel voor. Daarmee kan je het uitrekenen. Dat heb ik gedaan. Nash is nu 1.10 met 2 maanden en dan zijn ze zo even uit mijn oof voor 75% gegroeit... Moet ik even checken...
En dan kan je het uitrekenen...

:
Baal! Het is echt al zo snel weer donker
Morgen moet ik ook de hele dag werken en ben ik pas laat klaar, dus dat wordt in de bak rijden. 

Autch 
muppetmayo schreef:Hinke is goedDan breng ik je daarna wel thuis (kan ik gelijk Ankie bewonderen hahaha)
Maar ik woon echt niet bij je in de buurt! Maar je mag wel eens op ankie komen rijden
En op daims rijden zit er wss niet in he? Aangezien hij kreupel is?Peelie schreef:KIEFFER ANJA!!!!!!! IK WIL IK WIL IK WIL!!! Maar ik heb nu maar 71 euro... net te wijnig voor het hoofdstel... BAGGER!!!
muppetmayo schreef:Ik heb een iets andere Hinke, ik heb er 1 met maasjes. Die loopt bij mijn benen waar je drijft zegmaar een stukje omhoog, zodat je geen ruzie hebt met je benen en de deken.
Ik ga zo eens kijken naar de uitverkoop, maar gaat m voor mij niet worden denk ik
Deze maand al paardje gekocht, eventjes bijna 400 euri aan omheining rotzooiAutch
Balen dat je niet gereden hebt als t wel had gekund! Nouja, je zal je slaap hard nodig hebben gehad denk ik!

Toon het alleen niet zo.
en dat voor 19.95
Alleen de kleur moet je maar doorheenkijken, maarja, als t maar helpt toch 
De engelse 
dat is wel echt een heel kunstmatig lichtblauw kleurtje. En voor 19 euro zal het mss ook niet zo'n goede kwaliteit zijn?Peelie schreef:Dat had Mara ook niet in de eerste 2 jaar dat ik haar had.. Totdat de zadelmaker een stomme fout maakte.
Citaat:Ik maak me er wel druk om hoor Toon het alleen niet zo.
Over het algemeen ben ik wel tevreden over de spullen van hh