Hey Dames, gisteren even bij me kleine meisje wezen kijken, sinds goed een maand geleden dat ik er voor het laatst was.
Oei wat is die gegroeit zeg.
Ik had stille hoop dat ze meer naar paps zou gaan groeien, maar denk toch ze meer op mams gaat lijken,
ze heeft me een achterwerk, niet normaal meer, hahahaha maar ach voor mij is goed zo.
Ze zit nu geschat ongeveer 5 cm onder de stokmaat van Donna,
al heb ik de stille hoop dat ze gaat groeien in het voorjaar als ze weer het land op gaan,
en voor die dag ga ik echt vrij nemen ... dat wil ik niet missen.
Moet toch maar weer wat vaker komen , want madam heeft dr bijt in alles wat los en vast zit fase, voor de zoveelste keer,
dat zelfs de UH niet meer helpt om haar te corrigeren, kortom ze is lekker bijdehand, achter je aan blijven lopen om aandacht,
maar dr nu echt niet uit wat voor aandacht ze krijgt, als ze het maar krijgt, de boef. Daar krijg ik me handen straks echt vol aan.
Nou hier wat fotootjes van me kleine blonde hafdame.

En me puppykind
nu 3,5 week jong
[img]http://94.100.114.45/1183700001-1183750000/1183728101-1183728200/1183728134_6_WzNb.jpeg[/img

Voor diegene die me op hyves als vriend hebben, daar staat ook een filmpje van haar op, de krijg ik op een of andere manier niet hier geplaatst.
Zo nu ga ik me mandje opzoeken ...truste all...