Voor Donja is er maar één halster.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_karin_ schreef:Ik wil nog wel een mooie voor erbij, maar die ga ik dan toch heel weinig gebruiken.
Geef mij maar mooie pads.Of eigenlijk wil ik eerst nog een nieuwe rijbroek. Maar éérst wat normale broeken en truien voor ik op school in vuilniszakken moet gaan rondlopen.
HAFxGEK schreef:Zo ben bij 254, ga zo naar m'n moeder, lekker o&n vieren
_karin_ schreef:Hee!
Babberdebabs! I need you.
mieske schreef:Misschien moet je dan je cap maar opdoen als je uit bed komt en gaat douchen
Roma_4ever schreef:Ik heb hier nieuw zadelvet en dat ruikt naar kerstbrood
Roma_4ever schreef:biancailona schreef:heb gereageerd
gaat kijke
lotteluvah schreef:Eetse!ff spammen XD
knabbelgirl schreef:oke ik ga spammen met foto's! Ook van deze zomer
biancailona schreef:
Ticcie schreef:Die foto van Ilona is echt heerlijk..![]()
'k Kan nu niet zo lang op Bokt, maar 'k wou wel even komen melden dat Ticcie vandaag beter was.. Heb hem ongeveer 40 minuutjes gereden, veel draf, veel cirkels en voltes, eve galop, es laten doorgalopperen zoals hij het wil en daarna nog enkele balkjes gelegd en balkjes gelopen. Dat vindt ie altijd leuk en je zag hem ook blij worden, liep erover gelijk niets, en dan maar gestopt, lekker uitgestapt, nog even gespeeld en dan op stal en lekker verwennen..
Ie heeft al beter gelopen, maar ik mocht niet klagen..
suusiejj schreef:Ik kom ook ff langs, ben een tijdje niet geweest , excuus maar heb veel aan m'n koppie
maaaaaaaaaaaaar
prettige jaarwisseling en een enorm gelukkig (paarden) nieuwjaar
HAFxGEK schreef:Nja, ik ga veel plezier allmeaal
en alvast FIJNE JAARWISSELING![]()
![]()
![]()
![]()
en kijk uit voor je handen!