biancailona schreef:Amandie schreef:Zwaar irritant!!
Khoop dan dat het wel een lief meisje is;)
ik ook, maar moet ik haar nu mailen, of wachten tot ze belt? dat is de vraag,
Hmm

En anders heeft ze pech

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:Amandie schreef:Zwaar irritant!!
Khoop dan dat het wel een lief meisje is;)
ik ook, maar moet ik haar nu mailen, of wachten tot ze belt? dat is de vraag,
biancailona schreef:lotteluvah schreef:Ik zou niet mailen.
Zij wil verozrgen dan moet ze ook maar initiatief tonen!
dat dacht ik ook pfff, verzorger zoeken valt niet mee
lotteluvah schreef:Ik vind die van HH ook leuk maar wil alles is donkerbruin en dan valt die cap zo op.
Amandie schreef:Bij de fries die ik verzorg nietDie vind alles goed
Maar hij kan soms nog wel een hengstje zijn![]()
biancailona schreef:heb haar twee keer gemaild, met verzoek mij ook te bellen![]()
lotteluvah schreef:Amandie schreef:Bij de fries die ik verzorg nietDie vind alles goed
Maar hij kan soms nog wel een hengstje zijn![]()
Het is en blijft een dier.
Een verkeerde vlucht je valt er wel af en daar lig je dan met je hersenschudding.
Sanchowtju schreef:lotteluvah schreef:Ik vind die van HH ook leuk maar wil alles is donkerbruin en dan valt die cap zo op.
Ja, die van HH is wat lichter van kleur, alles donkerbruin is dan natuurlijk mooier![]()
ben wel benieuwd eigelijk hoe jou hele bruine outfit er straks uit gaat zienvast heel mooi
![]()
ben stiekum wel een beetje jaloers![]()
Sanchowtju schreef:lotteluvah schreef:Ja, die van HH is wat lichter van kleur, alles donkerbruin is dan natuurlijk mooier![]()
ben wel benieuwd eigelijk hoe jou hele bruine outfit er straks uit gaat zienvast heel mooi
![]()
ben stiekum wel een beetje jaloers![]()
Ik ben ook zo jaloers op mensen met mooi bruin tuig.
Ik had zo'n spijt dat ik een zwarte gekocht had he
Amandie schreef:Heb ik al gehadtoen een paard mij 5x had getrapt.. tegen me hoofd en nek
biancailona schreef:hoop gauw een lieve verzorgster te vinden
Sanchowtju schreef:mmh, vervelend hoor Biancais nog knap lastig volgens mij om echt een goede verzorger te vinden
lotteluvah schreef:Amandie schreef:Heb ik al gehadtoen een paard mij 5x had getrapt.. tegen me hoofd en nek
En dan denk je niet laat ik eens een cap opdoen?
Stel dat je wel een flinke smakkerd maakt en het fataal wordt. Denk eens aan je ouder enzo.
lotteluvah schreef:Amandie schreef:Heb ik al gehadtoen een paard mij 5x had getrapt.. tegen me hoofd en nek
Stel dat je wel een flinke smakkerd maakt en het fataal wordt. Denk eens aan je ouder enzo.
biancailona schreef:Sanchowtju schreef:mmh, vervelend hoor Biancais nog knap lastig volgens mij om echt een goede verzorger te vinden
vorige twee ging gemakkelijk, zo lijk ik net een verslinder, maar dat is niet zo, de eerste verhuisde terug naar apeldoorn, niet om de hoek dus voor mij. En de laatste werkt voortaan in Eindhoven, lastig te combineren
biancailona schreef:hoop gauw een lieve verzorgster te vinden
Amandie schreef:Dat was niet met rijdenmaar met een paard in de wei zetten..
Dat was toen ook al fataal.. want die paard had mij bijna tegen de halsslagader getrapt..
Maar nu kan ik toch al bijna niet rijden.. Want de buitenbak is heel nat![]()
En het is veel te koud