Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:
let alsjeblieftniet op mij
Nienke_17 schreef:Dit is een foto van de eerste keer dat ik op Sjoukje zit en is de tweede keer dat ze uberhaupt iemand op dr rug heeft
kekaro schreef:
zo dat is nou Raffle
Monica_86 schreef:lotteluvah schreef:Ik vind het jammer dat die groep uitelkaar is.
Ze hadden veel ruimte om leker te spelen enzo en zwemmen..
En nu is alles uit elkaar gehaald enzo..
Maaja ik heb geen keus
Inderdaad jammer, ze had een leuk groepje! en leuk plekje!lotteluvah schreef:Morgen eindelijk de zadelmaker![]()
![]()
Heb je dat bruine hoofdstel gezien die ik plaatste??
TjelleBieb schreef:Yaaaay, zadelmaker.
Mijn makeup zit verrekt goed, zul je net zien dan het morgen terîngklote zit als ik naar school moet. (NIELS!)
Aagh, lekker boeiend, ben toch al één en al vlek.
Sanchowtju schreef:Hey, ben d'r weer ff![]()
Ohja, volgens mij waren deze berichten aan mij gericht:TjelleBieb schreef:Byee An & Emm.Babsie_Flash schreef:Doei doei!Dag Emm
Alleen ik ben niet Emmamaar Carma, Knabbelgirl is Emma
![]()
Maar maakt niet uit, ik vergeef t jullie wel![]()
lotteluvah schreef:Show je make-up tjel XD
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Show je make-up tjel XD
Kan je niet zien, al doe ik op de cam zie je alleen maar zwarte vlekken maar me mascara wilt helemaal top zitten nu.
HAFxGEK schreef:HAAII
lotteluvah schreef:ik heb vandaag 3 uur les en 3 toetsen
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:ik heb vandaag 3 uur les en 3 toetsen
Ik heb vandaag 9uur stage.
En de baas is er niet, de onderbaas is er niet, de assistente-onderbaas is er niet, en nu zit ik opgescheept met een stresskip (echt niet leuk) en met een ander meisje, en er komt er 1 uit heemskerk voor ons invallen.
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Ik heb vandaag 9uur stage.
En de baas is er niet, de onderbaas is er niet, de assistente-onderbaas is er niet, en nu zit ik opgescheept met een stresskip (echt niet leuk) en met een ander meisje, en er komt er 1 uit heemskerk voor ons invallen.
lekker gereegeld
TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:ik heb vandaag 3 uur les en 3 toetsen
Ik heb vandaag 9uur stage.