Liiisaaa schreef:O.a. voetbalshow, vuurshow en tja vrijheidsdressuur zit in beide gemengt!En barrelrace/polebending en riddershow
gaaf

Ik zit zelf in een activiteitenwerkgroep bij ons op de ponyclub, dus ik hou het even in m'n achterhoofd!
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Daar ga ik met Nib in en tussendoor, en allemaal gekkigheid. En dan heb je ook nog een andere haf die staat voor de wagen, en die gaat over 2 van die schansen waar precies de wielen overheen kunnen en pony tussen door met de koets 'springen' en ook vuurwerk erbij enzo. En dat zo hard mogelijk. Erg gaaf!
en poes met roze voet 
en mooi westernzadel.
Heel de tafel ligt nu bezaaid met brieven en papieren.. 
Moet ik alleen ff kijken wanneer want heb t vrij druk op t moment. Maar gaat goedkomen

ik dacht ik laat vast weten dat ik er ben.
Zit ik op kantoor de hele dag
muppetmayo schreef:Hihi is goedMoet ik alleen ff kijken wanneer want heb t vrij druk op t moment. Maar gaat goedkomen
Heb je al een foto van de draafhaf? Ben heel benieuwd hoe dat eruit ziet 
hoop dat het lekker zit.
lekker knuffen/poetsen en Arash rijden
Het betrekt hier nu wel
heel de ochtend zon.. en nu trekt het dicht.. niet eerlijk..

Succes met Grieks 
Echt super! Eigenaresse Nib heeft nog paar foto's gemaakt, zodra ik ze heb zou ik ze even showen!
MelisXFeikje schreef:Dit zal het haf topic zijn ?
Nou ik zal me even voorstellen, Ik ben melissa en sta in de sprong om een aankoop DraverXhaf te bestellen
Mensen kennen me mischien van het zeur topic >> [RPA] Kruising HaflingerXDraver
Waar mensen het een idiote kruising vinden.
Ik zal me uitgebreid voorstellen waneer het echt zo ver is,ik dacht ik laat vast weten dat ik er ben.

Heb er zin in 
hij had er zin in
maar wel na een half uurtje gestopt.. hij begon alweer te zweten.. moeten echt weer opbouwen.. Maar was heerlijk!! En ff zonder zadel uitgestapt