Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:, en ook de nieuwe eurostar.
lotteluvah schreef:SmeeJ schreef:, en ook de nieuwe eurostar.
Die hebben ze al vet lang
suusiejj schreef:Sanchowtju schreef:Leuk al die kerstkado's Suus![]()
![]()
En Esmee leuk paardjealleen wel een klein beetje vies
haha jah kom op ook me huisdiertjes krijgen kerstkado's
lotteluvah schreef:denk het wel
Ik ga een donkerbruine cap halen bij divoza
Sanchowtju schreef:lotteluvah schreef:denk het wel
Ik ga een donkerbruine cap halen bij divoza
Leukweet je al welke precies? of gewoon een bruine?
lotteluvah schreef:
lotteluvah schreef:
Amandie schreef:![]()
Ik moet ook nodig een nieuwe cap, maarjaik draag er alleen een op de rijvereniging
biancailona schreef:ik heb gewoon een zwarte cap,
er wil een meisje, ze zit niet op bokt overigens voor ilona komen kijken morgen, ivm verzorgen, mail haar vanavond denk het adres wel.
Ik heb al twee keer gemaild of ze me wil bellen, nu mailt ze terug ik kan vrijdag wel. Had namelijk gemaild dat ik dan ook kan. Ik denk bel me dan, heb het tel. nummer gemaild. Nog steeds geen telefoontje gehad over morgen. Pff.... Ze is dertien, vond ik al een lastige leeftijd, rijdt 2.5 jaar, maar sommige zijn al verstandig op die leeftijd, vandaar dat ik hem verlaagd heb. Ik denk bel me dan als je zo graag wilt. O, ja laatste mailcontact was maandag, ik dacht bel me dan ook maar.
Dus zit in dubio, vanavond mijn huisadres mailen. Of op telefoontje wachten. pfff...
biancailona schreef:ik heb gewoon een zwarte cap,
er wil een meisje, ze zit niet op bokt overigens voor ilona komen kijken morgen, ivm verzorgen, mail haar vanavond denk het adres wel.
Ik heb al twee keer gemaild of ze me wil bellen, nu mailt ze terug ik kan vrijdag wel. Had namelijk gemaild dat ik dan ook kan. Ik denk bel me dan, heb het tel. nummer gemaild. Nog steeds geen telefoontje gehad over morgen. Pff.... Ze is dertien, vond ik al een lastige leeftijd, rijdt 2.5 jaar, maar sommige zijn al verstandig op die leeftijd, vandaar dat ik hem verlaagd heb. Ik denk bel me dan als je zo graag wilt. O, ja laatste mailcontact was maandag, ik dacht bel me dan ook maar.
Dus zit in dubio, vanavond mijn huisadres mailen. Of op telefoontje wachten. pfff...
Sanchowtju schreef:Amandie schreef:![]()
Ik moet ook nodig een nieuwe cap, maarjaik draag er alleen een op de rijvereniging
foei tochje moet altijd een cap op he
![]()
Amandie schreef:Zwaar irritant!!
Khoop dan dat het wel een lief meisje is;)
lotteluvah schreef:Ik zou niet mailen.
Zij wil verozrgen dan moet ze ook maar initiatief tonen!