Ik was trouwens gister op buitenrit (alleen ) en Link wilde ergens perse niet langs. Grote pakken voordroog/kuil 3 meter hoog opgestapeld. Ik dacht het daardoor kwam. Ik had verderop wel wat mensen op de grond zien zitten, dacht dat ze dingen aan het verkopen waren. Na een half uur Link proberen over te halen (ik wilde niet afstappen) was ik zowat bij die mensen. En wat bleek: ze zaten bij een dood paard. Die had net in de wei zijn been gebroken en hebben ze meteen in moeten laten slapen. Ze waren dus een soort van afscheid aan het nemen en er lag een grote bos rozen bij. Nu snap ik waarom Link er niet naartoe wilde, die had dat allang gemerkt. Ik heb ze gecondoleerd en een man die erbij stond heeft Link even vastgepakt en even er voorbij geleid. Het was echt heel triest en moet er niet aan denken dat dit mij zal overkomen zeg!
En ik allemaal denken dat hij zich aan aanstellen was Gelukkig had ik veel geduld en ben ik niet boos geworden, anders had ik me nog schuldig gevoeld ook.
@ girlgamer: ik noemde het een ex-hengst doen wel meer mensen.omdat het uiteindelijk ook zo is.Er staat nadrukkelijk in dat ze niet op een manege staan omdat sommige mensen komen met waar ik sta op welke manege en allemaal dat soort dingen.en nu ik dat in me profiel heb staan hoor ik hier niks meer van.Wat dacht jij dan ?