[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:07

Biies schreef:
oojeeetje, op zaterdag gaat er altijd een meisje mee naar winston, dan gaat ze helpen en er op rijden want ze wil leren paardrijden. dus het gaat steeds beter ze kan al zelf opzadelen hoeven uitkrabben draven sturen stappen alleen de galop hadden we nog niet gedaan. endat wouden we vandaag gaan doen. dus ik zou het eerst voor doen maar dat heeft zich heel anders uitgepakt

http://www.youtube.com/watch?v=8-nu05STB0A

:+
Was dit trouwens het meisje erop of jij?

Candace

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:10

Meiden eventjes een berichtje van mij, ik ga op vakantie vanaf woensdag dus dan zal ik niet heel veel op bokt te vinden zijn, na mn vakantie ben ik weer actief!
Alvast een fijne kerst en gelukkig nieuwjaaaar!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:13

Candace schreef:
Meiden eventjes een berichtje van mij, ik ga op vakantie vanaf woensdag dus dan zal ik niet heel veel op bokt te vinden zijn, na mn vakantie ben ik weer actief!
Alvast een fijne kerst en gelukkig nieuwjaaaar!

Het zelfde :D en een fijne vakantie :) Waar ga je heen?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:14

Fijne vakantie!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:19

tis kouuud.

Biies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:27

Marlis schreef:
Biies schreef:
oojeeetje, op zaterdag gaat er altijd een meisje mee naar winston, dan gaat ze helpen en er op rijden want ze wil leren paardrijden. dus het gaat steeds beter ze kan al zelf opzadelen hoeven uitkrabben draven sturen stappen alleen de galop hadden we nog niet gedaan. endat wouden we vandaag gaan doen. dus ik zou het eerst voor doen maar dat heeft zich heel anders uitgepakt

http://www.youtube.com/watch?v=8-nu05STB0A

:+
Was dit trouwens het meisje erop of jij?

oohh nee dit ben ik ik denk dat als dat meisje erop zou zitten ze er al 10x was afgevlogen xd

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:27

Mmm oke.. Je eigen keus.. Maar ik zou iemand die (nog) niet kan rijden niet buiten laten rijden.. :o

Fijne vakantie Candace!

Tis zeker koud!! Het sneeuwde hier zelfs net!..

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:29

tis zeker koud! hier sneeuwt het alweer een klein beetje
probeer de veulens zo snel mogelijk naar buiten en naar binnen te doen want het is stervens koud
voer ze veel hooi en veulenbrok blijven ze lekker warm van en op gewicht.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:38

shilady schreef:
tis zeker koud! hier sneeuwt het alweer een klein beetje
probeer de veulens zo snel mogelijk naar buiten en naar binnen te doen want het is stervens koud
voer ze veel hooi en veulenbrok blijven ze lekker warm van en op gewicht.

Kunnen ze we; hebben hoor. Het is juist goed om veulens zoveel mogelijk buiten te hebben.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:40

Ze zijn ook veel buiten
maar als hun buiten zijn blijf ik natuurlijk niet uren lang in de kou wachten tot ze weer naar binnen kunnen :+

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:48

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:53

is mij ook maatje te klein Jolanda.. ze zien er wel erg fijn uit!! Ik heb ze met rubberen voet, maar krijg daar zweetvoeten in en dus koude voeten :?

Biies

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 21:54

Nathalie83 schreef:
Mmm oke.. Je eigen keus.. Maar ik zou iemand die (nog) niet kan rijden niet buiten laten rijden.. :o

Fijne vakantie Candace!

Tis zeker koud!! Het sneeuwde hier zelfs net!..

hoezo niet dan ? ik ben in alle tijden dat ze nog niet zelf kon sturen/ remmen of goed kunnen blijven zitten met een halstertouw ernaast blijven lopen. ze heeft netjes een cap op en ik vertrouw mijn pony daarin tegen meer als in een bak ( als we die hadden) want dat vind hij niet leuk en gaat hij juist klieren.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:05

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:14

Ik vind dat mooie ruime boxen met genoeg uitkijk voor de paarden, alleen het paardje op de foto kijkt niet erg happy

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:14

Shilady, Lijken me erg fijn voor de paardjes! Ze kunnen zo inderdaad lekker met hun hoofd over de staldeur hangen! :)

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:46

candace fijne vakantie :)
marlis tis indd koud!
shilady; lijken mij wel fijne boxen.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 22:55

Tja, das mijn gevoel.. K zou als de dood zijn dat het toch mis gaat oid.. het is en blijft een dier.. hoe braaf hij ook is..

Mooie box idd!! K zou alleen niet met merries voorbij lopen als je jongens wat ouder zijn :+ dan springen ze er uit := maar wel heul erg mooi open zo!!

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-10 23:09

ik gaat slapen meiden! spreek jullie morgen wel weer :wave:

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 08:31

Mara heeft ook een hele open box, die kan lekker met haar toeter uit de deur hangen. Matador staat bewuste in een dichte box, hij komt anders gegarandeerd over de deur heen als er paarden weg gaan die hij graag mag, en dat zijn er nogal wat :+
Ik ben gistere weer een beetje verder gegaan met Matador met VD'en. Hij begrijpt het begrip voet nu heel erg goed. En gistere stond hij dus ook al weer te schrapen met zijn been als ik nog geeneens een comando had gegeven. Nu ga ik zijn been vast pakken om hem te leren zijn been omhoog te houden. Ded=ed ik dat gistere dus iets te enthausiast van mijn kant, kwam hij heeeeel rustig omhoog met bijde benen. Whoops :+ Stond hij dus, iets wat perongeluk te stijgeren. Ik heb het niet afgestraft, aangezien het mijn fout was, en ik hem dat later wil leren. Hij stijgerd toch al, dus als ik er een comando aan plak hoop ik dat ik het meer onder controle kan krijgen. Maar hij leerd wel rete snel... Pfooeee... Mara daarintegen ben ik nog niet echt mee verder gegaan. Haar deken zit behoorlijk in de weg, het is net een jurk voor der :+ ik kan haar been dus ook niet vast pakken om hem hoog te houden :') als het weer wat warmer is en ze zonder dek kan, of alleen een fleesje... :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 08:39

even iets anders he... De buiksingels van dekens hebben toch altijd van die ringetjes op die haken zitten. Bij Matador gaat die buiksingels telkens los, en strakker kan hij niet... Weten jullie of je ergens van die apparte stopjes kan krijgen? ik denk namenlijk dat dat als een heel stuk zou schelen...

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 09:16

goede morgen op deze slechte morgen :P
mijn fiets heeft het begeven grrrrr de hele boel was bevroren na gister in die dikke sneeuw :+

mooi box hoor wil ook graag zon soort box voor farah haar baby, farah staat in een corton box een fanny in een andere maar deze zijn helemaal dicht, wel mooi maar vind dat als ze met hun hoofd naar buiten komen ook mooi en dan zijn ze ook lekker knuffelbaar.

@ peelie volgens mij kun je die gewoon kopen bij de ruitersport zaken?en als je er elastiekjes tussen doet dan ?

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 09:43

leuk dat matador het vd'en zo leuk doet! vriendje vind het ook helemaal geweldig ga denk dit weekend weer is wat mee doen! :)
ah fiets begeven! dat is minder..

ik gaat zo maar is naar school toe heb echt totaaal geen zin gewoon :P

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:16

haha ben dom en blond geweest aan de ene kant maar aan de andere kant ook weer niet
zou normaal vakantie hebben volgende week maar helaas mag werken * op mijn stage plek * mag een uren briefje in vullen ;) dus mooi mee genomen en kan ik mooi farah en nieuw hoofdstel kopen :D
alleen kieffer heeft zo veel keus en zo :$

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 10:17

Nou ik gaat me tandenpoetsen en dan lekker met de hond naast de fiets naar peepje toe. Heb een avonddienst van 3 tot 10 dus daarvoor peepsie lekker doen en anous eind van de middag dus heeft ze lekker veel aandacht :P