Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandarijn schreef:Twee winstpuntjes erbij! 195 & 189, dus nu alweer op de helft.
En dat terwijl ik voor m'n gevoel niet zo heel best had gereden...
ApolloPaard schreef:2 winst punten is netjes, ik zelf zou al blij zijn met elke winstpunt die ik haalde! Maar ik rij geen wedstrijden haha
Lara, wat fijn van Tara zeg, gaat de goede kant weer op =)
En wat is Stanley toch een braverd!
Weet iemand wrrm Marrit Mia te koop heeft staan?
mignonne2403 schreef:Hij is hier wel wat lichter blauw, in het echt is het wat donkerder
[ Afbeelding ]
(Hij zit niet helemaal vol met steentjes omdat mijn moeder dat niet bij een ruin vindt passen)
Mandarijn schreef:Ik volg je verhaal niet helemaal, Tamara, en geloof ook niet dat deze foto erbij hoort?
[ [url=m/RfMQC5.jpg]Afbeelding[/url] ]
toulaye schreef:Hij liep gister echt heerlijk! (let niet op mijn hoofd)! Misschien ga ik ook wedstrijden starten![]()
![]()
[ Afbeelding ]
plutolover schreef:he balen dat zijn manen worden afgebeten bij apollo.
Gafe springschoenen!!
Ik en stanley hadden vandaag springles, dit ging hartstikke goed
toulaye: ziet er netjes uit
Mandarijn schreef:Twee winstpuntjes erbij! 195 & 189, dus nu alweer op de helft.
En dat terwijl ik voor m'n gevoel niet zo heel best had gereden...
ApolloPaard schreef:2 winst punten is netjes, ik zelf zou al blij zijn met elke winstpunt die ik haalde! Maar ik rij geen wedstrijden haha
Lara, wat fijn van Tara zeg, gaat de goede kant weer op =)
En wat is Stanley toch een braverd!
Weet iemand wrrm Marrit Mia te koop heeft staan?
Mandarijn schreef:Jullie vandaag nog wat gedaan met de Hafjes?
Heb die hier vrij gegeven, ze hebben de hele week al hard gewerkt.
Char_lotte schreef:Wat gaaf die springschoenen Mignonne!!
Zonde van Apollo's manen... Ik zou ze gaan vlechten als ik jou wasscheelt een hoop!
Ziet er goed uit Toulaye! Leuk dat jullie misschien gaan starten
Fijn dat het goed gaat met Tara haar wond
Leuk Willeke!
Tamara, als je wil weten waarom Mia te koop staat, zou ik dat aan Marrit zelf vragen, en niet hier in het topic.
Ik weet het ook, maar ik ga het hier dus niet in het topic zetten.
Mijn moeder is vandaag lekker met Lola naar buiten geweest en ik heb net even gepoetst en gevlochten. Lekker ontspannen dagje dus voor haar