Klinkt leuk Lisa
Ik ga waarschijnlijk meedoen met de winterwedstrijd. Maar dan wel met ander paard
marena kan dan niet meer
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ga waarschijnlijk meedoen met de winterwedstrijd. Maar dan wel met ander paard
marena kan dan niet meer
Maargoed, hij is met vlag en wimpel geslaagd, hij heeft nu een gele band met orange slip.
op naar zijn bruine slip. 
peeps kan echt boos kijken 
tja wij hebben nog geen kerstboom staan 

*pff tijd gaat snel* farah was een draakje heeft mij gebeten en was vrij dominant en nu is ze een schat. fanny wist niet wat knuffelen was en rende altijd weg nu * afgelopen maand* geeft ze zelfs kleine dieuwtjes met der neusje. ik zeg nog steed dat fanny een apparte kruising merrie hengst is .. met twee karakters die botsten. de keuze tussen paps en mams had ik niet gemaakt maar zorg wel dat ik het beste van haar maak. en dat gaat natuurlijk met vallen en op staan. maar ben ook net zo blij met haar als met farah.. je weet toch niet wat de toekomst je brengt
knuffelen is leuk
farah had gister ook zon bui 

)
Marlis schreef:Ach veel mensen hebben ook gezeurd over mij, dat ik peep heb laten dekken. Want peep heeft geen papieren dus daar moet je niet mee fokken en ook om dit puntje blijven sommige helemaal tegen je aan zeuren en je moet het niet doen. Ik ben ban mening dat niet voor iedereen een papiertje belangrijk is en liever of mooier hoeven ze er ook niet door te worden. Ik fok een veulentje uit mijn eigen merrie en dat is voor eigen fok het blijft dus. En het kan tuurlijk een keer voor komen dat het geld er niet meer is of door andere redenen dat het toch weg moet maar dan heb je alsnog kans op een huisje ervoor hoor.
Wenner is ruin dus geen last van fokproblemen
Heb ik ook geen last van, Willem kiest een hengst
Heb er zelf echt geen verstand van, dus meng me er ook niet in..
K wou laatst foto/filmpje maken van Pieter van stal maar Willem heeft hem in de ren (met hok) nu ivm kou.