Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
muppetmayo schreef:Hinke die 2 zitten echt constant aan elkaar te frunniken, echt die 2 laten elkaar niet met rust hihi. Heb echt zoveel foto's gemaakt waar ze zo aan elkaar plukken hihi.
Zo dat is een eindje reizen voor jou morgen! Wat ga je voor leuks doen? Als je nog 25 minuutjes verder reist zit je bij Daims Kebab en mij
Ow Peelie dat is wel een mooi prijsje idd voor je hoefschoenen
Peelie schreef:@Hinke. Ik wilde eerst de old mac's omdat in de marquis veel te duur vind. Maar de old mac's zijn alleen maar te koop via een creditcard. Niemand hier in huis heeft een creditcart. Ook nergens op het i-net zijn old mac's te koop in Mara's maat.
Dus zijn het toch Marquis geworden. Ik ging op MP kijken... daarstond marquis te koop in haar maat. Dus heb gelijk gebeld. En betaald. Ik krijg nu marquis hoefschoenen voor 125euro terwijl ze normaal 200 euro zijn. Er zit nu aan extra's inlegzoolen, strijkklappen op de schoen zelf en onderhoudspray.
Nou dat vind ik een mooie prijs. Daar wil ik het wel voor proberen
Gothic_TeZZy schreef:Helaas stond die afspraak al 3 weken.. xD
Maarja.. Heb net voor het eerst acrylnagels gekregen *ook dat nog*
Nathalie83 schreef:ik moet morgen ook vroeg werken.. maar ben dan ook weer vroeg vrijdus morgen iig romy nog keer wassen en lucky ook. en hoop dat het dan inmiddels afgekoeld is zodat k arie nog ff kan rijden