Wat een slechte nacht heb ik achter de rug zeg... Gisteren The Grudge 3 gezien en in het eerste zicht vond ik hem zo eng niet, tot het donker werd

Straks weer gaan werken, heb er echt géén zin in, veel te koud
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik zal Amarok voor je bekijken morgen hoor! Hij komt toch wel?
Misschien heb ik deze week wel ff tijd!
muppetmayo schreef:Hahaha leuk Peelie!
Ik ben ook op zoek naar boomloos, maar ik wacht met aanschaffen eerst even tot ik weet wat Daims mankeert, wie weet mag ik wel helemaal nie meer rijden ofzo...
Susyb las ik nou dat jij fan bent van Amarok? Daimy zn pap is Amarok
ben niet zo van zijn afstammelingen (niet banketstaaf bedoelt heb ze zelf ook gehad) maar waren wel prettige dieren om te rijden maar altijd z'n groot hoofd
weet niet of dat bij die van jou ook zo is
Amarok was wel een lekker dier om te rijden
DivaMiep schreef:Suus! Gezellig man! Jij ook in dit topic!Ik zal Amarok voor je bekijken morgen hoor! Hij komt toch wel?
Madeira: Ik kom snel weer langs hoor!Misschien heb ik deze week wel ff tijd!
Veulentjeveulentjeveulentje, schiet nou eens op! oef, merrie is 5 dagen overtijd en ik wordt nu echt ongedurig. Zul je zien dat het morgen geboren wordt als we er de hele dag niet zijn .
kreeg geen vrij
maar als je gaat moet je wel even heel hard Rokje roepen van mij

en ik ken geen beter gevoel dat dit
maar kan niet..
Madeira_ schreef:Iemand flauw idee hoe Harry Horses dekens uitvallen?
Mijn paard past prima de winterdeken van 185, maar zweetdeken is veel te groot en ook 185..
Susyb schreef:muppetmayo schreef:Hahaha leuk Peelie!
Ik ben ook op zoek naar boomloos, maar ik wacht met aanschaffen eerst even tot ik weet wat Daims mankeert, wie weet mag ik wel helemaal nie meer rijden ofzo...
Susyb las ik nou dat jij fan bent van Amarok? Daimy zn pap is Amarok
Amarok is geweldigben niet zo van zijn afstammelingen (niet banketstaaf bedoelt heb ze zelf ook gehad) maar waren wel prettige dieren om te rijden maar altijd z'n groot hoofd
weet niet of dat bij die van jou ook zo is
Amarok was wel een lekker dier om te rijden
goed oplessen in de klas en je komt emt gemak het jaar rond.. Vind ik in ieder geval