[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 08:00

Goeiemorgen mensen :D

Wat een slechte nacht heb ik achter de rug zeg... Gisteren The Grudge 3 gezien en in het eerste zicht vond ik hem zo eng niet, tot het donker werd :')

Straks weer gaan werken, heb er echt géén zin in, veel te koud :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 08:13

Hoera! Ik heb jullie weer gevonden! Ik mijn oude account weer terug gekregen dus mijn gebruikersnaam is veranderd van _angela naar angela_!

Ik moet nog waanzinnig veel bijlezen..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 08:40

Goedemorgen..

Oooh.. Chipieke, dat had ik je wel kunnen vertellen dat je dan niet kon slapen.. :Y)
Verschrikkelijke films vind ik dat, van de Grudge.. :x

Zeg, wat ik me afvroeg..
Ik ben hier nu een tijdje niet geweest, maar ik zie nog maar weinig mensen terug van in t prille begin? Klopt dat?

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 08:53

Wie bedoel je dan precies sita?

WHAAAA ik kom te laaaaaaatt Doei allemaal :wave:

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 08:57

Net als Amanda en Jasia enzo? Die zaten hier toch ook?
Kan t ook mishebben hoor.. :o

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 08:59

Ja en ik laat me ook erg weinig zien :o

DivaMiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:03

Suus! Gezellig man! Jij ook in dit topic! :D Ik zal Amarok voor je bekijken morgen hoor! Hij komt toch wel?

Madeira: Ik kom snel weer langs hoor! :P Misschien heb ik deze week wel ff tijd!

Veulentjeveulentjeveulentje, schiet nou eens op! oef, merrie is 5 dagen overtijd en ik wordt nu echt ongedurig. Zul je zien dat het morgen geboren wordt als we er de hele dag niet zijn .:P

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:04

muppetmayo schreef:
Hahaha leuk Peelie!
Ik ben ook op zoek naar boomloos, maar ik wacht met aanschaffen eerst even tot ik weet wat Daims mankeert, wie weet mag ik wel helemaal nie meer rijden ofzo...

Susyb las ik nou dat jij fan bent van Amarok? Daimy zn pap is Amarok ;)

Amarok is geweldig :o ben niet zo van zijn afstammelingen (niet banketstaaf bedoelt heb ze zelf ook gehad) maar waren wel prettige dieren om te rijden maar altijd z'n groot hoofd :P weet niet of dat bij die van jou ook zo is :) Amarok was wel een lekker dier om te rijden :D

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:05

DivaMiep schreef:
Suus! Gezellig man! Jij ook in dit topic! :D Ik zal Amarok voor je bekijken morgen hoor! Hij komt toch wel?

Madeira: Ik kom snel weer langs hoor! :P Misschien heb ik deze week wel ff tijd!

Veulentjeveulentjeveulentje, schiet nou eens op! oef, merrie is 5 dagen overtijd en ik wordt nu echt ongedurig. Zul je zien dat het morgen geboren wordt als we er de hele dag niet zijn .:P

Hahah ik kan morgen niet |( |( |( kreeg geen vrij :( maar als je gaat moet je wel even heel hard Rokje roepen van mij :)

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 09:07

Owja hengsten keuring is natuurlijk! zou het zo vergeten :+

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 10:11

Sita_ schreef:
Net als Amanda en Jasia enzo? Die zaten hier toch ook?
Kan t ook mishebben hoor.. :o

Keek even terug naar de begin pagina's en dat klopt indd..

Het sneeuw hier echt ieniemini vlokjes, zou k dan toch nog sneeuwfoto's kunnen maken dit jaar :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 10:27

Seline, kom maar gauw langs, het gaat zo super!! :)

Ik heb gewoon nu mega zin om weer naar mijn meisje te gaan! Ben zo trots op haar :D en ik ken geen beter gevoel dat dit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:04

ik wil ook gaan morgen ;( maar kan niet..
moet ook werken en heb geen vervoer.
de halfbroer van armani gaat ook voor de keuring; alcazan.
Lijkt qua bouw best opp annemmaanie hij heeft alleen wat meer weg van zn paps en armani heeft meer weg van Viefje.
maar ben super benieuwd!! mijn droom was ook om voor de keuring te gaan maar helaas he.. dat exceem.. :(

Bluem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:15

Madeira_ schreef:
Iemand flauw idee hoe Harry Horses dekens uitvallen?
Mijn paard past prima de winterdeken van 185, maar zweetdeken is veel te groot en ook 185..

bevindingen:
HH: Dacht altijd HH vrij ruim, maar de mijne had met een 185 echt te weinig voor zijn borst en was over het algemeen nogal nipt. Een 195 is op de borst dan weer wat ruim, maar voor de rest echt net goed. Vind het verder wel fijne dekens prijs/kwaliteit. Hij dierf er wel eens een modderbad mee nemen en nadien was hij gewoon droog, op zijn buik onderaan en benen na dan.
Zweetdeken heeft hij trouwens wel ruim voldoende met een 185 van HH!
De uitrijdeken is er één voor paarden van 1m70 ofzo en die vind ik toch niet goed qua pasvorm rond het zadel.

BR: BR vind ik heel erg tegenvallen voor mijn haf, past echt niet (borst, schuurplekken tot gevolg).

Equi-theme: Ik heb nu sinds een week of 2 een onderdeken van Equi-theme en die ligt echt perfect! Voor het oog zou hij achteraan net een 5cm langer mogen zijn, maar hij sluit erg mooi aan, aan de borst. Ook de loopsplitten staan wat verder naar voren, wat alleen maar voordeling blijkt te zijn. :)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:43

Peelie schreef:
wat is er met haar dan???

Hij is kreupel aan alletwee zijn achterbenen. Het is alleen helemaal niet duidelijk hoe of wat. Morgen gaan we met hem naar de kliniek voor uitgebreid onderzoek... Ben dus heel benieuwd of er iets uitkomt, en zo ja, wat... ;(

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 12:46

Susyb schreef:
muppetmayo schreef:
Hahaha leuk Peelie!
Ik ben ook op zoek naar boomloos, maar ik wacht met aanschaffen eerst even tot ik weet wat Daims mankeert, wie weet mag ik wel helemaal nie meer rijden ofzo...

Susyb las ik nou dat jij fan bent van Amarok? Daimy zn pap is Amarok ;)

Amarok is geweldig :o ben niet zo van zijn afstammelingen (niet banketstaaf bedoelt heb ze zelf ook gehad) maar waren wel prettige dieren om te rijden maar altijd z'n groot hoofd :P weet niet of dat bij die van jou ook zo is :) Amarok was wel een lekker dier om te rijden :D

Ow je hebt hem ook echt gereden enzo?
Hoe is hij qua karakter? Ik ken m alleen van foto's :o
En qua hoofd... tja.. foto's staan in mn profiel dus dat moet je zelf maar bepalen hahaha. Ik vind m een vrij groot hoofd hebben (full) maarja, hij is zoiezo in alles groot...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:11

over de dekens: ik hb pas via MP een deken gekocht van iets van amoni ofzo?? schrik niet,..... maat 205!!!!! en die past ze, ja net ietsjes groot maar dat is wel lekker... een haf met 205 :P

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:11

Ik zal me hier ook maar even aanmelden.

Ben marijke, woonachtig in Kampen, 18 jaartje, zit in het 2e jaar van Groene Welle paardenhouderij..

uhm ik rij een 10 jarige ruin, alfred van braakzicht x alex van de heibloem, die heb ik nu in het M1 met 7 winspunten
En op het moment rij ik nog een 5 jarige friese hengts, wikke x jurjen, en die daar heb ik nu 10 winspunten mee in de B :)

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:14

VivaLaVida schreef:
over de dekens: ik hb pas via MP een deken gekocht van iets van amoni ofzo?? schrik niet,..... maat 205!!!!! en die past ze, ja net ietsjes groot maar dat is wel lekker... een haf met 205 :P

:wow:

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:14

Welkom marijke :wave:

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:16

Het verscheelt heel vaak per deken welke maat je moet hebben. Ik heb nu een QHP deken erop liggen een 175 terwijl ik normaal een 185 en vaak ook een 195 erop heb liggen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:17

Dapnik schreef:
VivaLaVida schreef:

:wow:

hihi lange rug :D

welkom marijke! hoe bevalt paardenhouderij?

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 13:19

Ja wel goed :) goed oplessen in de klas en je komt emt gemak het jaar rond.. Vind ik in ieder geval :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:25

ik heb ook paardenhouderij gedaan... :')
nouja niet zoveel geweest maar school was voor mij altijd al een probleem.. ben op n gegeven moment maar gewoon gaan werken in de paarden, beviel me beter!

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:36

divamiep@ jouw is ook vroeg uitegetrekend dan
poee e2 tentamens achter derug van daaag

ik kan amper eme prate met jullie gaat over dekens veulens dikke buiken
en mijn hebben en geen dekens en niet drachtg:(