Jotee schreef:Wat een afschuwelijke foto...
Maar ik doe het der met Noran zo 123 niet na.
Nee dat mag ik ook hopen van niet zeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jotee schreef:Wat een afschuwelijke foto...
Maar ik doe het der met Noran zo 123 niet na.
HAFxGEK schreef:waarom moet er eigenlijk ook altijd zo veel aanhangen?
Jotee schreef:Ik bedoel de Z2 he. Niet qua tuig, dát zeker niet hoe het er daar aan gaat.
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:waarom moet er eigenlijk ook altijd zo veel aanhangen?
Ik snap ook nog steeds niet waarom stang en trens verplicht zijn in de hogere klasses.
Sommige kunnen gewoon niet met s&t omgaan en sommige paarden hebben de ruimte er niet eens voor in hun mond.
lotteluvah schreef:Ik vind het ook vreselijk dat s&t een status symbool moet zijn
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Ik bedoel de Z2 he. Niet qua tuig, dát zeker niet hoe het er daar aan gaat.
Ja dat snap ik.
Maar je moet het ook zo bekijken. Noran is nog aardig jong, jij bent nog jong. Dan flik je dat ook niet zo maar.
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:Ik vind het ook vreselijk dat s&t een status symbool moet zijn
Verfijning van de hulpen?
HAFxGEK schreef:lotteluvah schreef:Ik vind het ook vreselijk dat s&t een status symbool moet zijn
Verfijning van de hulpen?
SmeeJ schreef:Ik ga mirna omscholen tot een dressuurpeerd
HAFxGEK schreef:Ja en je moet er ook een ontzettend stille hand voor hebben, en dat heeft nog lang niet iedereen ..
HAFxGEK schreef:SmeeJ schreef:Ik ga mirna omscholen tot een dressuurpeerd
Zonder zadel zeker?
Jasia schreef:HAFxGEK schreef:Verfijning van de hulpen?
Onzin! Als een paard goed aan de hulpen is hóéf je ze niet te verfijnen.. Is tie dat niet? Tsja dan moet je dáár wat aan doen..
Zelfde vind ik voor sporen..
Pff als ik zo aan de teugels zit bij Anne, met een trensje, dan gooit ze me d'r af! Als ik iets te veel doe, gaat ze steigeren
HAFxGEK schreef:Ja en je moet er ook een ontzettend stille hand voor hebben, en dat heeft nog lang niet iedereen ..
SmeeJ schreef:Nee, ik ga hard opzoek naar een zadel
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Ja en je moet er ook een ontzettend stille hand voor hebben, en dat heeft nog lang niet iedereen ..
Niemand heeft een super stille hand. Uit reflex doe je toch dingen zonder dat je er erg in hebt.
lotteluvah schreef:SmeeJ schreef:Nee, ik ga hard opzoek naar een zadel
Dan kan je lang zoeken ben ik bang
lotteluvah schreef:SmeeJ schreef:Nee, ik ga hard opzoek naar een zadel
Dan kan je lang zoeken ben ik bang
Jotee schreef:Hoezo?
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Hoezo?
Met mirna heb je hetzelfde idee als met babs haar paarden. En die hebben allemaal een zadel wat aangepast is door een zadelmaker.