Mando schreef:Whahaha jij ook Marin, kom je denk ik nog wel tegen
ja denk je?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik zou inderdaad zeker je laten prikken, beter een keer teveel van te weinig.. wat vervelend voor je meis! Veel plezier meis!
Dan ga ik maandag gewoon echt rust houden. Lijf kan niet meer. 

ze liep vanmiddag heel fijn aan de pessoa dus heb weer een beetje hoop voor morgen!

je bent zo lekker bezig met Damella! 
Mag in elk geval tot 13 mei niet paardrijden, maar ga vanmiddag wel weer even langs Madeira

Madeira_ schreef:Hahaha Lyzet prachtige foto
Wouw meiden ik ben zo blij en ik sta versteld! Ik kopieer het even vanaf fb..
Oke.. WOUW! Ik sta helemaal versteld...
Ga naar het UMC, ze doen het kapje/verband van mijn oog af, en ik zie gelijk zoveel/scherp dat ik er half emotioneel van wordt! Dit is héél anders dan ik gewend ben!
Alles zag er goed uit in mijn ogen, meet hij op hoeveel ik zie.. geschat 10%! 10, 10%! (Het was 3%). En mijn andere oog is van 1% naar 5% gegaan!!
We gaan terug, in de auto vraagt pap nog: ''wil je even langs Madeira?'' (Wat een lieved hé?) komen we op stal.. zie ik een paard in de bak lopen!! Ik zie het paard, en dat het dier een wit voetje heeft!! Nou de emotionele achtbaan is nog niet over![]()
Daarnet met Diez naar de winkels geweest (wisten jullie dat er veel stipjes op de stoeptegels zitten?!) en een lekkere taart gehaald. Vanavond feestje!![]()
Dankjulliewel lieve ouders, dokters, familie en vrienden voor alle goede zorgen en steun!!
ik had al in je topic gereageerd, wist alleen niet dat je ook in dit topic zat (aangezien ik er pas kort in zit). Echt heel erg fijn voor je! Hoe gaat het met alle nieuwe indrukken nu?