Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
juultje353 schreef:Gefeliciteerd met Jolina Sanne! (heb even in je profiel gespiekt)
Fijn dat je lekker hebt gereden Tamara!(ook even in jou profiel gespiekt
)
En met die springschoenen zou ik het niet weten, heb zelf geen springschoenen voor Nevado. (komt vast nog wel)
Ben hartstikke blij, het leasen was top vandaag! Heb Nevado eerst lekker in het paddock gezet, maar omdat ik wat vroeg was liet ik hem nog even grazen... Meneer had andere plannen en trok het touw uit mijn handen, gelukkig kreeg ik hem daarna weer makkelijk te pakken! Toen ik hem weer ging halen (toen hij dus in het paddock stond) was hij een peesbeschermer verloren![]()
Daarna lekker gereden. Niks nagevelijk ofzo, gewoon lekker een beetje rond gehobbeld. Heb expres niks dressuurmatig gedaan, omdat ik liever heb dat ik de eerste keer dat ik rijd, lekker gereden heb maar niet zo dressuurmatig, dan dat ik niet lekker heb gereden maar hij perfect door de bak liep.
Heb hem uitgestapt zonder zadel, hij zit echt super lekker! Had een speciaal ding waardoor het dekje wel op kan blijven, een soort van singel.
Ook nog een klein stukje gedraafd, ging heel goed.
Hij heeft wel een paar keer geprobeerd te happen, waarom weet ik eigenlijk niet, was vooral toen ik naar het paddock liep. Of is dat gewoon speelsheid?
Hij lag zo lekker in z'n stal![]()
[ Afbeelding ]
En hier nog toen ik zonder zadel had gestapt, ik sta er wel een beetje stom op maar het gaat om Nevado.![]()
[ Afbeelding ]