[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-15 21:03

Ik heb gisteren met Heidie samen een bosritje gemaakt. Ze was zo braaf! Echt genoten *\o/*
Afbeelding

Juliette

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 09:33

Mag ik me ook melden? :o
Ik heb morgen mijn eerste leasedag met Nevado!
Nevado is een 6 jarige haflinger ruin. Hij is nog wat dominant op stal, maar dat was hij vroeger niet. Daarom hopen ze dat als hij in de lease gaat hij weer zoals vroeger werd op stal. Ik lease hem samen met 2 andere hele aardige mensen :)
Dit is Nevado!
Afbeelding
Afbeelding

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 10:31

Nevado ziet er iig knap uit! :o

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 11:02

Leuk dat Heidi zo braaf is op wandeling, wil ik ook :P

Welkom ! Mooie haf ! Wat is je naam juist ? :)

Het is precies het moment dat al onze hafjes lomp zijn :P

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-15 21:15

Wauw Charlotte wat een knappe!

Knappe Wes! :D Hij ziet er goed uit!!

Oeiii Lara, arme tara! Hopelijk gaat het al beter met der!

Leuk Christa! :D

Welkom Juultje!

Afbeelding

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 09:28

Gefeliciteerd met Jolina!!!!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 13:12

Ai Lara, dat is schrikken! Weet je ook waar ze in vast heeft gezeten? Hopelijk gaat het snel weer goed met haar :(:)

Lekker hoor Christa! Ziet er uit als een lekker rustig paadje trouwens, heerlijk :)

Welkom Juliëtte :wave: Leuke Haflinger is Nevado zeg!

Gefeliciteerd met Jolina, Sanne :)

Ik heb gisteravond weer les gehad met Wes en het ging echt lekker. Wes had een fijn tempo, liet al mooie stukjes stelling zien en sprong in een keer aan in de goede rechtergalop. Het zijn de kleine dingetjes :) Van de week ben ik ook nog vrij en het blijft mooi weer, dus we kunnen lekker samen trainen.

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 14:57

even een vraagje, ik had springschoenen gekocht, maar ze zijn dus te klein. Even omwisselen dus, maar ik weet nu niet welke maat ik wel zou nemen. Ik had maat M gekocht, en twijfel nu of ik L of XL moet nemen. Wat hebben jullie hafjes?

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-15 20:55

Gefeliciteerd met Jolina Sanne! (heb even in je profiel gespiekt :o )

Fijn dat je lekker hebt gereden Tamara! :D (ook even in jou profiel gespiekt :o )

En met die springschoenen zou ik het niet weten, heb zelf geen springschoenen voor Nevado. (komt vast nog wel :D )

Ben hartstikke blij, het leasen was top vandaag! Heb Nevado eerst lekker in het paddock gezet, maar omdat ik wat vroeg was liet ik hem nog even grazen... Meneer had andere plannen en trok het touw uit mijn handen, gelukkig kreeg ik hem daarna weer makkelijk te pakken! Toen ik hem weer ging halen (toen hij dus in het paddock stond) was hij een peesbeschermer verloren :+
Daarna lekker gereden. Niks nagevelijk ofzo, gewoon lekker een beetje rond gehobbeld. Heb expres niks dressuurmatig gedaan, omdat ik liever heb dat ik de eerste keer dat ik rijd, lekker gereden heb maar niet zo dressuurmatig, dan dat ik niet lekker heb gereden maar hij perfect door de bak liep.
Heb hem uitgestapt zonder zadel, hij zit echt super lekker! Had een speciaal ding waardoor het dekje wel op kan blijven, een soort van singel.
Ook nog een klein stukje gedraafd, ging heel goed.

Hij heeft wel een paar keer geprobeerd te happen, waarom weet ik eigenlijk niet, was vooral toen ik naar het paddock liep. Of is dat gewoon speelsheid?

Hij lag zo lekker in z'n stal <3
Afbeelding

En hier nog toen ik zonder zadel had gestapt, ik sta er wel een beetje stom op maar het gaat om Nevado. :o
Afbeelding

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 11:46

juultje353 schreef:
Gefeliciteerd met Jolina Sanne! (heb even in je profiel gespiekt :o )

Fijn dat je lekker hebt gereden Tamara! :D (ook even in jou profiel gespiekt :o )

En met die springschoenen zou ik het niet weten, heb zelf geen springschoenen voor Nevado. (komt vast nog wel :D )

Ben hartstikke blij, het leasen was top vandaag! Heb Nevado eerst lekker in het paddock gezet, maar omdat ik wat vroeg was liet ik hem nog even grazen... Meneer had andere plannen en trok het touw uit mijn handen, gelukkig kreeg ik hem daarna weer makkelijk te pakken! Toen ik hem weer ging halen (toen hij dus in het paddock stond) was hij een peesbeschermer verloren :+
Daarna lekker gereden. Niks nagevelijk ofzo, gewoon lekker een beetje rond gehobbeld. Heb expres niks dressuurmatig gedaan, omdat ik liever heb dat ik de eerste keer dat ik rijd, lekker gereden heb maar niet zo dressuurmatig, dan dat ik niet lekker heb gereden maar hij perfect door de bak liep.
Heb hem uitgestapt zonder zadel, hij zit echt super lekker! Had een speciaal ding waardoor het dekje wel op kan blijven, een soort van singel.
Ook nog een klein stukje gedraafd, ging heel goed.

Hij heeft wel een paar keer geprobeerd te happen, waarom weet ik eigenlijk niet, was vooral toen ik naar het paddock liep. Of is dat gewoon speelsheid?

Hij lag zo lekker in z'n stal <3
[ Afbeelding ]

En hier nog toen ik zonder zadel had gestapt, ik sta er wel een beetje stom op maar het gaat om Nevado. :o
[ Afbeelding ]

wat n cutiee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:30

Ik had vet netjes bij gelezen en bam weg alles =(

[***] kan weer rijden met Wes omdat zijn oog gelukkig weet beter gaat. Ook heb je een nieuw dekje wat Wes echt super staat maar ik had niet anders verwacht haha.

Lara had een wond aan dr been zit dr ook niet mee... Eerst zo dun dan dr manen & dit pfff. Gelukkig heeft Lara een super lief baasje die alles voor dr over heeft! Een dikke knuff voor Tara.

Verder was dr nog 1 7 geworden (jolina?) Had het ook gelezen op Facebook maar als nog gevellie met je knappe viervoeter.

En verder is er weer een nieuweling met een knappe haflinger, Welkom =)

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 14:54

Heb echt een top buitenrit gehad net! wel 2,5 uur weggeweest. Het was samen met een stalgenoot, die heeft een paard waar Dutchie helemaal gek op is :D Het bos is echt zo mooi nu

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:08

Ouhn Tamara zo lief dank je ! :o <3

Leuk van al die buitenritten ! :)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 16:24

Leuke foto's van Nevado! Schattig als ze in stal liggen he? :D Wes doet dat ook wel eens, maar het lukt me nooit om er een foto van te maken, omdat hij altijd meteen opstaat als hij me ziet :7

Lekker hoor Mignonne!

Ik ben ook met Wes naar buiten geweest. Ging mwah... Het ene moment liep hij heel ontspannen aan een lange teugel en het andere moment was hij opeens heel druk en vervelend. Gelukkig wel alles goed op kunnen lossen en heb wel genoten :)

Afbeelding

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:14

ah ziet er leuk uit!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:28

Leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 17:33

Haha ik ga stuk hier vriendin had onderling wedstrijdje op [***]... Het ging goed tot de barage Toen stond ze er op eens naast.. Was er zelf niet bij haha maar vond het al als een leuk verhaal klinken... [***] is zo mak als je daar naast dondert doe je iets niet goed haha

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 18:51

Welkom Juultje! En wat een leuke foto's :).
Nog gefeliciteerd Sanne *\o/* .
Tamara/Wes: Fijn dat je les zo goed ging, en dat je toch nog van je buitenrit hebt kunnen genieten :).
Mignonne: Ik heb echt geen verstand van springschoenen. Had ook een keer maat M voor Heidie gekocht, paste ook niet.. Fijn dat je bosrit zo leuk was :). Niet weg gewaaid? ;)
Tamara/Apollo: :P

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:06

Hahaha maffe apollo :+
Nee gelukkig niet weg gewaaid. ik was 's ochtens al onderweg, dus was nog heerlijk weer. Het was zo leuk om te zien dat hij helemaal vertrouwd was en zeker, allemaal door zijn 'vriendin'.

cheidie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:19

Aha, toen viel het inderdaad nog mee! Hahah wat lief, en gezellig :)

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-15 21:40

Bedankt allemaal! :D

Heerlijk die oortjes foto van Wes!

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-15 20:53

Haha die Apollo :P Hoe was het gebeurd dan?

Wes is een ijzer kwijt :( Net 3 dagen geleden naar de smid geweest. Hij heeft zijn ijzers wel echt nodig merk ik nu, want zonder loopt hij toch niet helemaal lekker. Heb het ijzer ook niet meer terug kunnen vinden in het weiland. Gelukkig komt de hoefsmid woensdagmorgen om er een nieuw ijzer onder te zetten :)

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 00:01

Roh wat doet hij toch altijd :P

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-15 17:30

Wat heerlijk al die buitenritjes!
En welkom Juultje!

Qua springschoenen, Spook heeft maat M.
Balen van Wes z'n ijzer, wel fijn dat je hoefsmid zo snel er een nieuwe onder kan zetten. :)

Hier Spook en Alfa vanmiddag gewassen... Ze zagen er niet uit, overal zand- en grasvlekken van het buiten spelen. := :')

Juliette

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-15 13:13

Gister weer naar Nevado geweest! Ik wilde eigenlijk in de buitenbak rijden (waar geen omheining is en ook geen bakletters) maar meneer had andere plannen die dag. Hij schrok werkelijk overal van. Na een tijdje ging het beter, maar toen ik wou galopperen ging hij alle kanten op.
Toen ben ik binnen gaan rijden, hij was toen nog wat aan het klooien maar toen ben ik zo boos geworden dat hij zich daarna keurig gedroeg :o
Heb nog wat tips gehad van de andere leaser, Beau. Hij heeft een hele goede band met hem en kent hem ook door en door! Hij is heel aardig en gaf ook goede tips :j
Heb toen zelfs nog een flink stuk rechter galop gedaan, wat hij heel moeilijk vind. Ook nog wat tips gekregen voor het nageeflijk rijden.
Na het afzadelen heb ik nog even met hem gewandeld in de bak. Hij kon blijkbaar heel goed achteruit! (maar op de poetsplaats doet hij dat niet :roll: )

Af en toe hapte hij, maar dan keek hij in principe normaal. Is dat als spelen bedoelt of echt als bijten?
Knappe pony tijdens het wandelen :)
Afbeelding