Peelie schreef:Ik zou er eens een filmpje van moeten makenJe schrikt je dood...
Hele aardbeving als ze voorbij komt...
Maar als je na gaat dat ze er in 2007 zo uit zag na iets minder dan een jaar, terwijl ze toen nog blubberiger was als dat ze nu is...
Maar ze groeit naar mijn idee niet meer...
Ik zou eigenlijk zo'n meetlint moeten hebben en zo'n slanke foto op moeten handen in stal. Zo van daaaar moeten we weer naartoe. Het kan! KIJK MAAR!!! OVERTUIG JEZELF!
Ik geloof er zelf niet zo heel erg meer in... Ik weet niet waarom.. Ben zelf ook onzeker over mijn eigen uiterlijk en dan moijn paard er bij... bleg, wat haat ik dit...
Lol, ze lijkt wel iets dikker dan ankie nog. Ankie schommelt ook nogal, zodra ze op een nieuwe wei staat ontploft ze, maar in de winter kan ze heel mooi afvallen. Ik zou haar btw zolang het veulen nog drinkt niet te erg op dieet zetten, die moet toch ook goed blijven groeien. Echt, als je haar rijdt en als het gras wat minder wordt, valt ze voor je het weet af. Maar je moet wel geduld hebben

@stravero: shampoo van de kruidvat?

Ik wil misschien ankies staart uitdunnen, zodat hij minder zwaar is en misschien tilt ze hem dan beter op zodat ze er niet overheen plast. Zou dat werken denken jullie?