Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Jotee schreef:Ik ben niet zo'n fan van touwhalsters. Vind ze maar gevaarlijk.
Een vriendin van mij heeft een pony. Die staat 's zomers gewoon, net zoals alle andere paarden van stal in het land. Of met halster of zonder halster. Nu had iemand van't zomer haar een touwtje om de hals/keel gebonden. Echt strak, je zag de afdruk in de nek zitten. Ook zo'n touwhalster-touwtje.
Niks gevaarlijks aan als je er goed mee om gaat.
Iedereen weet dat je je paard er nooit mee mag vastzetten, in de wei gooien of alleen laten.
Jotee schreef:Dat is ook niet gebeurd. Ze heeft niet eens een touwhalster, iemand heeft het dus gedaan. Maar de vraag is ngo steeds wie.
lotteluvah schreef:
Girlgamer schreef:Amandie schreef:zo komt deze topic nooit snel voll
Vanwaar de haast?
girlchat11 schreef:Ok ik heb bijgelezen hoor. HAHA gezellig topic!
ok dus oof ecen voorstellen. Ik ben Gail en 15 jaar. Ik heb in juni 2 jaar mijn haf van 5 (bijna 6 in mei) we rijden dressuurmatig (zie profiel) en ze kan los 1.40 springen en onder de man 90. maar dat is omdat ik een scheiterd benUhm... tjah wat willen jullie nog meer van me weten??
mieske schreef:HAFxGEK schreef:Omdat ik een komkommer ben
ik ben trouwens klaar met folderen
Geen kwamkwammer ?
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:wei dan whatever, hoe mee ruimte hoe beter
en ik kan út weten
Ze heelft al een bal in de wei
lotteluvah schreef:
Hier 2 losse foto's dan.
Van Faniek@ bokt
lotteluvah schreef:Daar bedoel ik dan dat dunne staartje enzo mee he
Ik hou van paarden met vol behang.
lotteluvah schreef:Samir schreef:Waarom niet?
voor de 200000ste keer
Ik heb geen zadel.
Ik krijg een nieuw zadel omdat ze een hele moeilijke rug heeft. Deze wordt op maat gemaakt in Engeland met de hand.
Dus is het een hele lange levertijd.
Naomi_Haffie schreef:
de bruine met groene variant
óf
de groene variant
óf
het is voor een shetlander vandaar
knabbelgirl schreef:Girlgamer schreef:Nou Haflinger mensen, wat vinden jullie van deze kerel?:
[ITP] GGK Haflingerhengst Acilliano BE (duits)
niet mijn typete modern
Naomi_Haffie schreef:hebben ze in oostenrijk niets bianca ? , daar hebben ze nog best wel wat '' oude '' haflingers rondlopen
en zou ik eens vragen of de baas van andre nog een ouder type haflingerhengst weet ?
TjelleBieb schreef:En ik word zoals gewoonlijk weer genegeerd?
Niet raar staan te kijken als ik het terug doe.
Daaaaag.
TjelleBieb schreef:En ik word zoals gewoonlijk weer genegeerd?
Niet raar staan te kijken als ik het terug doe.
Daaaaag.
biancailona schreef:heej tjeldoe gewoon mee praten joh
biancailona schreef: