noaxhorses schreef:Nordsvensk schreef:
Ik voel me eenzaam als Fries
Zijn we samen eenzaam
Ja man!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Ik ben heel benieuwd naar de andere foto's. (:

Ben het heel erg met Sanne eens!
SuperAssie schreef:Ik wilde gaan klagen dat ik ook eenzaam was maar dan komt Deborah me denk ik om m'n oren slaan aangezien we letterlijk nog geen kilometer van elkaar afwonen(en nog nooit eerder contact gehad voordat ik d'r vond op bokt)

)
)
Ik ga miss toch eens zitten denken aan een graasmasker..
In stap lukt dat al heel goed maar zodra ik t probeerde in draf ging ze er altijd vandoor dus dacht dat ze er nog niet klaa rvoor was. Was vandaag heel geconcentreerd me op een paaltje aan t richten om haar recht naar de overkant te sturen toen ik merkte dat ze een beetje trok aan me teugels. Dus ik doe mn handen laag en hopla daar loopt ze zo aan de teugel! Ben echt super trots, ze doet t nog alleen rechts maar dat is ook haar goeie kant:D
Ben echt heel blij 

, mijne vind het soms ook leuk erg handig !!
leukk abel is linn der opa, misty heeft dan niet zo veel van hem abel zijn harder werkers (heb ik van de meesten gehoord dan
)
en vriendlief wil niet met me mee.. 
ben 1 keer wezen kijken bij een proefje van mijn nichtje en wist meteen dat ik dat noooit van m'n leven ga doen
ga zo in je topic kijken!
Ze moeten jou echt uitroepen tot master bloeper.
Jens heeft ook halster maat full dus zal wel full moeten