[FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 22:31

taarss schreef:
Na denk half jaar niet te hebben gereageerd of meegelezen in het topic ga ik weer actief reageren en meelezen :+
Dus even een bijleespost van de laatste twee pagina's:
Pagina 25:
@SaartjeNina: Wat een leukie! Lekker dik in de vacht zo te zien
@Nordsvensk: Ziet er goed uit! Wat een plassen zeg bij jullie, dacht eerst dat het een soort weiland was waar je in reed door het groen maar zag toen pas de letters haha
@Patricia2403: Wauw, lijkt me echt heerlijk zo op het strand! Hoop dat met die van mij ook ooit nog te doen
Pagina 26:
@Melissa1996: Wat een leukerds!
@Mery: Wauw die manen!! <3
@sanne_xxxx: Leuke foto’s en leuke haf!
@Melissa1996: Knappe haf!
@Alanaa_: Ahww, die bles is echt leuk!
Pagina: 27
@paljaslaura: Jammer dat je dr weg doet, was een mooie haf en die manen wauw! <3
@LisanneElena: Wat een leukerd!

Nou heb ik uiteraard ook een haflinger die ik jullie wil laten zien!
Voor de gene die hem nog niet kennen, dit is All-Star <3
Een 5 jarige haflingerruin (v:Allacher ):

[ Afbeelding ]
Afgelopen zomer een shoot gedaan door de vriend van een vriendin van mij maar door drukte van zijn kant de foto's pas een maand geleden ongeveer gekregen :+
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

leuk, ook eentje van Allacher!

xmarijn

Re: [FOTO] Haflingers ITP, deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 17:05

Gelukkig nieuwjaar iedereen! *\o/* *\%/*

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:00

Gelukkig nieuwjaar voor iedereen en alle knappe blondies uit dit topic :D

Mijn blondie heeft me vandaag weer flink op mn zenuwen gewerkt.. Had 'm gevlochten, nja dat was dus uitgezakt xd helaas pindakaas, daarna ging ie buiten spelen met zn maatje.
Haalde ik m uit de wei samen met zn maatje(ook haf) en wil die andere even vastzetten zodat ik Ans zn voeten kon afspoelen(lekkere modderboel bij ons), maar meneer trok zich los, rent vol op de brokkenkar af(ging gelukkig toch de andere kant op), rent de gang door, draait zich om en stormt naar buiten >.<
Daar begon hij als een malle over het plein te stuiteren voor ik m eindelijk te pakken had.
Was zo woest dat ik de deken van hem afgetrokken heb, andere erop en zo de stal in gegooid.
Hij is zo onrespectvol de laatste tijd.. nja ik geef de winter maar de schuld.

xmarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:10

oeii vervelend.. ja het zou best aan de winter kunnen liggen maar is natuurlijk niet fijn.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:11

Ja ach.. Ik vloek dan op hem, geef m op zn flikker maar achteraf voel ik me dan toch weer schuldig dat ik boos op m was :')
Maak het morgen wel weer goed met 'm, heb 'm op stal gegooid en ben weggegaan zonder nog wat tegen 'm te zeggen.
Hij bedoelt het niet zo, hij is gewoon een beetje lomp en hyper momenteel maar af en toe wil ik hem achter een hele dikke laag behang plakken :o

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:15

SuperAssie schreef:
Ja ach.. Ik vloek dan op hem, geef m op zn flikker maar achteraf voel ik me dan toch weer schuldig dat ik boos op m was :')
Maak het morgen wel weer goed met 'm, heb 'm op stal gegooid en ben weggegaan zonder nog wat tegen 'm te zeggen.
Hij bedoelt het niet zo, hij is gewoon een beetje lomp en hyper momenteel maar af en toe wil ik hem achter een hele dikke laag behang plakken :o

Oh dat herken ik zo, zeker met 2 shetlanders waar van de een nog eens wilt wegrennen ofz.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 18:21

Na heel lang kom ik hier ook weer met mijn knappe haffies.
Voor nu dus even 2 paginas terug gelezen en daar een bijlees van gemaakt.

Pagina 26
@ Melissa1996: Leuke foto's. En verder op de pagina nog leuke water foto's.
@ Merry: Prachtig met je 2 sprookjespaarden. <3
@ Sanne: Knap guppie.
@ Saartjenina: Leuk die kerstkaart met ezeltje er ook bij.
@ Alanaa: Bo wordt groot? Knap kind.
@ Nordsvensk: Leuk buitenrij plaatje.

Pagina 27
@ Paljaslaura: Knappe Marea verkocht. Jammer maar zo te lezen voor beide beter.
@ Lisanneelena: Leuke foto's, lekkere lange voorpluk.
@ Chasey: Ik kan zo genieten van jullie ritten, wat een geweldige omgeving zeg.
@ Taars: Mooie foto's.
@ Ruige James haha.
@ Diessel1992: Knappe barbie poon met die uitstraling :D

Hier staat Peep al vanaf begin september stil helaas. Op vakantie natuurlijk getrapt met nietjes en rust als gevolg. Na de vakantie verhuisd en hier staat ze samen met Kyra in een stal tot de nieuwe schuur met stallen af is, wat helaas vertraging heeft. Sindsdien is peep een onwijze etterbak, ze gaat al die jaaaaaren dat we haar hebben al alleen mee naar buiten en nu weigert ze dat dus. Ze gaat een klein stukje en vervolgens rent ze in volle galop terug anar huis(drukke weg) en gaat bokken en stijgeren. Ze wordt echt gevaarlijk dan. De bak is veel te nat en zwaar dus vakantie en een lekker dik buikje rijker. zodra de paarden van het weideseizoen weer een hele dag op het land kunnen komt er een goede 20x40 bak dus dan kunnen we haar weer oppakken. Ergens september wel af en toe een hele enkele keer kunnen rijden maar sinds er zoveel regen was gevallen is de bak niet meer te doen. Erg balen want als ze gewoon nog kon buitenrijden had ze niet stil hoeven staan, konden we gewoon aantal keren per week lekker naar buiten.

Kyra is nu 2 jaar en 9 maanden.
Die gaan we zodra de bak er is het longeren leren en inrijden.
Dus geen boeiende foto's maar wel mijn knappe meisjes showen.

Kyra
Afbeelding

Peep
Afbeelding

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 13:23

Gelukkig nieuw jaar :)

Diesel, ik herken dat wel hoor. 'wat als' Je kunt inderdaad van je paard afvallen en iets breken, wie zorgt er dan voor de kindjes?
MAar toch neem ik het risico. Heb pas geleden bijna mijn nek gebroken omdat ik van de trap gleed :') Dan moet ik ook geen trap meer lopen haha.
En het is toch al een goed teken dat je paardje braaf was bij die buitenrit!
Gisteren een rit gemaakt met James, die mafkees was weer zo fris in het bos. Nu weet ik precies wanneer hij debiel gaat doen.
In het begin wist ik dat nog niet en ben er toen ook afgedonderd en een gebroken rib en gekneusde long aan over gehouden. Had hem toen 1 week :')
Toch gewoon doorgegaan :) En nu ken ik hem door en door en hij mij. Weet precies wat we aan elkaar hebben. :)
Daar heb ik wel een filmpje van. Zal hem straks uploaden.

SuperAssie, Haha herkenbaar! Volgens mij zijn ze in de winter ook frisser, heb ik het idee. James was ook wel gek aan het doen gisteren.

Ah daar heb je kyra een peeps weer! :D Leuk om ze weer te zien!
Kan ze haar energie nu niet kwijt waardoor ze gaat klieren?

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:03

@ Paljaslaura: mooi beestje jammer dat ze is verkocht
@ Lisanneelena: mooi kleurtje
@ Chasey: zet er echt uit als een beertje in de wintervacht
@ Taars: geweldige haflinger echt mooi.
@ Ruige James haha.
@ Diessel1992: mooie voorpluk
@ marlis : leuke bles

vandaag kleine photoshoop met onze haffies dit is marlou
Afbeelding
dressuren met een haster ( ben ik niet is vriendin)
Afbeelding

nee123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:10

elle108030: schattig
marlis: lief!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:23

sanne_xxxx: Ooh wat een knappert al met die leeftijd! Beloofd wat voor later! :=

Melissa1996: Leuk gemaakt! En leuke foto's! Vooral die in het water!

SaartjeNina: Leuk kaartje! En leuk die ezel! :D

Alanaa_: Wat een leuke!

Nordsvensk: Ziet er goed uit! :j

desireeee_x: Haha :=

paljaslaura: Wat een mooie manen!

LisanneElena: Lief hoofdje!

Chasey: Leuk filmpje! probeer wel tijdens de sprong wat mee te geven met je handen, ik zit hier telkens: auuww :+

taarss: Aach dat kolletje! Wat een knappert!

Chasey: De bult op ziet er wel stoer uit zo! En dat filmpje is ook gaaf!

Diesel1992: Knapkoppie! Jammer dat je wat "schrik" heb gekregen. Wel goed dat je toch een keer naar buiten bent geweest! Angst overwinnen is goed! Het zit echt tussen je oren zo te lezen.

Marlis: Mooie paarden! Zien er allebij heel vriendelijk uit!

elle108030: Mooi zo met dat avondzonnetje! Leuke haf hoor! :j

Hier mijn Jolina nog eens! Heb ook een itp topic aangemaakt voor degene die het leuk vinden: [ITP] Nieuwe aanwinst; Jolina
Staat ook de eerste foto in :+

Afbeelding

Afbeelding
Onze eerste echte buitenrit!

Diesel1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 22:56

@ Marlis: wat leuk die Kyra echt nog n puppy hoofdje!! En wat is ze mooi donker!
Jammer dat je nu niet veel op je andere paardje kunt rijden.. Komt ook wel weer!!

@ chasey: je hebt ook helemaal gelijk.. Maar ben gewoon zon miep geworden! Hoop dat in naarmate de tijd verstrijkt het n beetje van me af kan zetten! Betrap me er ook op dat ik voortaan "bang" nouja heeeel voorzichtig ben met vreemde honden en paarden.. Erg he!?
@ elle: heeerlijk zo zonder zadel alleen n halstertje!!
@ sanne: wat n knappert! En wat n dikke staart!! De mijne heeft met dr manen en voorpluk wel vooraan in de rij gestaan helaas is dr staart wat iel!

Hierbij nog 2 fotos van vandaag! Weet niet of t allemaal correct is uitgevoerd maar ben er best trots op! Heeeelaas klein maar t kon niet anders.. :-(
Afbeelding

Afbeelding

Zo even bij n vrijheidsdressuur topic melden hoe nu verder haha

Weet iemand n leuke? En zijn er nog meer mensen hier met hafjes die bezig met vd?

xLeoniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-14 23:16

jaa ik heb eindelijk mn fotos van de springles!
[SPR-ITP] Springles met mn kleine Wonder...
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Ohja en allemaal een gelukkig nieuw jaar en heeeelveel plezier met jullie blonde paardjes in 2014! Zal binnenkort even een bijleespost maken! +:)+

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 00:16

@elle: Je hebt een knappe haf!
@_Sanne: Ze is leuk, hoe groot is ze?
@Diesel: Leuk dat vrijheidsdressuur!!

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 11:12

En we gaan weer bezig met de bijleespost. loop elke keer weer achter.
Ik was op pagina 24 gebleven dus daar gaan we weer vrolijk verder :)

pagina 24
@Merry98, hihi ja was echt een heerlijke dag zo, en super leuke foto's! Dat balkjes lopen gaat echt wel goed komen :)
@x_Charlot, wat heb jij een onwijs gave haf!
@xmarijn, super fijn dat het zo vertrouwt voelt met je nieuwe pony! Veel plezier samen!
@_Sanne, leuke haf! Jullie ook veel plezier zo samen :)
@SuperAssie, haha je moet het gewoon eerst thuis gaan oefenen, en in juni in ermelo natuurlijk :) En balen van de koliek! Gelukkig gaat het nu al weer wat beter!
@desireeee_x, super leuk dat verkleed zo! Geniale outfit zo van de kerstelf :)

pagina 25
@SaartjeNina, fijn dat haar manen weer lekker aan groeien! En springen ziet er goed uit! Ze zet wel heel vroeg af of niet?
@Nordsvensk, lekker man zo door de plassen crossen :)
@desireeee_x, leuk filmpje! Ziet er goed uit :)
@patricia2403, lekker man zo op het strand! En gaaf dekje heb je!

Pagina 26
@Melissa1996, haha altijd heerlijk oude foto's terug kijken :)
@Merry98, leuke kaart!
@sanne_xxxx, ahw lieve foto's! Veel plezier met haar!
@Melissa1996, leuk man zo buiten!
@SaartjeNina, leuke kaart! :)
@Alanaa_, haha leuke foto's!
@Nordsvensk, gave foto!

pagina 27
@paljaslaura, jammer dat ze toch verkocht is! Jullie waren een leuk duo! Maar fijn dat ze alsnog op stal staat, veel plezier verder met evt een nieuw paard :)
@LisanneElena, leuke haf!
@Chasey, super fijn dat je weer lekker kan rijden nu :)
@taarss, leuke foto's!
@Chasey, hahaha leuk! Lekker gek doen hihi
@Diesel1992, lief zo!

pagina 28
@SuperAssie, pfff zo rot als ze zo druk doen! Heb er bij mika ook een paar, zijn nog niet echt onder het zadel en zijn onrespectvol als je ze gaat voeren.
@Marlis, haha welkom terug hihi, kyra en peeps zijn nog steeds knap :)
@elle108030, gave foto;s! echt mooi zo met de zon!
@_Sanne, super stoere foto's!
@Diesel1992, ziet er leuk uit man!

Zoo weer klaar :)
gister eindelijk weer naar mika geweest, longeersingel en bijzet gekocht, maar bijzet moeten nog maar een stel gaten bij, al halve meter in gekort maar nog steeds te lang, blijft vrolijk vogeltjes kijken xD

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 13:54

@Marlis, ah wat heb jij leuke haflingers zeg. Je boft maar met twee haffie's!
@Diesel1992, heel gaaf en knap, wou dat de mijne dat kon D:
@_Sanne, die van jou heeft een leuke bles, wauww!
@elle108030, leuke haf, die is groot of niet?

En Pepperrr!
Afbeelding

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:37

Wat een knapperd hierboven! <3

stvieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 19:04

Leuke foto's allemaal!!

pff. Jelle was vandaag zo druk/sterk dat ik er eventjes af ben gestapt en hij zich uit mn handen heeft losgerukt.. schrok me een ongeluk. Gelukkig IS en BLIJFT hij een haflinger.. dus paar pasjes draven en daarna gras eten }:0

Zijn jullie haffies soms ook zo ontzettend sterk? Zo ja, wat doen jullie hier aan?
(heb al les en in de bak doet hij het super) Loopt ook in het bos nageeflijk, maar soms zo ontzettend eigenwijs dat hij z'n eigen weg wil gaan. (richting huis)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 21:29

Ik heb toch echt de allergrootste fout van mijn leven gemaakt om Mareatje te verkopen. Het voelde net alsof ze dood was, zo'n intense verdrietigheid voelde ik. Mn instructrice vond het gewoon maar een harde les T_T Maar gelukkig zijn ze ook niet achterlijk en heb volgens mij voor iedereens neus staan janken vandaag, maar die vrouw vond het zo erg dat ze de koop wel weer om wilde draaien. Echt ik ben nog nooit iemand ZO dankbaar geweest, ze had net goed kunnen zeg 'oh wat vervelend' en er verder niet op in gaan. Want oh wat had ik een spijt dat ik mijn meisje weg had gedaan.
Heb nu afgesproken dat als het weer ff niet lekker gaat mn vriendin erop let dat ik dan meer even doorbijt en niet meteen opgeef (ja ik geef heel snel op).
Dus vanaf vandaag zijn we weer samen en koester dr nu nog meer dan in het begin & voorlopig gaat ze nergens heen <3
Afbeelding

Chasey, ziet er heel leuk uit! Lekker uitwaaien buiten
taarss, wouw wat een knappie!
Diesel1992, lekker dier is het ook :)
Marlis, Kyra word al een echt dametje, met dr lieve puppyhoofd
elle108030, die 2e foto is erg gaaf met dat licht!
_Sanne, wat een mooie haf!
Diesel1992, ziet er netjes uit! Ik doe ook vd met Mar maar ben nog niet bezig met buigingen etc :P
xLeoniee, knappe wonder :D
Esaqar/Sharon, PEPPIEE gekke pony :)

DohoShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 21:34

stvieee schreef:
Leuke foto's allemaal!!

pff. Jelle was vandaag zo druk/sterk dat ik er eventjes af ben gestapt en hij zich uit mn handen heeft losgerukt.. schrok me een ongeluk. Gelukkig IS en BLIJFT hij een haflinger.. dus paar pasjes draven en daarna gras eten }:0

Zijn jullie haffies soms ook zo ontzettend sterk? Zo ja, wat doen jullie hier aan?
(heb al les en in de bak doet hij het super) Loopt ook in het bos nageeflijk, maar soms zo ontzettend eigenwijs dat hij z'n eigen weg wil gaan. (richting huis)

Mijn haflinger is net de jouwne! In de zomer is het een totaal ander paard als in de winter. In de winter staat ie ook dag en nacht op stal en in de zomer dag en nacht op de wei. Scheelt zoveel. In de winter haal ik het niet in m'n hoofd om buiten te gaan rijden en in de zomer kan ik zo met lang teugeltje op hem wegstappen. IN de winter kan ik nu al zelf niet meer buiten stappen zonder hoofdstel en hengstenketting ( hij komt in de pubertijd geloof ik ) want meneer heeft zich vorige week ook weer een keer losgerukt me halster buiten terwijl we alleen de dijk af gingen om foto's te maken en deze dijk loopt hij in de zomer minstens 2 x per dag maar hij dacht dus leuk even rennen en dwars door de bagger die uit de sloot was gehaald dus paard was helemaal zwart :')

Diesel1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 22:49

@ esaqar: oooh wat n mooi sierlijk hoofd!!!
@ paljaslaura: oooh wat fijn!! Heel fijn dat de ex nieuwe eigenaresse t zo met je te doen had!! Ze had indd net zo goed kunnen zegen ja jammer dan...
Maaareh je zou zo kunnen zeggen dat t zusjes zijn onze hafjes!! Marea heeft ook geen wit op dr hoofd of wel?

Ohjawel.. Zit onder dr voorpluk! Heb ff bij je profiel gekeken!

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 07:14

Ahhh laura!
Wat sneu en tegelijk zo geweldig. Jij en marea horen bij mekaar, en als je indd doorzet komen jullie dr echt wel.
Je wil niet weten hoe vaak ik op andor schreeuw dat ik m terug breng, maar ik kan hem echt niet meer missen.

Even tussendoor, wat doe je nu met je 'nieuwe' paard? Of was die koop nog niet rond?

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 09:26

elle, Vind dat altijd zo leuk een haflinger met veel wit op de neus :)
_Sanne, haha ja klopt, dat had ik al door tijdens het rijden in het bos hoor. Toch nog een beetje angst om los te laten zo vlak na de bevalling denk ik. Komt wel weer goed, want ik was mezelf er zeker van bewust :D
Die eerste foto is erg mooi! En ook al lekker door het bos :D Heerlijk. Zal straks ff je topic kijken.
Diesel, ik snap dat helemaal hoor. Ook ik ben nu nog iets voorzichtiger als voor de bevalling, maar dat komt ook omdat ik het gevoel weer helemaal terug moet krijgen. En m'n conditie en spieren weer moet opbouwen. En James is altijd wat frisser in de winter.
Ookal zijn het kleine foto's, het lijkt er goed uit te zien! :) Knap hoor!
Enefde, Waar is je foto dan? :P
Eseqar, Mooi! :D
Paljaslaura, Een harde les? Nou ja zeg, het is wel een deel van je leven wat je nu mist. Begrijp ik nu dat je haar weer terug hebt? Dat is fijn!!

Nu ben ik een ontzettende zeef, ik had 1 januari James voor het eerst op commando laten liggen. Jeej. Maar ik weet niet of ik dat alleen gezegd hebt of ook heb laten zien. Nou als ik het al laten zien hebt, scroll maar verder ;) En anders, bij deze:

Gisteren avond een filmpje gemaakt van James en mij wat we zoal gedaan hebben de afgelopen jaren. ;)
Dit is onze 'wilde' versie. Ik ben ook nog van plan om een samenstelling te maken met de filmpjes van onze vrijheidsdressuur, met een rustig liedje ;)
Heb de beelden zoveel mogelijk proberen te laten passen bij de tekst van de muziek. Respect voor diegene die het filmpje helemaal af kijkt :) (3 min ongeveer).

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 09:49

Supergaaf filmpje Chasey!! Heb 'm helemaal afgekeken ;-)

Van de rest ook weer superleuke foto's van jullie mooie hafjes.
Ik ben al een tijdje afwezig hier. Zeker geen opzet hoor maar heb even een periode van twijfel enz. gehad. 16 januari gaan Storm en ik verhuizen naar een andere stalling. Voor ons beide beter denk ik. Uiteraard komen dan ook de foto's weer ;-)

paljaslaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-14 21:19

Diesel1992, ja ben haar ook echt eeuwig dankbaar (:
SuperAssie, thanks :) Die word maandag opgehaald. Hij was gelukkig nog op proef!
Chasey, Jup een harde les. En toen was er nog geen sprake van dat ik dr terug zou krijgen. Dus ja we zijn weer samen!
Wat gaaf dat ie op commando kan liggen! En dan filmpje is ook echt leuk, heb m helemaal gekeken haha :)

Vandaag en gister heerlijk gereden met mn maffie. Merk wel dat er de laatste tijd veel andere mensen op hebben gereden, ze is ietwat stug en sterk. Maar denk dat dit met een weekje ofzo wel weer weg is :)
Ga me ook weer inschrijven voor de regionalekampioenschappen Noord Holland! Is kijken wat we ervan bakken na wedstrijdstop van anderhalve maand :P
Afbeelding