Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

vanmiddag naar amsterdam geweest, bij mn broer wezen kijken die de halve marathon heeft gelopen #trots 
op beide foto's ben ik rechts het meisje met het zwart met witte vest
. Ook gaf zij zelf aan dat we met Surprice langzaam bezig konden gaan, gezien zijn lichaam echt al volwassen toont/is (vergeleken bij zijn puppyhoofd
)

.
Gelukkig weet mijn brommer de weg naar huis

. Krijg nog dezelfde resultaten als mijn instructrice. Donderdag maar even goed opletten tijdens mijn nieuwe les, misschien wel vragen of een vriendin een keertje wil filmen. Harry raakt snel verveelt, dus ik moet ook sneller de oefeningen afwisselen, hihi, hij is duidelijk al een stapje verder dan ik
.Loran schreef:Saskia en Surprice:
Wegens omstandigheden wel bijgelezen, maar niet gepost.
Zit nu ook te wachten op de da, voor mijn draver...
Maar goed, gata hier om Surprice...
Surprice wordt nu paar keer per week meegenomen om te wandelen.
Dit gaat erg goed! Meneer vind het heerlijk om buiten te zijn, en is de rust het zelf!
Ben zo trots op mijn (pas) 2 jarige topper!!
Ook is hij weer goed gekeurd door de dierenarts. Deze kwam vorige week te enten, en had alleen maar lof over hem. Ook gaf zij zelf aan dat we met Surprice langzaam bezig konden gaan, gezien zijn lichaam echt al volwassen toont/is (vergeleken bij zijn puppyhoofd
)
Maar we gaan lekker wandelen, poetsen, en als de bak het toelaat (vieze klei rommel) eens kijken wat hij doet aan de longe
Zadelmak hoeven we niet te doen, want dat is hij al!
Ruitermak in principe ook (kan zo mijn 2 oudste kinderen van 5 en 2 erop zetten) ook, maar dat is iets voor volgend jaar
Woe nog wel even Marga een hart onder de riem steken.
Wat een misselijkmakend rotstreek van die K-wijf! (sorry, ander woord voor haar heb ik niet!).
Hoop dat Sjors je wel de WOW-factor gaat geven, net als Crispy*, al is zij natuurlijk nooit te vervangen.
@ Sadrina, ik ben zelf 28, moeder van 3 kinderen (5,2 en net 1 van 6 weken oud). Heb een haflingerruin van net 2, genaamd Surprice.
Verder heb ik nog een draversruin van 18, en een shetlandhengstje van 1,5 jaar.
veel plezier morgen op je buitenrit !
Ik had afgesproken met iemand van een andere stal, dus het eerste stuk moest ik alleen. Ik heb Angel heel even aan de hand gepakt, en ze was erg braaf
Daarna kwam ik mn vriendin tegen en zijn we verder gaan rijden. We hebben een kleine 15 km gedaan maar angel werd er al flink moe van, als ik haar met mupje vergelijk heeft ze toch maar weinig conditie. Gelukkig gaan we daar de komende tijd zeker wat aan doen. Angel had zich voorbeeldig gedragen, we zijn zelfs een brug overgegaan en dat deed ze alsof het NIKS was ! Daarna nam ik afscheid van die vriendin en heb ik de laatste 500 meter helemaal alleen gereden
angel wist natuurlijk ook wel dat we naar huis gingen maar er hebben 2 klootmomentjes tussen gezeten, even erdoor geduwd en ze liep weer super! Voelde me helemaal happy over dat ik weer een angst overwonnen had. In de avond naar elyze gegaan en hebben we een ritje gemaakt in de westernzadels
snap als jullie geen zin hebben het te lezen hoor dames
fijne avond allemaal! 
.
en naarmate hij ouder wordt iets vaker.

.
.