Haflinger Weekend Ermelo 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:31

Maflinger_S schreef:
Gill4kleuren is die van mij :D.
Wij waren samen in Ermelo en fotograferen beiden. Als er volgend jaar een poule komt van fotografen willen wij misschien wel meedoen. Laat maar weten tegen die tijd.
Alle foto's en filmpjes gemaakt in Ermelo zijn nu geupload en zijn te vinden op

http://www.flickr.com/photos/4kleuren/s ... 271422858/

Wat een geweldig leuke bewerkingen van het springen _O- Lita en ik zitten er 3x tussen!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:33

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mekkergeit

Re: Haflinger Weekend Ermelo 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 13:53

heee daan ik zie een dikke bos manen boven de hindernis uitkomen. Knap hoor, zag dat aron laatste tijd goed zijn best gaat doen met springen!! Aron zijn eigen ruiter is geloof ik niet zo n spring miep .. ha ha..
Leuk ja dat jij er mee mag rond springen. Kun je wel zien dat de hengst veelzijdig is.

vjeerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 14:00

Ik heb ook foto's van mezelf gevonden bij het springen. Van mijn dressuurproef heb ik nog niks gevonden, maar gelukkig heeft man lief daar ook mooie foto's van gemaakt ;)

Ontzettend leuk dat er zoveel mooie foto's gemaakt zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 15:19

Ik meld mij ook als fotografe voor volgend jaar hoor, vind ik hartstikke leuk.

De link met de foto's op de pagina hier voor heeft hier al eens gestaan toch?

Als ik alle foto's heb maak ik maar eens een topic denk ik :D

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:03

S_uus schreef:
Ik meld mij ook als fotografe voor volgend jaar hoor, vind ik hartstikke leuk.

De link met de foto's op de pagina hier voor heeft hier al eens gestaan toch?

Als ik alle foto's heb maak ik maar eens een topic denk ik :D

ik zit even te kijken naar jouw foto's, maar je hebt je mooie lakhoofdstel niet om? Waarom niet

(zat even te spieken omdat ik benieuwd was of je er ook een andere frontriem aan had gedaan)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:07

Ik had van mijn moeder een nieuwe frontriem gekregen, en omdat zij ook in Ermelo kwam heb ik daarom mijn gewone hoofdstel gebruikt vond ik wel zo leuk voor haar.
Omdat ik geen zin had om in alle drukte te kijken of een gewone frontriem ook door een gedeelde kopstuk kon heb ik dat niet geprobeerd.

De lak is ook in gebruik geweest alleen dan in de parade en met de spring clinic.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:14

Aha, ja dat heb ik allemaal niet meer gezien :+

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:27

Haha staat wel bij parade foto's van Moon

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 16:36

Leuk gedaan die bewerkingen bij die springfoto's Maflinger_S!

Ik vind het wel jammer dat ik jullie niet bij bestgaand gezien heb Suus, want zo van de foto's af te zien heeft Asra toch hele mooie gangen! Was wel benieuwd hoe die er in het echt uitzien ;)

Ging je springclinic goed trouwens? (Misschien heb ik eroverheen gelezen, dan excusez moi) En was de animo voor de buitenrit nog een beetje goed of hebben meerdere mensen gekozen om te switchen?

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:42

hmm ik sta nergens echt goed op. Ik heb 1 springfoto van monica die wel leuk is maar de foto's van oypo vind ik dit keer (voor een proffesional) bijzonder slecht :o
Terwijl ik van het NK een hele mooie van haar heb! Veel afgesneden hoofden etc. jammer!

Dat ik er in de parade niet op sta dat had ik ook niet verwacht.

Ben wel blij dat we zelf foto's hebben gemaakt want dit was onze laatste keer samen op pad en die heb ik graag vastgelegd. De mooiste plaatjes komen dit keer dus van onszelf :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:48

_clau_1991 schreef:

Ik vind het wel jammer dat ik jullie niet bij bestgaand gezien heb Suus, want zo van de foto's af te zien heeft Asra toch hele mooie gangen! Was wel benieuwd hoe die er in het echt uitzien ;)

Ging je springclinic goed trouwens? (Misschien heb ik eroverheen gelezen, dan excusez moi) En was de animo voor de buitenrit nog een beetje goed of hebben meerdere mensen gekozen om te switchen?

Ja hij liet zich echt goed zien, de jury vond zn stap alleen minder maar dat klopt ook hij is geen stapwonder even veel op oefenen.
Vooral omdat hij erg druk was dan gaat ie krabbelen.

Ach volgend jaar weer een jaar , gaan we ff afspreken :Y)

Ja spring clinic was heel cool :D Die vrouw weet echt je zekerheid omhoog te krikken.
Ik heb jaren geleden een behoorlijk ongeluk gehad met een fjord, sindsdien is er wel wat vertrouwen weg.

De buitenrit, volgens mij 7 mensen?
Ik hoorde dat de buitenrit niet meer is wat het was en daarom minder animo denk ik.

Dank je wel voor het vragen leuk! :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:49

Bailey_4ever schreef:
hmm ik sta nergens echt goed op. Ik heb 1 springfoto van monica die wel leuk is maar de foto's van oypo vind ik dit keer (voor een proffesional) bijzonder slecht :o
Terwijl ik van het NK een hele mooie van haar heb! Veel afgesneden hoofden etc. jammer!

Dat ik er in de parade niet op sta dat had ik ook niet verwacht.

Ben wel blij dat we zelf foto's hebben gemaakt want dit was onze laatste keer samen op pad en die heb ik graag vastgelegd. De mooiste plaatjes komen dit keer dus van onszelf :D

Ik vind de foto's van Oypo vaak niet al te best , heel veel ruis :o

Jammer Carlijn als ik dat geweten had..
Gelukkig heb je nog wat foto's.
Laatst bijgewerkt door S_uus op 29-08-12 17:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:52

Dat is alleen op de site, de originele zijn haarscherp.

Maakt niet uit hoor :) Ik heb alsnog leuke foto's.
Laatst bijgewerkt door Carliijn op 29-08-12 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:57

Ik vind de ene foto ook beter dan de andere maar die van monica wel erg mooi. Pech is alleen dat onze momenten net ongelukkig geklikt zijn maar toch ben ik blij dat ze gemaakt zijn. En een goede foto is echt moeilijk te maken het licht, de timing alles moet kloppen en dan kan zelfs met een simpele camera soms beter uitpakken. Men houdt niet voor niets elk jaar een perscompetitie

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 17:58

Heeft er ook iemand foto,s gemaakt van de eerste crosses op zondag daar reden wij in mee

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:01

Flurk schreef:
Ik vind de ene foto ook beter dan de andere maar die van monica wel erg mooi. Pech is alleen dat onze momenten net ongelukkig geklikt zijn maar toch ben ik blij dat ze gemaakt zijn. En een goede foto is echt moeilijk te maken het licht, de timing alles moet kloppen en dan kan zelfs met een simpele camera soms beter uitpakken. Men houdt niet voor niets elk jaar een perscompetitie

indd :j het licht was zondag bijvoorbeeld heel slecht om foto's te maken. De sluitertijd moest zo worden gezet dat de foto's niet te donker waren maar daardoor wel wat bewegingsonscherpte hier en daar. Aan scherpe, maar zwarte foto's heb je ook niks dus dan maar wat onscherpte hier en daar :P

Ik heb geen foto's van de eerste crossles, 1 of 2 van iemand uit mijn groep en de rest van mij haha

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 18:46

S_uus schreef:
_clau_1991 schreef:

Ja hij liet zich echt goed zien, de jury vond zn stap alleen minder maar dat klopt ook hij is geen stapwonder even veel op oefenen.
Vooral omdat hij erg druk was dan gaat ie krabbelen.

Ach volgend jaar weer een jaar , gaan we ff afspreken :Y)

Ja spring clinic was heel cool :D Die vrouw weet echt je zekerheid omhoog te krikken.
Ik heb jaren geleden een behoorlijk ongeluk gehad met een fjord, sindsdien is er wel wat vertrouwen weg.

De buitenrit, volgens mij 7 mensen?
Ik hoorde dat de buitenrit niet meer is wat het was en daarom minder animo denk ik.

Dank je wel voor het vragen leuk! :D

Ja, dat krabbelen in stap wil Arlie ook nog weleens doen. Dat is soms ook zo moeilijk op te lossen, dan moet je snel die spanning af kunnen laten vloeien.

Wat leuk dat het zo goed ging :D En heel fijn dat ze je zekerheid geeft. Is denk ik ook wel nodig bij springen. Ik vind het al stoer dat jullie zo hoog (voor mijn doen hoog :P ) durven te springen! Hoe hoog waren de sprongen tijdens die clinic?

Jeetje, das niet veel.. 7 mensen.. Nu moet ik er ook niet aan denken om afgelopen zondag die buitenrit te hebben moeten rijden. Brr, met al die regen!

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:06

Bailey_4ever schreef:
Dat is alleen op de site, de originele zijn haarscherp.

Maakt niet uit hoor :) Ik heb alsnog leuke foto's.

Heb je maar 1 springfoto van mij? Wil je me link daarvan es sturen, ga k nog ff nakijken

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:18

nee ik heb er 3 monica! 1 daarvan vond ik echt heel leuk :)

Op de 2e is de techniek niet zo best en zit ik heel vreemd omdat ik wat moet bijdrukken, en de laatste is van de achterkant met een deel van haar hoofd achter de staander.

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:39

Ooh oke op die fiets! :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:43

_clau_1991 schreef:
Ja, dat krabbelen in stap wil Arlie ook nog weleens doen. Dat is soms ook zo moeilijk op te lossen, dan moet je snel die spanning af kunnen laten vloeien.

Wat leuk dat het zo goed ging :D En heel fijn dat ze je zekerheid geeft. Is denk ik ook wel nodig bij springen. Ik vind het al stoer dat jullie zo hoog (voor mijn doen hoog :P ) durven te springen! Hoe hoog waren de sprongen tijdens die clinic?

Jeetje, das niet veel.. 7 mensen.. Nu moet ik er ook niet aan denken om afgelopen zondag die buitenrit te hebben moeten rijden. Brr, met al die regen!

Ja moeten we echt op oefenen.
Ik heb geen idee niet gruwelijk hoog hoor, maar hoeft van mij ook niet eerst even basis.
Vond het zelfs jammer dat het afgelopen was haha.

nou ze hebben niet veel van de regen gemerkt door de bossen zei stalgenoot maar goed ben blij dat ik niet mee geweest ben.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 20:55

Superleuke foto's allemaal, complimenten! :D

Komt één van de fotograven toevallig uit regio Utrecht? :)

Daan90

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:10

Birmaantje dat is aron van de haflingerborg els rijd daar altijd op maar ik spring er mee vandaar , vader van aron is axan

suus : dankje vond de foto zelf ook erg leuk.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-12 21:12

Kijk kijk, hier was ik nog niet gevalen! _O-

Afbeelding