Exterieur
8 jaar geleden

afgelopen zomer (door blessure nog niet eens in sportconditie)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leo schreef:[mod]Na overleg met de TS wil ik aan jullie twee dingen verzoeken. Sowieso willen we het fotogebruik in het topic beperken, omdat er op Haflingers ook een foto-topic is waar dagelijks foto's in gepost mogen worden. Dit topic kun je hier vinden: [HA] [Verzameltopic] Haflingers in the picture!
Om die reden wil ik aan jullie vragen of jullie als jullie meer dan één foto in jullie bericht willen plaatsen, deze als links te plaatsen.
Daarbij is offtopic gaan niet de bedoeling. Kletsen mag in het HK topic van Haflingers. Als er in dit topic toch teveel gekletst wordt kan het naar de Huiskamer verplaatst worden, maar de voorkeur ligt toch bij Haflingers om zo alle Haflingerfans te kunnen bereiken. Probeer daarom ontopic te blijven, dan kan dit topic hier blijven staan.
Bedankt alvast voor de medewerking en veel plezier in het topic!
Zazalover schreef:leuke beau, en heel leuk die fotos, maar er is net een reactie geplaatst als je meer als 1 foto wilt plaatsen je ze in een link moet zetten!
Sjemira schreef:Zazalover schreef:leuke beau, en heel leuk die fotos, maar er is net een reactie geplaatst als je meer als 1 foto wilt plaatsen je ze in een link moet zetten!
Dank je wel voor t opletten, anders wordt ons dagboek verplaatst, zou sonde zijn toch??????????????
@Bitje, wat kan jouw haf Beau lopen zeg superrrrrrrrrr, je zit idd ver achterover maar al met al super hoor, hoop dat Azkaban ooit zo gaat lopen.
@Yvanka: ohhh wat sneu zeg, zoals ik al eerder zei: heel veel sterkte xxx