Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

of het moet veranderd zijn.

wacht maar dan ben je zo door alle klasses heen! 
S_uus schreef:Ja leek mij ook, nou Asra en ik hebben ons eerste cc sinds 1,5 jaar geleden achter de rug.
Maar nu lijkt het net of wij niet uit de B komen omdat ik 2 jaar later nog B zit met As doordat we 1,5 jaar niet gestart hebben haha en jij al M1
Ach ja ben al blij dattie het weer zo goed oppakt met 3 winstpunten tussen de paarden

LoveLita schreef:S_uus schreef:Ja leek mij ook, nou Asra en ik hebben ons eerste cc sinds 1,5 jaar geleden achter de rug.
Maar nu lijkt het net of wij niet uit de B komen omdat ik 2 jaar later nog B zit met As doordat we 1,5 jaar niet gestart hebben haha en jij al M1
Ach ja ben al blij dattie het weer zo goed oppakt met 3 winstpunten tussen de paarden
Haha, maar ik heb op de winters na die 2 jaar gewoon het hele jaar gestart he![]()
En 1 zomer heb ik ook wat minder gereden, maargoed. In de periode's dat ik ging, gingen we ook bijna iedere week op cc!

Hij kon dan niet bij andere paarden en dat is voor ons eigenlijk geen mogelijkheid hier + dat hij gewoon echt hengstengedrag had. Hij was gewoon te gevaarlijk en ik wil niet steeds met gevaar voor eigen leven op een paard stappen
.

Doe je dan ook nog ergens aan mee of? Crossen gek

tenminste, ik kan al geen gewoon sprongetje normaal maken met mijn dressuurzadel 
!!! 
je mag wel 2 kasten maar die 2de moet je dan kopen als je dan weg gaat van stal gaat ie gewoon mee naar huis.
dus misschien dat ze na de crosstraining zelf nog op buitenrit zijn geweest?

maar zie meer de cross zitten