Ik wil ook nogsteeds een keertje naar de TT is assen, maar het komt er nooit van...Of ik heb geen geld, of er komt wat tussen...
Zowizo ben ik wel een beetje een raare...
Zo wil ik ook een keertje naar en kamasutra beurs.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Ik krijg constanc commentaar van jury dat ik de manen vast moet doen. En dan heb ik Mara helemaal gewassen enzo... Dan is ze echt schoon schoon...
Bij de paarden word het hier in de buur iig niet echt gewardeerd... Ik kan beter invlechten...
Josien62 schreef:hengstenvlecht is vet makkelijk. maar het licht ook aan het haartype. ik vlecht ook wel eens een hengsten vlecht andersom. dus van de schoft naar het hoofd, anders heb ik last van het staartje wat er over blijft![]()
vandaag was ecgt leuk![]()
op stal hadden wij een buitenrit georganiseerd. er waren wel 10 paarden mee. erg gezellig
. een ronde van anderhalf uur.
voor mij was het de eerste keer op shakira een buiterit en ik ben al nie zo fan van buitenritten. maar ze was supper braafschrok 1x van een hond. daarna heb ik nog een paar blackfoto's gemaakt maar ik upload ze morgen wel, moet ze ook nog bewerken.
Flurk schreef:naomimak schreef:maar dat verzorigng van een haflinger vind ik gewoon als is ze staart manen en zo mooi schoon wit hoor je ook een 9 te krijgen vind ik
9 geven ze bijna nooit
meestal 6,7 of 8
Het mag nl niet zo zijn dat je door cijfer verzorging een wp kan rijden.
eigenlijk moeten ze dat onderdeel gewoon schrappen
horsii schreef:er is er pas een geupload die -plaats ik maar alvast.
Peelie schreef:Hoezo moet hij over de sloot heen dan? De meeste mensen gebruiken gewoon de 'voordeur'.
Josien, ik was laatst ook op buitenrit met een paar van mijn nieuwe stalgenootjes. Een op een shire, een op een kwpn (zangersheide) en eentje op een vuilnisbakje uit polen. Was wel leuk. Normaal als ik met andere mensen op buitenrit ga, dan is mara de gene die er behoorlijk aan moet trekken om ze bij te houden. Maar nu... pfff. Mara die liep constand voorop en maar druk en maar hard hard hard. Ze is niet anders gewend natuurlijk dan dat ze knetter hard moet lopen... Zegt een van die meisjes, Dit is echt een oma rondje voor haar he? Waarop ik dus zei. Ja, ik ben bang van welMara was gewoon niet moet te krijgen, zowizo is ze de laatste tijd gewoon niet moe te krijgen, zo druk is ze. Ze barst van de enegergie. Enige jammere daaraan is dat ze over iedereen heel walst en dat ze af enm toe gewoon niet te houden is, zo sterk is ze dan..