@ plutolover, Wat een lekker pluizeballetje is dat zeg!
Roos heeft trouwens gewoon buiten gestaan eender met wat voor weer dan ook. Ik zag dat er gevraagd werd of er paarden binnen of buiten stonden.
zillionke schreef:oke gewoon echt te lelijk voor woorden kan iemand mij hierbij meehelpen die bij mij in de buurt woont zelfs voor een kleine betaling , ik kan zelfs huilen het is gewoon niet om aan te zien
Het mooie van manen is dat ze gewoon aan groeien, al zit er wel een genetische stop op.. Maar ik vind het wel mee vallen, zo heel lelijk is het toch niet?
@ Westhof, Wat een nare foto, ik hoop dat het allemaal meevalt en dat het snel genezen is.
@Char_lotte, mooie set zo!
Roos heeft een stom ongelukje gehad, ik weet niet wat ze gedaan heeft, maar haar kaak was dik en achter haar oor ook. De dierenarts is geweest, (natuurlijk gebeuren zulke dingen op 'goede' vrijdag) ze heeft niks bijzonders, een 'blauwe plek/kneuzing' en het is met een paar dagen weer over. Ze heeft een prik gekregen tegen de zwelling en ik smeer nu tweemaal daags met traumeel. Het arme dutsje.. Stalgenoten zien het al niet eens meer, maar ik als bezorgd baasje natuurlijk wel..
[KS-ITP] Ma belle Belle monstre