Heerlijk om weekend te hebben, gewoon lekker rustig aan doen. Ik ga daarom ook alleen maar dingen doen vandaag die ik leuk vind. Vanmiddag naar de manege toe, Truus moet nog even bijgespijkerd worden qua rechtlopen etc. Vanavond uit eten met de familie, ook vast wel gezellig
met mn vriendje... en daar ontmoeten we vrienden van ons (die wonen hier om de hoek, maar gingen toevallig ook naar Parijs dit weekend hier zien we ze haast nooit)
@Mjetterd: ja we gaan met de auto... Trein zou 360,- kosten, dat is duurder dan het hotel en reis met de auto bij elkaar... dus ja... dan is de keuze snel gemaakt!
@Jastie: kan je niet bij de HA van die pilletjes halen waar je wat rustiger van wordt (of druppels, geen idee) vriendin van mij heeft die gebruikt en werkte goed!
Zou kunnen maar ik was vorige keer eigenlijk heel kalm. Zag alleen die fietser niet omdat er een grote auto voor reed
nts19
Geplaatst: 25-11-11 12:43
jullie gaan hard als ik even niet kijk! haha
djuulsie veel plezier in paris! zag een topic voorbij komen die kijk ik ook zo even van marlis of horsii
en pilletjes bij de HA werkt wel.. mijn vriendin was super zenuwachtig en had ze voor de zekerheid meegenomen en net voor haar examen ingenomen en ze had hem in 1x omdat ze heel relax was!
Nou gisteravond lekker op stal gehangen met 2 vrienden en me vriendinnetje die er altijd is. Zij is gaan rijden en ik ging samen met 1 vriend even op een bankje hangen daar en een vriend ging met haar mee op de fiets.. laatste stukje heb ik weer uitgestapt en voelde weer helemaal wauw! Hopelijk mag mariska dinsdag naar binnen of zondag want ze geven best veel regen op nu dacht ik! dan kan ik nog lekker even oefenen en vertrouwen winnen voordat de sneeuw komt! Ga me klaarmaken want straks kom de DA voor Lely! ben benieuwd! vind het zelf al stukke minder!
Mjetterd
Geplaatst: 25-11-11 19:02
Iedereen druk geweest vanmiddag, zo te zien
nts19
Geplaatst: 25-11-11 19:15
nou DA is geweest.. ze kon het helaas niet vinden het buisje in lely haar neus! ze hebben haar weer suf gemaakt en ze was zoo braaf zei de DA. Ze heeft haar best gedaan maar kon niks vinden. Nu wachten we tot ze een jaar is en lekker gegroeid en dan komt ze nog een keer op bezoek om te kijken of ze het dan wel kan vinden want in haar andere neusgat kan ze hem wel vinden.. Ze zei het is allemaal nog zo klein dat je het bijna niet kan vinden.
Dus we wachten nu dus af. Moet zoveel mogelijk spoelen met zoutoplossing en schoon houden met doekjes. Als het dik en rood wordt weer met zalf smeren en dan als er wat is moet ik bellen. Ze heeft ook gelijk 2 soorten wormkuur gehad. Morgen de eerste geven en volgende week de andere want ze vond haar een opgezwollen buikje hebben en Don Diablo moet het ook hebben want ze vond het bij hem ook zo. En nu maar afwachten!
jammer dat het niet gevonden is. Djuulsie veel plezier in parijs. Fijn weekend iedereen. Ik nu f the voice kijken. Zo slapen, f op tijd. Weekende dag dienst. Dus om 6uur gaat de wekker weer.
Ik ook, zit op mn telefoon dus verder geen grote reactie die ik ga plaatsen.
Weltrusten!
shilady
Geplaatst: 26-11-11 12:25
Wat is het toch fijn winterweer Ik heb mn hond een jasje aan gedaan toen we uit gingen Vond ze wel een beetje vreemd maar aan de andere kant vond ze het ook niet erg want ze weet dat ik dan trots op haar ben