Jotee schreef:Ik kan potverdeurie niet rijden. Heb zo'n ontzettend last van m'n rug.
hier nog 1 maar dat komt door het rijden en het werken
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jotee schreef:Ik kan potverdeurie niet rijden. Heb zo'n ontzettend last van m'n rug.
Naomi_Haffie schreef:Jotee schreef:Nou niet vallen alsjeblieft! Heb van de week al genoeg ellende gezien!
ik heb vet spierpijn nu, had 5 uur gereden, maar heb ook de hei van dichtbij gezien
Sanchowtju schreef:bedankthet is een rode mazda 323
foto's kan nog niet, krijg m vrijdag pas
maar dan zal ik foto's maken hoor
mieske schreef:Dit kleine dametje zit nu op schoot mee te kijken wat ik allemaal aan het typen ben.
Dit is Amy, toekomstig haflinger gek (hoop ik haha):
_karin_ schreef:Mensen!
Ik ben weer terug van wintersport.Nu ga ik vanaf pagina 56 (!!!!!!!) bijlezen.
lotteluvah schreef:
_karin_ schreef:Even mezelf gequote uit ander topic:
MIJN (nieuwe)SCHOENEN !
![]()
Het is een kruiswoordpuzzel. De vragen staan binnenin. Hoe stoer is dat?
Dezen vond ik ook érg apart.
SmeeJ schreef:Lieeef.
Hilde_q schreef:alvast eentje:
Sanchowtju schreef:
Hilde_q schreef:
Mrtien_Belle schreef:pfff.. ik heb waarschijnlijk weer een ontstoken achillespees
Roma_4ever schreef:Dr stonden vandaag 2 volwassen kerels rotjes in de buitenbak te gooien terwijl we aant rijden waren
sjonge stoer hoor en weggaan neehoor paardjes helemaal gek en dat is leuk gooien dr nog wel een paar in
politie paar x geprobeerd te bellen maar opnemen stel je voor zeg .
later stonden die idioten vlak bij te karbit schietennou fatsoenlijk rijden kon je toen wel vergeten
Ticcie schreef:Babs, had jij geen interesse in Ticcie?
Als ie tegen de tweede week van januari niet beter wordt met mij (kan het fysiek eve niet meer aan), is er veel kans dat ie weggaat dus moest je nog interesse hebbe kunne we nog es verderpraten als mijn besluit vast staat..
'k Ga nu in bedje kruipen, heb al hele avond lopen denken en wenen..
Hopelijk was de meeting gister beetje leuk..
Dikke kus aan al men lieve Hafhuggers.. En stiekem een extra dikke aan Esmee..![]()
x
xLariss schreef:Tjaa, ik weer eh. ik deed hem aan, en dat kreng begon te roken als een gek
Jaa, heb een helee mooiee nieuwee, heb ik de hele tijd dat ding zitten instaleren. Wil ik dr net op, moet ik oppassen.... en ik zeg je; hier hebben ze een computer die uit de middeleeuwen komt.
Babsie_Flash schreef:
Jotee schreef:
Kusssssjeeeeee!
lotteluvah schreef:
Lot en viet
Mijn grote liefde
xLariss schreef:Op wedstrijd, dr was een haflinger helemaal druk gaan doen in de trailer.
En toen was ie gaan stijgeren en op z'n rug voor de stang beland, met z'n benen om het halstertouw gewikkeld.
Echt zo eng, ik schrok me dood, en hij spartelen en zo, iedereen vet kloten om hem terug te duwen. Beest nog banger.
Toen zei m'n vader; HIJ HEEFT EEN PANIEK HAAK JONGENS en toen trokken ze hem los. en toen kwam ie door het voordeurtje dr uit
Echt zo zielig.
Amandie schreef:Jotee schreef:Ik wil een appeltjesgroene! Iemand nog een foto van een appeltjesgroen sjabrak op een haff?!
vroeg jij toch ook al eerder in deze topic
xLariss schreef:SmeeJ schreef:Zien larissje.
Hooi amanda
Aa geen JE, dan voel ik me zo klein
Btw, pallie staat op marktplaats en de foto's zijn alleen van mezelf?
xLariss schreef:Ok, ik zeg je hier heel veel foto's van voor en NAA
TADAAAA
xLariss schreef:Naomi_Haffie schreef:deed die het daarna wel goed adan ?
pff ik was donderdag mee op wedstrijd van een meisje.. ik háaat die kinderen met hun dure sportpony's
verwaande krengen dat het zijn
Ze poetste het bloed er af (buik lag open) en toen ging ze gewoon inrijden.
Paard liep niet goed, oren plat in z'n nek en zo.
Toen kwam ze de ring in en ze werd er net zo hard weer uitgezet.
Muahaha, ik ben best wel jaloers altijd op die kinderen
Jotee schreef:Ik loop met een dikke bult op m'n kop. Lekker dan.
knabbelgirl schreef:zo wie wil foto's zien?
Wentos schreef:Ik wil ook wel foto's zien!
Wentos schreef:sorry nog niet.. Wou het zaterdag avond na m'n werk doen. 'Had m'n vader haar net een bak vol wortels gegeven.. ja en als je dan Assunta heet heb je dan geen tijd om een hoofdstel te passen en ik moest weg dus kon niet wachten. En was niet super lekker in orde.. Hoop dat het straks nog wat wordt. Zit nog op m'n werk. Maar ik weet niet hoe ze is onder al het geknal..
_karin_ schreef:Leuke foto's Anseltje! (Anne?)
![]()
Ik ben ook weer bij.
Rijden ging vandaag weer érg goed.Helemaal klaar voo rmijn debuut zondag.
_karin_ schreef:Mensheid?
_karin_ schreef:Link, of heb ik die gemist?
Ben al mijn mails in mappen aan het stouwen. Pfjoeee 250 emails sorteren.