Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:je bent niet de enige hoor....
als ik lange verhalen typ word daar ook niet op gereageerd...
en op die ene word wel gereageerd terwijl ze er later bij kwam....
dlientjuh schreef:dit hoofdstel wil ik...
maar veeeeeel geld heb koop ik hem pas
http://www.nickyskeet.nl/images/product ... 72a169.jpg
SmeeJ schreef:Doeeg suus
Ik ga morgevroeg paardrijden en naar Madeliefje
Monica_86 schreef:GVDHeb ik weer....
Moest vanavond oppassen, vanaf 18:00uur, dus rond 19uur kids in bed en voor de tv... rond 21:00uur kreeg opeens een koppijn en super moe... Ga ik staan, een rook overal. Ik alle deuren opengezet, en stinken joh daarbinnen. Dus had de conclusie al snel getrokken dat er brand was, maar waar???
Hun hebben een houtkachel, dus ik buitendeur openzetten zodat de rook kon wegtrekken, daarbuiten ook stinken. DUs ik zo naar de schoorsteen kijken, een vuur![]()
Ik 112 bellen, brandweer. me pa en ma gelijk gebeld, kids uit bed en naar buiten. Hond vastgemaakt buiten. Kids helemaal van slag, naja ik zelf ook behoorlijk! Me ouders waren er, dus ik die moeder van die kids gebeld, de vader zou er meteen aankomen. Brandweer was er, pas na 20 minuten ofzo (naja het voelde iig lang). Was de schoorsteen in de brand.
Politie erbij, allemaal vragen stellen enzo. Naja was de brand uiteindelijk uit, maar allemaal rook nog in dat huis. Dus een of ander apparaat van de brandweer in huis gezet zodat de rook eruit kon. Ambulance kwam, was gebeld door politie omdat ik een tijd in die rook had gezeten. Onderzocht enzo, was verder allemaal goed gelukkig alleen beetje benauwd, hoesten en ongelovelijk vieze smaak in me mond. Alleen veelste hoge bloeddruk, maja was ook behoorlijk geschrokken en stond ook behoorlijk te trillen op me benen, maja alles goed afgelopen gelukkig...
Inmiddels vader en moeder van die kids al thuis en opa en oma zouden de kids ophalen zodat die bij hen konden slapen. Dus toen ik 112 belde was het ong. 20:50uur en ben net uurtje thuis.
Naja behoorlijke poedersuiker dus
dlientjuh schreef:ja suus je hebt wel een beetje gelijk..
maar kijk ik reageer niet meer veel op anderen ,omdat zij ook niet op mij reageren...
en ik had het niet over smeejeigenlijk een beetje over het algemeen..
maarja..
ik kwam niet meer daarom, ik kwam niet meer omdat het niet leuk meer was en omdat ik alleen maar een beetje tegen mezelf aan het banketstaaf was.
en janice zou terug komen als ik een beetje aardig was tegen haar verzorgster
nu negeer ik haar nog steeds naja ach
dlientjuh schreef:ik ga naar jive! doei!
wassen toileteren enz
en foto's komen weet ik niet wanneer
daag daag