oke gewoon echt te lelijk voor woorden kan iemand mij hierbij meehelpen die bij mij in de buurt woont zelfs voor een kleine betaling , ik kan zelfs huilen het is gewoon niet om aan te zien
leuke foto hierboven! neusje er wat meer eruit en toppie heerlijk weer idd. wij hebben andor laten vrijspringen. en daarna de kids van de baas besmet met het paardenvirus.
cheidie
Geplaatst: 05-04-15 19:14
Leuk Marieke! Ik heb vandaag echt weer genoten! Hier een fotootje, ik heb ook n topic gemaakt met meer foto's [RIJ-ITP] Zon! Dus lekker genieten
farahtjuh
Geplaatst: 05-04-15 23:10
Ik heb al een hele tijd niet meer gereageerd maar ga toch asociaal vragen of jullie mijn fitany een like willen geveb bij de actie van schockemohle. Door de foto aan te klikken en een like te geven maken we nog kans https://m.facebook.com/Schockemoehle.Sp ... f=bookmark
alvast bedankt
Westhof
Geplaatst: 06-04-15 13:37
Wauw, wat gaaf dat je naar Amerika gaat Marieke! Heel veel plezier
Fijn dat Alfa nu bij Spook staat Claudia. Inderdaad veel handiger zo. Hoe gaat het met de verkoop? Fijn dat het zo goed ging met beide paardjes
Gefeliciteerd Tamara Op naar nog veel meer mooie jaren!
Jij ook fijne paasdagen Christa en de rest natuurlijk ook Hoe was je buitenrit?
Oeps zillionke Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel verstand van. Misschien kun je de manen beter helemaal kort knippen nu, zodat ze in ieder geval recht terug groeien?
Mooie foto toulatye
Heerlijk hoor Christa! Ik zal zo een kijkje nemen in je topic
Westhof
Geplaatst: 06-04-15 13:41
Ik heb hier een heel zielig pony
Ik kreeg vanmorgen een telefoontje van een stalgenootje. Vond ik al vreemd, want hij belt nooit. Hij vertelde dat Wes een wondje had bij zijn ooglid en dat het bloedde. Ik mijn broodje naar binnen gepropt en meteen naar stal geracet. Wes heeft dus een sneetje in zijn onderste ooglid en het bloedde inderdaad best wel. Er liep zo'n bloedtraan over zijn wang Ooglid is ook dik en hij houdt zijn oog dichtgeknepen. Meteen schoongemaakt met betadine. Omdat het op zijn ooglid zit kunnen we het ook niet dichten met zilverspray.
Wes staat nu binnen. Ik vind het heel vervelend dat hij met dit weer binnen moet staan, maar ik vertrouw het nu niet buiten. Hij houdt zijn oog dicht en in de groep vind ik dat niet fijn. Morgen wil ik hem wel weer naar buiten hebben. Vanavond maar even overleggen of hij tijdelijk apart kan staan. Eerst maar zien hoe het zich ontwikkeld. Als het dikker wordt misschien toch maar even de dierenarts erbij.
Foto is niet zo duidelijk, maar dit is de enige foto waarop hij net zijn oog een beetje open doet.
toulaye ik vind dit geen leuke foto om naar te kijken!! Las ergens dat hij nog erg jong is? Laat hem eerst is op zijn eigen benen leren lopen.. Voorwaarts-neerwaarts komt dan vanzelf wel. Wat ik hier nu zie is echt in een krul getrokken pony..
Westhof
Geplaatst: 06-04-15 20:25
Bedankt meiden! Ben net nog weer langs geweest om te ontsmetten en het geneest gelukkig al goed. Wondje is nog niet helemaal dicht, maar het gaat wel de goede kant op. Ooglid is nog wel dik en hij knijpt er nog wel mee, maar ik verwacht dat het snel minder wordt
Ik heb trouwens een dekje erbij. Ik heb er twee verkocht, dus ik vond dat het mocht Dekje werd aangeboden op een Facebook pagina en voor €7,50 kon ik het niet laten.