Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 07:20

@Paulusjuh en Maartje: Geloof dat ik dat ziek zijn al aardig mee heb genomen ;) (maar wel stug door blijven werken natuurlijk, das dan ook het enige wat ik de afgelopen dagen heb gedaan, en dan afgedraaid thuiskomen!) Gister even een helemaal niks dagje gedaan, en vannacht een knappe nacht gedraaid, dus hopelijk gaat het nu alleen nog maar de goeie kant op!

@Alina: Nee ik heb hem niet meer, Mentos is verkocht als tweejarige, en helaas geen idee waar hij nu staat.. Zou ergens in de buurt van Groningen zijn verkocht.. Goed dat je al M1 rijdt! Was met mijn ruin ook altijd een hele toer om de hogere klasses door te komen, die is ook niet zo hele ruim, en moest het ook echt van de oefeningen hebben. Maar die gaat binnenkort ook Z, dus moet lukken!

@Sita: Ah ontvouwfotos, ziet er goed uit!!

Paulusjuh

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 11:21

Ahh snel beter worden dan!

Ik heb op Equitana een mooi deken gekregen van mijn ouders voor mn verjaardag alvast. KOn daar helaas geen bijpassend halster vinden, die heb ik nu gevonden bij EJ, dus gelijk besteld. Hebben we een complete set voor op wedstrijd, woehoee!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 12:13

*STUITER STUITER*

Mijn trailer is eindelijk na 14 weken binnen..... joehoeeeeeeeeee
Ik ga morgen iets eerder weg en dan ga ik hem halen
Oude inleveren...

Het duurt nog 2 weken voor ik mijn kenteken krijg maar ik krijg even een kenteken van hun

Ben zo blij ...

wouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 13:16

Mando: Woah... dat nieuws is goeds.

Sita gefeliciteerd met je veulen, dat het een mooie merrie zal worden. En dat lukt wel zo te zien.

Madeira, met mijn vorige paard (Kwpn) heb ik wel grond oefeningen gedaan. Ging daar uiteindelijk steeds beter door lopen. Dubbele longe, kleine volte aan de longe e.d. balkjes, spelen met je paard.

Janouk zie dat je met schoenen rijdt, doe ik ook altijd. Maar ik vind als je laarzen aan doet het altijd anders zitten en voelen.
Je bent aan het oefenen met een stiller been, misschien voor de wedstrijd met laarzen aan oefenen.
Vind verder super netjes lopen.

Als ik dat zo zie wil ik ook wel weer een wedstrijd rijden. Eerst moet ik een trailer kopen of een goed adres om te lenen. En oefenen in en andere omgeving.
Want in vertrouwde omgeving loopt zo netjes. Kan iets beter aan de teugel. Maar als je zelf een beetje spanning hebt is Wouke ook wat is er aan de hand.
Gaat namelijk met springen ook zo, denk ik: "best eng' ~~}> , vliegen balken eraf. Ben ik ontspannen vlieg ze met gemak overheen.

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:21

gevoelig paardje dus Wouke :j

Filmpje ziet er netjes uit Janouk! lekker door "oefenen" :)

Knap je al wat op Maessie?

eindelijk je trailer ophalen Es!! Heeft ff geduurd maar morgen dan toch :D

Zag ook nog mooie foto van Damella langs komen!

En natuurlijk mooie Manisha <3 prachtig kind is het!

Sorry heb wel mee gelezen afgelopen dagen maar beetje druk druk...
heb wel mijn eerste officiëlle wedstrijdjes ingeschreven vandaag :):)
voor 5 en 9 mei :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 16:25

Leuk Marinda :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:42

@ Mando: leeeeuk! Lekker veel ritjes maken dus!

@ Wouke: gaat vast goedkomen. Ik merk zelf, hoe vaker we weg gaan, hoe makkelijker ze wordt, omdat je zelf ook wat rustiger wordt, minder spanning. Althans, zo is het vaak bij mij.

Ik heb van de week samen met een stalgenootje wat geoefend met grondwerk. Erg leuk! Vandaag heb ik zelf wat dingen geprobeerd. Ging erg leuk! Puur door middel van lichaamstaal en de manier en positie van kijken naar je paard. Echt heel leuk! Ook achterwaarts gedaan D.m.v het touwtje voor haar te houden en haar terug te vragen. Was erg geslaagd. Meest bijzondere vond ik dat Anne vaak snel afgeleid is, ze waren nu met een traktor op het land bezig die best vaak langs reed, ze had er geen aandacht voor! :D

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:22

Hij is er... Heb er al allemaal rondjes mee gereden echt geweldig

Afbeelding

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:01

Mooie trailer Esmee! :D

Paulien, dat klinkt leuk! Ik wil dit ook gaan doen, gewoon om lekker bezig te blijven met Madeira (mag tot 13 mei niet rijden) :D

Nou lieve meiden, morgen ochtend is het zo ver: de operatie. Sorry als ik een paar dagen niet reageer/bijlees, computer scherm is altijd erg fel zeker na zo'n oogoperatie voor mijn oog. :wave: Tot gauw!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:02

Succes madeira!
Ik ga aan je denken en voor je duimen!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 22:30

Succes Paulien! We duimen voor je!

Het is inderdaad leuk om te doen. Het rijden ging vandaag op zich wel, alleen op een gegeven moment trok ze uit het niets weer een spurt, want er begonnen lammetjes te rennen. Precies op t moment dat ik ook een galophulp gaf, dus misschien beetje dubbelop. Maar oh wat kan ik gefrustreerd worden dan zeg! Ze loopt me de laatste tijd echt een beetje te zieken lijkt het wel. Heb ook het gevoel dat ik zaterdag met de onderlinge op de vereniging keihard op m'n bek ga (figuurlijk) maar dat is dan maar een keer zo... Blegh!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 06:31

Succes vandaag meis. Sterkte en rustig aan

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 06:44

@Madeira; heel veel succes met de operatie!!!

@paulusjuh; tipje: misschien even tijd voor iets anders.
Ga even lekker naar buiten een paar dagen en laat de dressuur even voor wat het is. Je zal zien als je hem dan naar een paar dagen oppakt, dat het veel beter gaat: jij minder gespannen.
De frustratie spat van je bericht af en dat is nooit fijn om te ontspannen. En dan komt de Verenigingswedstrijd ook goed. Jullie kunnen het.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 07:20

Haha thanks Janouk! Is wel een beter idee ja. Ik bedacht me nog om vandaag óf morgen nog te rijden maar ben idd té gefocust dan denk ik. Ga eens kijken of ik een stalgenootje kan vinden die zin heeft om mee te gaan en anders ga ik lekker ernaast een stuk wandelen. Of weer wat grondwerk, dat ging zo goed van de week.

wouke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 10:21

Madeira; veel succes vandaag.

Afbeelding

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 11:33

Succes vandaag Paulien met de operatie!

ik zou ook ff lekker naar buiten gaan paulusjuh,even beide koppies leeg maken ;)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 12:37

Paulien succes met de operatie!

Ik heb vanmiddag weer even les, kan nog net voor zaterdag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 12:39

Succes paulien!

Komt vast goed klasien :)

Ik heb tentamenweek -O- damella blij die heeft lekker vrij :=

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:27

Lieve meiden <3

Operatie is goed verlopen :D. Helaas werd ik wat naar wakker (hyperventilatie, beroerd, spugen) :(. Ze hadden ook een hartfilmpje gemaakt, en ze konden het ook op mijn hart zien (was een lange tijd benauwd) dus is er een brief naar mijn huisarts gegaan dat hij er van weet.

Maar de operatie is goed verlopen :D. Tijdens het voorbereiden voor de operatie hielp een lieve zuster. Ze vroeg of ik Paulien was of dat ze zich vergiste? Ik zei dat ik dat zeker was, en hoe het kwam dat ze ineens twijfelde? Nou... ik zag er zo goed uit maar er stond hier dat ik een maagbandje had gekregen?? Was ik dan zoveel te zwaar gewest?? Ze kon er niets meer van zien. Haha zo lief <3 :D

Sorry, heb niet bijgelezen, wilde alleen even laten weten dat alles goed is gegaan. Ga straks weer lekker naar bed.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 20:59

Oh wat fijn te lezen.
Beterschap meis.
Rustig aan.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:30

Sorry, ben nog druk met het bijlezen allemaal! Kan alleen niet alles onthouden, zie zulke leuke haflingers voorbij komen! Ik werd vanavond maar weer even duidelijk op de feite gedrukt hoe blij ik met mn haflinger moet zijn! Super fijne les gehad. Volgend maand word ze 5, dus ze mag nu echt aan de bak van mij! Ze pakt het snel op en is erg leergierig... ze vond het ook een hele knappe haflinger (Goh; dat hoor ik vaker haha) , en ze vond ook dat er meer in dr zit... en ik zei vroeger altijd moet geen haflinger zijn stom en lelijk! En nu heb ik zelf gewoon een goude pony in de wei staan waar ik niet meer zonder kan! <3 <3 <3

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:40

Wat fijn om te lezen dat de operatie goed is gegaan Paulien! Mijn moeder is ook altijd ziek van narcose, schijnt heel vaak voor te komen. Zal ook daarvan zijn geweest?

Ik heb het advies opgevolgd en heb vanavond met mijn vader op de fiets een buitenritje gemaakt met Anne. Ging voor de eerste keer best aardig. Ze zag wel van alles dus heeft grotendeels met der koppie in de lucht gelopen maar ik heb er bewust niet aan gezeten maar vrije teugel gegeven. We moesten wel een stukje angs de snelweg, dat vonden we wel spannend, maar dat hebben we op wat versnelde reacties na ook weer overleefd. Ik ben zelf ook niet zo'n held haha.
Morgen lekker loswerken in de paddock denk ik en vrijdag longeren aan de pessoa. En dan op naar zaterdag...

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:41

Hihi lyzet, altijd leuk hè!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 21:50

Haha jaaaa eigenlijk wel! Bevestigd weer waarom ik zo trots op dr ben haha.

Lekker hoor paulusjuh, heerlijk genieten he!!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 05:13

@madeira fijn dat de operatie goed verlopen is. Goed herstel toegewenst.
@Paulusjuh: goed plan.