Nathalie83 schreef:Leuk paulien dat je op gesprek mag komen
Jody, had je nou vandaag die reading met Wenner??
Heeft iemand van jullie een borsttuig?? Vind dat zooo mooi! En heb nou een hele mooie gezien.. maar heb hier echt de ballen verstand van qua maat enz..
Ik heb er geen. Weet eigenlijk niet eens waar je die precies voor nodig hebt, ik dacht dat je die alleen gebruikt als je een martingaal nodig hebt?
Maar vind ze soms ook wel mooi, welke heb je gezien?@madeira: goed dat je op sollicitatie mag! 9 maart is al best snel.
@amanda: foto's! Klinkt als een niet zo standaard wedstrijdoutfit
joopiexx schreef:Nou Paulien ik moet ook eerst nog heeeeeel hard gaan trainen hoor, maar ik ga pas rond de zomer. Alleen wil ik nu even een beetje uit zoeken hoe het allemaal moet vandaar..
Ik moet gewoon kilometers buiten de deur gaan maken, zodat ik dan ook weet waar ik aan moet werken als ik ergens anders rij. Thuis is natuurlijk veel vertrouwder en ik heb geen idee wat hij ergens anders gaat doen.
Ja maar wedstrijdervaring doe je alleen op door echt wedstrijden te rijden
Maar snap wel dat je als je start, je niet alleen slechte punten wil halen en goed voorbereidt wilt zijn. Kun je thuis al een b-proefje rijden?Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=2laZJbLn ... re=related Wat een domme ruiter zeg, wat denkt ze daar mee te bereiken? Denkt ze echt dat hij het daarna niet meer doet

Die ik heb gezien kan idd ook martigaal aan..
ze was met halen en borstellen echt super druk.. Stijgerde zelfs keer toen ik haar terug zette.. dus hield me hart al beetje vast 

kijk, ik ben niet bang voor Madeira ofzo. Maar ik zie niets meer in de galop en luisteren lukt me dan niet zo goed vanwege dat we dan best snel gaan dus raak ik mijn oriëntatie kwijt en dat vind ik soms wel een beetje eng omdat ik dan bang ben dat ik tegen iemand aanknal ofzo. Maar gelukkig kwam ze uiteindelijk goed terug, en ze heeft goed haar best gedaan volgens mij