http://nl.youtube.com/watch?v=CnsWQ4kNG-wOMG ik ben nog steeds aan het bokken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
http://nl.youtube.com/watch?v=CnsWQ4kNG-w
nu die van armani.....
)
denk laat ik eens even reageren
las altijd wel veel op bokt maar nooit echt posten enz ..
prettig he op tijd af te hebben, hik je er niet zo tegen aan (heb ik tenminste altijd) beccy schreef:ja heb net al ff gekeken maar het kan nog niet...kan dat???
Nog even een leuke foto van ons twee ter kennismaking...
muppetmayo schreef:Sita stomme vraag, wat voor zadel heb jij op haar liggen? Aangezien zij ook vrij ouderwets is qua bouw?
Zelfs een haflinger zadel past namelijk niet bij Daims...
Sita_ schreef:http://showhorseservice.com/index_besta ... ge0002.htm
Zie hier..
Tietse's Choice is het merk.. Is van Cavaletti Saddlery..
Sita_ schreef:Tzijn grote viespeuken..

chipieke schreef:past boomloos dan echt op eender welk paard? Misschien stomme vraag hoorAnders ga ik over op boomloos. Zo extreem veel kosten ze niet en als het echt altijd past is het misschien wel een oplossing!
Madeira_ schreef:Haha, over zadels geproken. Ik wilde een passende zadel voor mij en Madeira. Dus ik zei tegen de zadelmaker (had Madeira nog nooit gezien) ik heb een haflinger, maar verder niet op ingegaan. Hij kwam met een paar zadels. Maar Madeira is echt niet zo breeddus een koudbloedzadel (of hoe ze ook heten) paste echt niet haha. Dus na een maand goed zoeken heeft hij gelukkig wel de goede zadel gevonden voor ons beide

muppetmayo schreef:Slechte foto, en ook niet met mij erop (maar met de eigenaresse) maar het geeft een beeld:
Kon zo snel ff geen andere foto vinden hihi.
wat is die mooi slank
wijs ding!Sita_ schreef:Nee, deze posts in de HK tellen niet mee..Moet je nog een post ergens plaatsen..
beccy schreef:jullie hebben allemaal zo leuke foto bij jullie naam hoe doe je dat dan weer?![]()
ben een redelijke kluns met computer haha

Madeira_ schreef:Rebecca, nu ik haar beter begrijp (en zij mij denk ik) gaat het stukken betermaar mijn paard staat in Dronten, weet niet of je dat kent?
Bluem schreef:chipieke schreef:past boomloos dan echt op eender welk paard? Misschien stomme vraag hoorAnders ga ik over op boomloos. Zo extreem veel kosten ze niet en als het echt altijd past is het misschien wel een oplossing!
Nee, is niet geschikt voor elk paard. Ik heb boomloos getest, zat nl. heerlijk voor mij, maar ik blijf toch met twijfels ivm drukverdeling, en mijn zit ging er ook niet op vooruit. Daarbij had ik het gevoel dat mijn haflinger onder boomloos 2x zo breed werd als onder een gewoon zadel, je zit veel breder vind ik.
Hinke schreef:Naomi: gestemd![]()
Die arabier bij de top 10 paarden ziet er echt geweldig uit
Madeira_ schreef:@Naomi, Madeira is inderdaad super paard!!
Haha ik heb al gestemd op Bianca, is een leuke haf, niet zo leuk als Madeira natuurlijk haha
@Bluem, nakijken van een zadel kan nooit kwaad
Vandaag ging weer super met rijden.
2x linksom en 2x rechtsom gegalopeerd, veel gedraafd, we waren eerst alleen in de bak en later kwamen er nog 2 bij. Maar ging SUPER goedben echt trotssssssssss
MaaykeKramer schreef:Nou weer eens een update van mijn kant!
heb gisteren eindelijk het paspoort van mijn paardje gekregenhelemaal blij
en ben ook weer thuis bij mijn vriendwe gonna start over again en dat voelt heerlijk
ik ga nu even heel wat pagina's bijlezen
xxx
Hinke schreef:Krijg net een mailtje van die site: je moet 7,50 euro betalen als je je definitief in wilt schrijven!!!! Heb ik de moeite gedaan om foto's neer te zetten, komen ze nu nog eens met dat ik moet betalen![]()
Hebben jullie 7,50 betaald?
Hinke schreef:
die gallopswissels om de pas

en reed een tijdje de hengsten bij de heer Bosch in Dalfsen (Amarok, Notaris, Belair)
Haha!