Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Fijn dat je een zadel krijgt Nienke!
Heb zelf wel hele slechte ervaringne met thorowgood gehad..
xLaus_ schreef:ik moet binnekort ook maar eens naar de divoza.. heb nog steeds waardebon van 50 euries liggen xD
suusiejj schreef:
suusiejj schreef:
HAFxGEK schreef:heus suus ben jij 20??ik dacht 16 ofz.
Ticcie schreef:knabbelgirl schreef:haha vertel xeen
Nja gewoon.. Ik reed dus even met Ticcie, ging hem gewoon wat loswerken en stoppen want kan toch nie veel rijden hé.. En had hem ingedraafd enzo en ging naar stap en ging galopperen door van stap naar galop te gaan hé. Ie sprong echt super aan, mooi actief enzo, was echt trots! (Was ongeveer op X dat ik aansprong op de cirkel.) En wanneer ik aan de A kom begint ie ineens te bokken te bokken te bokken NIE TE DOEN! Stelt hij hem nog es stil, maakt hem volledig bol en smijt alles eruit, heb er dan maar mijn benen ingezet, even geschreewd tegen hem en zweep erbij en ja, dan was hij terug vooruit in galop, maar ik zat er echt uitgeput op! Deed zoveel pijn door al die schokken op de vangen..
Maarja, ik bleef zitten..
suusiejj schreef:dooie boel hier haha
morgen drukke dag
eerst na de IB groep, neem kogels mee want word heel kwaad denk
dan na huis en eten met pa (tja moet maar een keer he tussen de middag)
dan dropt hij me bij stal, daar ga ik Slobber maken voor Asra, dan Asra rijden, daarna stal uitmesten en de kast uit mesten, (werk ik meteen me patat er weer af die ik tussen de middag eet)
Daarna met de bus terug naast hengelo stadion, en vanuit station na huis waggelen,
dan ff de honden uitlaten en eten, daarna met gijs na de sportschool om me op te geven en als het kan meteen sporten '(gijs zit er ook maar wil niet alleen en ikke ook nietkomt goed uit dus)
dan thuis lekker douche en miskien meteen pitte ma dat week nog niet iig nog ff hondjes uitlaten
dat sporten word waarschijnlijk maandags woensdags en vrijdags avond![]()
heb er zin an
suusiejj schreef:mensen ik vind deze aantrekkelijk voor as zn vachtje en hoefjes(hij heeft goeie hoeven maar vind het een fijn idee) en de ingrediënten klinken me goed in de oren
http://www.paardendrogist.nl/index.asp? ... ctID=34125
dlientjuh schreef:
suusiejj schreef:
xLaus_ schreef:en mn laatste B wedstrijd..
jammer dat de foto niet scherp is
knabbelgirl schreef:
suusiejj schreef:
biancailona schreef:ilona niet meer kreupel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag gereden sinds de liesbosmeeting, gingen draven, en de vorige keer mopperde ze zeg maar, dat het niet fijn was en toen liep ze ook niet goed in draf. Nu hebben we zelfs hard gedraafd, ze wou het zelf, en twee stukken gegaloppeerd, dat in een kort rondje, en briezen wat ze deed, geweldig, ze had er helemaal zin in.
O, ja heb haar niet eens gelongeerd voordat ik ging rijden, doe ik nooit. Gewoon opstappen en gaan. Ze liep ook helemaal vrolijk met de oortjes naar voren.
En met mijn bitloze hoofdstel natuurlijk.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nienke_17 schreef:Hmm dat is inderdaad niet zo mooi.. Welk type had je dan?
Heb ontzettend lang met die zadelmaker gepraat, in heel ned zijn er maar 14 speciaal opgeleide saddle fitters en zij was daar 1 van. Ze is ook vaak in Engeland geweest en zij was erg postief over de nieuwe modellen van thorowgood. Maar bijvoorbeeld de maxam en het haflinger griffin zadel was zij minder te spreken over.. Ik had in ieder geval een ontzettend goed gevoel over haar en over het zadel..
Babsie_Flash schreef:Nienke_17 schreef:Hmm dat is inderdaad niet zo mooi.. Welk type had je dan?
Heb ontzettend lang met die zadelmaker gepraat, in heel ned zijn er maar 14 speciaal opgeleide saddle fitters en zij was daar 1 van. Ze is ook vaak in Engeland geweest en zij was erg postief over de nieuwe modellen van thorowgood. Maar bijvoorbeeld de maxam en het haflinger griffin zadel was zij minder te spreken over.. Ik had in ieder geval een ontzettend goed gevoel over haar en over het zadel..
Even een opmerking.. elke zadelmaker zegt dat hij heel goed is natuurlijk
lotteluvah schreef:De penny is eeeeeeeeer
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Even een opmerking.. elke zadelmaker zegt dat hij heel goed is natuurlijk
Die van mij niet.
Die wil sommige zadels niet eens verkopen omdat ze zoveel mankeren
Babsie_Flash schreef:Ik zeg niet dat elke zadelmaker zegt dat alle zadels goed zijn!!
suusiejj schreef:Amandie schreef:ik moet gaan.. moet eten koken.. en ik moet daarna naar gilco
Doeiii
welkom en aangenaamt
leuke foto's in je profiel, lijkt alleen dat je heel sterk in je armen bent, geen ontspanning..
vind de fries wel mooileuke foto ook die eerste
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Ik zeg niet dat elke zadelmaker zegt dat alle zadels goed zijn!!
nee maar ik bedoel mijn zadelmaker is heel eerlijk in dat soort dingen. Die verteld er ook bij als het niet van goede kwaliteit is. Sommige zadels willen ze niet eens verkopen.
Niet dat ze zeggen jaa het is heel goed en dat is het uiteindelijk niet. Snap je?
Babsie_Flash schreef:ik weet wat je bedoelt maar ik bedoel dat de zadelmaker zegt dat HIJ (of zij) goed is...
Weet je wat ik vandaag trouwens heb gedaan???
xLaus_ schreef:ja zulke zadelmakers heb je indd ook, die gaat t echt alleen maar om het geld
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Weet je wat ik vandaag trouwens heb gedaan???
vertel
xLaus_ schreef:nou ik wou dus nou net geen namen noemen babs, maar indd
Babsie_Flash schreef:Ik heb Misty gelongeerd met zadel etc en daarna ben ik er gewoon op gaan zitten
Zolang ik maar op kan stappen.. als ze dan gek gaan doen zit je in ieder geval
We hebben 2 x de bak rond gestapt
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:Ik heb Misty gelongeerd met zadel etc en daarna ben ik er gewoon op gaan zitten
Zolang ik maar op kan stappen.. als ze dan gek gaan doen zit je in ieder geval
We hebben 2 x de bak rond gestapt
super!