Peelie schreef:[ [url=m/oZcfSC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn nieuwe zadel
Wauw wat een mooie!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
punk143 schreef:Punk heeft een tijdje de bucas zebra op gehad, full neck, maar deze zat te strak bij de borst. De big neck van bucas passen haar wel echt ontzettend fijn.
Ze heeft nu deze :
https://www.paardendrogist.nl/product/r ... 102/41332/
Zeker het geld waard, mijn andere paard draagt hem al zeker 4 jaar. Hals heb ik inderdaad ook bijna nooit op, maar vind het wel fijn dat hij erbij zit.
loulou schreef:even wachten op een kortingsactie![]()
Ik heb gisteren ook ingeslagen met de 27% kortingsactie bij ej. nieuwe vliegendeken, 0 grams deken en singel
loulou schreef:met 25 % korting is hij 138, dus dat scheelt dan niet veel meer.
wel fijn dat je hem ook waterdicht kan maken. Misschien koop ik die deken nog wel een keer voor mijn paard. Haar huidig vliegendeken schuift wat naar achteren.
astridastrid schreef:Ik zit zo te twijfelen om naar Haflingerweekend in Ermelo te gaan! Maar ben dan helemaal alleen. Heb geen verzorger of vrienden die mee willen haahha. Ik zal dan ook een veewagentje moeten huren, of als ik met iemand mee kan rijden omg. Leiden? Tegen betaling uiteraard.
_Desiree schreef:astridastrid schreef:Ik zit zo te twijfelen om naar Haflingerweekend in Ermelo te gaan! Maar ben dan helemaal alleen. Heb geen verzorger of vrienden die mee willen haahha. Ik zal dan ook een veewagentje moeten huren, of als ik met iemand mee kan rijden omg. Leiden? Tegen betaling uiteraard.
Hoi Astrid
Ik zou het leuk vinden om mee te gaan, misschien kunnen we samen een veewagentje huren?
Hoor het wel
_Desiree schreef:astridastrid schreef:Ik zit zo te twijfelen om naar Haflingerweekend in Ermelo te gaan! Maar ben dan helemaal alleen. Heb geen verzorger of vrienden die mee willen haahha. Ik zal dan ook een veewagentje moeten huren, of als ik met iemand mee kan rijden omg. Leiden? Tegen betaling uiteraard.
Hoi Astrid
Ik zou het leuk vinden om mee te gaan, misschien kunnen we samen een veewagentje huren?
Hoor het wel
punk143 schreef:Het is inderdaad echt een heel bedrag, maar na een paar maand is het zo weer vergeten. Andere vliegendekens zijn bij mij zo kapot of naar een jaar al een stuk minder kwa kwaliteit. Deze is echt oer en oer sterk, nu na 4 jaar is de buitenstof nog steeds van super kwaliteit. Hier draagt ze hem zonder hals:
[ [url=m/poPmQX.jpg]Afbeelding[/url] ]
suikermeisje schreef:Mooi zadel hoor Gail. Toch zie ik ook wel wat er bedoeld wordt. Hij helt wat achterover lijkt. Dus voor misschien wat smal. Hij lijkt niet in balans te liggen.