Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandarijn schreef:ApolloPaard schreef:Van het ergste uit gaan doe ik zelf ook je bent op het ergste voorbereid & het kan altijd mee vallen! Heel veel sterkte igg!!
Hier hebben we het er maar zelf uit getrokken wat goed gegaan is! Ander koste het mij 62,- alleen inloop dan hebben ze nog niks gedaan (weekend he)
Hier is de dierenarts 7 dagen per week open en ook in het weekend inloopspreekuur dus gelukkig geen weekendtarief, bij het ziekenhuis geloof ik ook niet. Al met al alsnog duur, maar geen haar op m'n hoofd die erover gedacht heeft om 't niet te doen.
Ze moest een spoedoperatie, baarmoederontsteking.
Ze is al bijna 13, en het is al een zware operatie...
Maar gelukkig allemaal goed gegaan en ze is nu net weer lekker thuis.![]()
Westhof schreef:Oo lekker Christa! Ik moet nog even bezig voor een verslag voor mijn studie, maar vanavond ga ik ook lekker relaxen met een boek erbij
Fijn dat de operatie goed is gegaan ClaudiaNu lekker bijkomen thuis!
Ik heb eerlijk gezegd ook niet zoveel behoefte aan een WhatsApp groep. Wat ik wil bespreken zet ik eigenlijk altijd wel gewoon hier neer eigenlijk.
Ik ga zo in je topic kijken Daphne
Nou, Wes staat weer lekker verzorgd binnen. Zijn deken is alleen niet helemaal waterdicht meer doordat er zoveel mee gekloot is, dus zijn rug was ook een beetje nat. Heb de deken wel laten repareren, maar die scheuren zijn nu weer open. Heb net dus maar een nieuwe deken besteld. Had nog zo'n kortingscode liggen voor €15 korting bij Divoza. Scheelt weer in de portemonnee
Mandarijn schreef:Leuk!
Misschien is het leuk om een keer een meeting te organiseren?
zillionke schreef:ik heb vandaag mijn pony weer naar huis gehaald staat nu 24/7 buiten met een schuilstal hoop dat dit het beste voor d'r is stond eerst op een volpension maar ik hoop dat dit beter voor d'r is.
xLaraaj schreef:Ow manderijn zo lastig ! Hopelijk herstelt ze goed !!
Groepsapp is meestal heel chaotisch dus ik hou het liever hier op![]()
Ga zo meteen de topics bekijken
Vandaag Les gehad met Tara. Paar rodeo's gekregen maar kwaad gemaakt en er door kunnen rijden. En ze doet dat gewoon omdat ze niet wil werken
Westhof schreef:Hebben jullie paardjes met dit weer vandaag buiten of binnen gestaan?
Hier heeft de staleigenaar de paarden vandaag binnen gelaten. Heb Wes zelf toen straks nog even in de paddock gezet. Hij moest sowieso even zijn stal uit om uit te kunnen mesten. Ik geloof dat Wes wel blij was om even buiten te zijn
[ Afbeelding ]
Citaat:Cheidie: Fijn dat je les super ging.!! En wat heeft jou hafje een geweldig koppie
plutolover schreef:Zo poging gedaan tot bijlezen hahaha. Ik doe even bij iedereen ff hun boktnaam, anders raak ik door de war hahah
Nordsvensk: Wow Mia kan springen zeg!!! Heel knap.
Mandarijn : dat filmpje ziet er goed uit van je dressuurproef.
ApolloPaard: Wat leuk dat Tarzan voor de wagen gaat, hoe groot is hij?? Ik heb nog een wagen te koophaha. Maar denk dat hij te klein er voor is. Nog Gecondoleerd Tammara, dit soort gebeurtenissen zijn nooit leuk.
Kim_97: leuk zo enoy the ride rit. Van 22 km pff is nog al wat. Ik wil keer mee doen met ride en run. Dan heb je iemand naast je die mee hardtloopt. Me vriend zei al misschien volgend jaar. Hahah Want hij moet hardlopen, en ik zit uiteraard op stanley. En aangezien hij met Enya mijn herder wilt hard gaan lopen, is dit een mooie uitkomst. Alleen moeten we met Enya een jaar wachten, want ze is nu nog te jong om mee hard te gaan lopen.
En gaaf hoofdstel.
Naomi_Haffie: Leuke spring foto’s. Ik moet ook vaker gaan springen met stanley..
Cheidie: Fijn dat je les super ging.!! En wat heeft jou hafje een geweldig koppie
Iemand maakte de opmerking over een groepswhats ap. Ik ben niet zo voorstander van, want dan denk ik dat het in dit topic ook erg stil gaat worden, terwijl het juist zo gezellig is. Een meeting zonder paarden lijkt me wel heel erg leuk
Nu even over stanley,,
Stanley is bij tandarts geweest en zijn tanden zagen er nog best oke uit, wel wat scherpe randjes maar geen haken of kapotte wangen. Eten doet hij ook weer goed, en hij is weer vrolijk. Gister 3 kwartier gereden en vandaag heb ik les, Maar wat een wind zeg. Die van mij staat buiten met deze wind, maar heeft een grote schuilschuur.
Hij verhaad echt niet normaal haha. Helaas is zijn deken weer kapot. Maarja hij doet het er nu maar ff mee, hoop met week of 3/4 de deken helemaal af te doen, maar dan moet wel de temp omhoog gaan.
Oja even foto spammen van mijn kleine meid.
[ [url=m/vP2Q8z.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Y8yjRc.jpg]Afbeelding[/url] ]
plutolover schreef:Ik had vanfaag les met Stanley. Moest ik schouder voor doen op de a/C lijn. Gaat meneer in eens apayement inzetten haha en dat tot 2x haha heb ik toch een Z haflinger ?? Haha eerst maar L2 starten. Maat vond t super gaaf dat hij dat deed. Ook al was t niet de bedoeling haha
Mandarijn schreef:Haha leuk is dat dan hè?
Spook ging gister ook heel goed. 17 april pas weer wedstrijd. Vind het soms toch wel jammer dat ik niet vaker op concours kan.
Westhof schreef:Ik heb ruim twee weken vakantieEn aangezien mijn volgende blok nog niet is begonnen hoef ik ook helemaal niks te doen voor mijn studie, heerlijk!
Vandaag dus lekker de middag doorgebracht met Wes. Voor het eerst met hem gewandeld en dat ging super! Zijn vriendinnetje was mee en daardoor reageerde hij heel goed. Verder had ik van een stalgenootje zo'n yogabal gekregen voor Wes om mee te spelen. Die heb ik vandaag uitgeprobeerd. Dat was geen succes helaas. Eerst moest ik die bal helemaal opblazen (geen aanrader, helemaal buiten adem) en toen vond Wes het ook nog eng
Wel heerlijk om alle tijd te hebben voor je paardje
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
mariekeoo schreef:lekker met de hafjes bezig zo te zien. vandaag weer voor het eerst in 2 week gereden..zondag en dinsdag nog x dan ga ik richting amerika tot de 20e dus kan ik een hele tijd niet rijden. en daarna gaan we toe trainen naar 10 mei..is er een groot concour in de buurt en gaan we daar rijden. kijkem hoe die daar op reageert
ApolloPaard schreef:Vandaag heb ik Apollo 3 jaar