Maar t is zulk snertweer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar t is zulk snertweer

Met Wenner?
ken jim niet in het echt natuurlijk

Heb er zin in
De foto's zijn grappig maar die coach moet zich toch wel heel rot voelen nu idd.

Moet je maar een keer foto maken als je een keer wedstrijd hebt!

ik wil ook ooit starten bij mensen met een beperking, maar of dat gaat lukken.... Eerst maar lekker rijden en trainen, wie weet ooit.
duimen jullie voor me? Ik hoop zo dat ik word aangenomen
joopiexx schreef:Nou Paulien ik moet ook eerst nog heeeeeel hard gaan trainen hoor, maar ik ga pas rond de zomer. Alleen wil ik nu even een beetje uit zoeken hoe het allemaal moet vandaar..
Ik moet gewoon kilometers buiten de deur gaan maken, zodat ik dan ook weet waar ik aan moet werken als ik ergens anders rij. Thuis is natuurlijk veel vertrouwder en ik heb geen idee wat hij ergens anders gaat doen.
Bij mij hielp het heel erg toen ik een onderlinge wedstrijd (toen bij Naomi) mee deed. Ik was echt bang, wist niet hoe andere mij zouden beoordelen en ik wist niet hoe Madeira zou reageren.. wouw en wat was ze lief zeg
Misschien helpt dat ook voor jouw?
Amanda schreef:Spannend, je sollicitatiegesprek! Leuk! Ik zal duimen!
Ik ga ook eerst op het terrein rijden waar ik ga starten.
Scheelt dat ik alleen maar daar kan starten, ivm vervoer. En mijn instructrice geeft daar les. Dus dat komt mooi uit.
Morgen ga ik er voor het eerst lessen

maar worden de wedstrijden dan altijd op hetzelfde terrein gegeven? Of stel ik nou een hele domme vraag