welk merk stroomkastje mm?
ik ben blij dat ik geen lint meer heb phoeee altijd en drama
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
monique1983 schreef:ik heb bij geen enkel van mijn paarden ooit ijzers omgehad reed ook wel alleen buiten maar vaak door het gras en niet 7 dagen in de week kan me wel voorstellen dat somigen ze echt nodig hebben zoals voor de kar of die vaak op de stenen rijden omdat de hoeven anders heel erg slijten en dat gaat te kosten van je paard heb dat gezien bij me verzorgpaardje toen
Avalon_ schreef:Ga maar lekker met haar aan de slag en maar elke maandag van de maand eenzelfde foto van haar en leg die naast elkaar. Per dag zie je geen verschil, pas na een langere periode komt dat.
Ga gewoon lekker aan de slag, spiertjes kweken!
joopiexx schreef:Welke de witte of de zwarte?
Witte heb ik nieuw, met nieuwe front maar je ziet het niet zo goed op de foto.
Dit kan super met trensje en mn moeder liep met longe mee dus dat gaat dan prima!
Hij vond het zo spannend om dit te doen, hij moet echt alleen en heeft alleen je stem maar goed.. Hij deed het suuuuuper![]()
Buitenrijden heb ik grotendeels 1 teugel nodig van de pelham, en af en toe is hij nog wel stout en moet ik echt even contact hebben met de onderste teugel maar we mogen zeker niet klagen.