Kyrseltje schreef:Foto van Hektor met de deken die Dorien ook heeft gekocht
http://i142.photobucket.com/albums/r108 ... 000-10.jpg
mooie deken

Staat em goed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kyrseltje schreef:Foto van Hektor met de deken die Dorien ook heeft gekocht
http://i142.photobucket.com/albums/r108 ... 000-10.jpg

Lous schreef:Dorien, buurmeisje en ik hebben in de stortregen door het bos gereden. Droog en zon toen we weggingen en storten onderweg. We waren helemaal doorweekt. De shetjes waren onder hun vacht nog helemaal droog.

Lous schreef:He mensen wat een gedoe met verstandskiezen en spuiten. Vond het allemaal reuze mee vallen.Prikken voelen irritant maar niet pijnlijk. Van het trekken zelf voel je helemaal niks.
En bij de agehel narcose krijg je ook een prik in je hand. Dus alsnog een naald.

Lous schreef:Shetjes hebben altijd buiten gestaan, ook voordat wij ze hadden. Ze zijn het dus dik gewent. Toen wij Goos kochten zat hij onder de schuurplekken. Hij moest bij zijn vorige baasje een tijdje op stal staan en heeft uit verveling gigantisch staan schuren.
. In je mond kun je het niet zien en hij gaat er totaal niet diep in.
Lous schreef:Brrr het idee van een naald in mijn hand maakt me alweer misselijk. In je mond kun je het niet zien en hij gaat er totaal niet diep in.

)
Lous schreef:Aha okee, heb meteen ff zitten kijken.
Maar ook ik sta voor een raadsel, geen idee wat een eventuele andere oplossing zou kunnen zijn![]()
Waarom moet steeds JIJ van die RARE dingen hebben??!!
Je hoort het gewoon knarsen tussen zn tanden. Ga voorlopig maar ff longeren elke dag, zodat zich dan toch ff uit kan rennen/bokken etc
Lous schreef:Ja enige optie even om het zand dat hij binnen krijgt laag te kunnen houden.

Babsie_Flash schreef:Ik ben vandaag nog bij Divoza geweest en heb een Pagony Tiger Heavy paars/plum gekocht: een 300 grams waterdichte winterdeken en nog van die mooie leren Petrie chaps met nieuwe jodpurs (wil ik op wedstrijden mee gaan rijden, lijken mij fijner dan leren rijlaarzen) en een wedstrijdjasje. (Heb ik van Rolf alvast voor mijn aankomende verjaardag gekregen)

Kyrseltje schreef:Hallo!
Zo ik ga gezellig mee zieken.. Heb echt vreselijke buikpijn en misselijk..
Ik ga me nu weer oprollen op de bank beneden..
Doeg!