Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stascha_kim schreef:ik heb wel adhd op school ook keihard renne overal heen en iedereen hoii zeggen en dan zelf dubbel liggen tja das lins
lotteluvah schreef:Ik ga verdrinken als ik in de tuin kom..Het is hier noodweer..!! De bomen vliegen zowat uit de tuin.. Mijn moeder heeft de tuinmeubels (rieten bank enzo) al aan de kant gezet ze was bang dat ze door de pui vlogen
Zo haat ik alleen thuis zijn..
Fyenna schreef:Ben ik ook weer ff![]()
T valt me wel op dat hier meer mensen zijn dan bij [HK] De grote haflingergekte
Fredt schreef:Komt omdat het hier leuker is!
Fyenna schreef:Misschien wel ja![]()
Stascha_kim schreef:haha grappig of niet heeee
TjelleBieb schreef:Van het andere haflinger topic;Fyenna schreef:Ben ik ook weer ff![]()
T valt me wel op dat hier meer mensen zijn dan bij [HK] De grote haflingergekte
Fyenna die hier ook zit.Fredt schreef:Komt omdat het hier leuker is!
Kan bijna niet!
Fyenna schreef:Misschien wel ja![]()
Als het daar leuker is, waarom kom je dan hiero heen?
TjelleBieb schreef:Naja sorry hoor, dat ik jullie hier lastig mee val..
Maar om wel te antwoorde hier, maar in een ander topic zegge dat het daar leuk is.. pff
Best wel banketstaafof ligt het nou aan mij?
lotteluvah schreef:Ik woon op de grens drenthe/groningen. En norg is hier niet zo pokke ver weg
Stascha_kim schreef:ja of zo`n kind met haslter en touw aan de boom binden en zegge ik ga wat drinken tossow HAHAHAHAH dat deed ik altijd
Stascha_kim schreef:of je vraagt aan zo`n brugger heey waar ga je emt die grote tas heen NOU NAAR ME LES ohw ikd acht dat die tas je mee nam whehhehe
suusiejj schreef:Stascha_kim schreef:ja of zo`n kind met haslter en touw aan de boom binden en zegge ik ga wat drinken tossow HAHAHAHAH dat deed ik altijd
hahahahaha jaah haha![]()
en hun maar wachten
Stascha_kim schreef:
ja en ik had ook keertje zo`n kind vast gebonden en vroeg me pa gaan we ff naar de stad en ik tegen dat kind zegge niet los maken ik kom wel terug en ik was der helemaal vergeten dus ik naar de stad na 4 uur stond ze er nog helemaal honger enz.. HAHAHAH