[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 16:17

Niemand behoefte aan een groeps whap?

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 16:19

ApolloPaard schreef:
Niemand behoefte aan een groeps whap?

Ik weet het niet, ik hoor vaak van andere bokkers dat het nooit zo goed gaat met HK-whatsapps...
En ik vergeet vaak te reageren in groepschats dus voor mij schiet het niet veel op. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 16:21

Mij lijkt het veel handiger.. Ik loop iedere keer fotos van me tel te halen om het op me pc te zetten om te uploaden voor jullie erg klote haha

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 16:25

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 16:28

ApolloPaard schreef:
Mij lijkt het veel handiger.. Ik loop iedere keer fotos van me tel te halen om het op me pc te zetten om te uploaden voor jullie erg klote haha

Heb je geen internet op je telefoon dan? Ik doe gewoon bokt openen en dan foto erbij uploaden. :)

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 16:29

mignonne2403 schreef:
Nog even een vraag, Ik heb Dutchie nu bijna een jaar, en hij wordt in Juni 4 jaar. Ik heb tot nu toe alleen nog maar gedressuurd en buitenritjes gemaakt, en 1 x over balkjes gestapt.
Wanneer kan ik beginnen met een laag kruisje en meerdere kleine sprongetjes? Heb namelijk echt geen idee, als het over een jaar is, prima, als het over een half jaar is , ook goed.:)

Ach een huppeltje maken kan echt geen kwaad hoor!

Oh bah operaties zijn nooit leuk, gelukkig is het goed gegaan!

Even het vrij spring topic bekijken.

Hmm een groepsapp ik denk niet dat ik dat bij kan houden, maar wie weet.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 16:33

Oo lekker Christa! Ik moet nog even bezig voor een verslag voor mijn studie, maar vanavond ga ik ook lekker relaxen met een boek erbij :)

Fijn dat de operatie goed is gegaan Claudia :D Nu lekker bijkomen thuis!

Ik heb eerlijk gezegd ook niet zoveel behoefte aan een WhatsApp groep. Wat ik wil bespreken zet ik eigenlijk altijd wel gewoon hier neer eigenlijk.

Ik ga zo in je topic kijken Daphne :)

Nou, Wes staat weer lekker verzorgd binnen. Zijn deken is alleen niet helemaal waterdicht meer doordat er zoveel mee gekloot is, dus zijn rug was ook een beetje nat. Heb de deken wel laten repareren, maar die scheuren zijn nu weer open. Heb net dus maar een nieuwe deken besteld. Had nog zo'n kortingscode liggen voor €15 korting bij Divoza. Scheelt weer in de portemonnee :P

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 16:58

Ik denk ook dat met een groepschat het ook moeilijker wordt om op elkaar te reageren... Bijlezen gaat een beetje lastig.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind groepschats altijd heel gezellig maar denk niet dat het voor hier handiger is. :D

Wat balen dat Wes z'n deken niet waterdicht meer was! Wel fijn van je kortingscode, scheelt toch weer wat! Welke deken heb je besteld nu?

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 17:01

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 17:53

Leuk!

Misschien is het leuk om een keer een meeting te organiseren? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 18:33

Leuk idee, maar waar is handig en wat is voor iedereen haalbaar??

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 18:38

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 18:44

ApolloPaard schreef:
Leuk idee, maar waar is handig en wat is voor iedereen haalbaar??

Het is niet haalbaar. :o We hebben al zoo vaak proberen te meeten maar het lukt nooit. De een woont onderin Limburg de ander weer bovenin Groningen. En ga zoo maar door.

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 18:52

ik heb vandaag mijn pony weer naar huis gehaald staat nu 24/7 buiten met een schuilstal hoop dat dit het beste voor d'r is stond eerst op een volpension maar ik hoop dat dit beter voor d'r is. :)

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-15 21:22

Ow manderijn zo lastig ! Hopelijk herstelt ze goed !!

Groepsapp is meestal heel chaotisch dus ik hou het liever hier op :P

Ga zo meteen de topics bekijken :)

Vandaag Les gehad met Tara. Paar rodeo's gekregen maar kwaad gemaakt en er door kunnen rijden. En ze doet dat gewoon omdat ze niet wil werken _-:(

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-15 12:26

Een meeting lijkt me leuk, maar niet haalbaar inderdaad. Sowieso zie ik het, op dit moment tenminste, ook niet zitten om Wes mee te nemen naar een vreemd terrein met vreemde paarden. Maar mocht iemand in de buurt zijn van Apeldoorn is diegene hier altijd welkom haha :P

Ik hoop het ook voor haar zillionke. Waarom heb je haar naar huis gehaald als ik vragen mag?

Haha die Tara! Gelukkig heb je het goed op kunnen lossen :)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 21:08

Hebben jullie paardjes met dit weer vandaag buiten of binnen gestaan?

Hier heeft de staleigenaar de paarden vandaag binnen gelaten. Heb Wes zelf toen straks nog even in de paddock gezet. Hij moest sowieso even zijn stal uit om uit te kunnen mesten. Ik geloof dat Wes wel blij was om even buiten te zijn :')
Afbeelding

Frieskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-15 22:34

Westhof schreef:
Een meeting lijkt me leuk, maar niet haalbaar inderdaad. Sowieso zie ik het, op dit moment tenminste, ook niet zitten om Wes mee te nemen naar een vreemd terrein met vreemde paarden. Maar mocht iemand in de buurt zijn van Apeldoorn is diegene hier altijd welkom haha :P

Ik hoop het ook voor haar zillionke. Waarom heb je haar naar huis gehaald als ik vragen mag?

Haha die Tara! Gelukkig heb je het goed op kunnen lossen :)

ja volgens mij heeft ze het wel echt naar d'r zin en nog een bijkomend voordeel ze heeft nu geen last meer van paarden die geen mok hebben dat is wel echt n voordeel. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:03

Een meeting is dan zonder paarden he TamaraWes!
Anders plannen we wat in Amersfoort, Utrecht of Zwolle dat ligt centraal wie wel kan kan wel wie niet kan kan niet?

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:21

Vrouwke heeft gisteren wel buiten gestaan, maar had wel een deken op. :Y) :)

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:22

Gaan jullie nog naar tentenkamp? :)

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 09:45

Ik zou eerst wel gaan maar gisteren besloten toch niet te gaan. het is toch een behoorlijk eindje weg en ik heb nou niet écht écht dingen nodig. :p

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 10:12

Hahaha die opmerkingen bij de berichtjes :') 1april. :))

Ja ik bedoelde idd meeten zonder paarden.

Ik ga niet naar tentenkamp, vind de aanbiedingen steeds minder worden...

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:55

Zo poging gedaan tot bijlezen hahaha. Ik doe even bij iedereen ff hun boktnaam, anders raak ik door de war hahah

Nordsvensk: Wow Mia kan springen zeg!!! Heel knap.
Mandarijn : dat filmpje ziet er goed uit van je dressuurproef.
ApolloPaard: Wat leuk dat Tarzan voor de wagen gaat, hoe groot is hij?? Ik heb nog een wagen te koop :P haha. Maar denk dat hij te klein er voor is. Nog Gecondoleerd Tammara, dit soort gebeurtenissen zijn nooit leuk.
Kim_97: leuk zo enoy the ride rit. Van 22 km pff is nog al wat. Ik wil keer mee doen met ride en run. Dan heb je iemand naast je die mee hardtloopt. Me vriend zei al misschien volgend jaar. Hahah Want hij moet hardlopen, en ik zit uiteraard op stanley :P. En aangezien hij met Enya mijn herder wilt hard gaan lopen, is dit een mooie uitkomst. Alleen moeten we met Enya een jaar wachten, want ze is nu nog te jong om mee hard te gaan lopen.
En gaaf hoofdstel.

Naomi_Haffie: Leuke spring foto’s. Ik moet ook vaker gaan springen met stanley..
Cheidie: Fijn dat je les super ging.!! En wat heeft jou hafje een geweldig koppie

Iemand maakte de opmerking over een groepswhats ap. Ik ben niet zo voorstander van, want dan denk ik dat het in dit topic ook erg stil gaat worden, terwijl het juist zo gezellig is. Een meeting zonder paarden lijkt me wel heel erg leuk :D

Nu even over stanley,,
Stanley is bij tandarts geweest en zijn tanden zagen er nog best oke uit, wel wat scherpe randjes maar geen haken of kapotte wangen. Eten doet hij ook weer goed, en hij is weer vrolijk. Gister 3 kwartier gereden en vandaag heb ik les, Maar wat een wind zeg. Die van mij staat buiten met deze wind, maar heeft een grote schuilschuur.
Hij verhaad echt niet normaal haha. Helaas is zijn deken weer kapot. Maarja hij doet het er nu maar ff mee, hoop met week of 3/4 de deken helemaal af te doen, maar dan moet wel de temp omhoog gaan.

Oja even foto spammen van mijn kleine meid.

Afbeelding

Afbeelding

mignonne2403

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 11:55

Huh hahaha mijn pony staat met weer en wind buiten overdag zoizo