Zullen mijn blonde manen wel zijn hahahaha
Ook onderlangs vlechten kan ik ook niet... snap ik geen hout van
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maar eens proberen.
maar daar zijn damella haar manen te lang voor
Mando schreef:Snap niet hoe je dit voor elkaar krijgt...
Zullen mijn blonde manen wel zijn hahahaha
Ook onderlangs vlechten kan ik ook niet... snap ik geen hout van
Klasien schreef:Paulusjuh, hoe maak je die knotten? Gewoon vlechten en dan 2 keer dubbel? Staat erg chique.
blijft heftig, mensen ineens moeten missen
.. 
. Wel alleen gestapt, ze heeft donderdag avond 1 uur flink les gehad (dressuur) en gister 1 uur weer les met mijn bijrijdster (springen). Ze deed het super
, dus vandaag lekker rustig aan doen.. morgen nog even lekker hobbelen op Madeira, maandag en dinsdag kan ik niet naar stal (geen vervoer, moet ook werken enz.) en word 10 april geopereerd aan mijn oog dus mag dan 1 maand (tot 13 mei, 2e controle) niet rijden. Maar ga natuurlijk wel andere leuke dingen doen, poetsen, knuffelen, wandelen, misschien is kijken of ik iets met grondwerk kan doen?
ze kon ook heel hard met losrijden
in de ring was ze ook wel vrij druk maar maar mijn enige doel was blijven zitten en proberen tussen de bordjes te blijven
. Maar ging best lekker
kan nog veeel beter maargoed volgende week maar weer lekker lessen! Resultaat was 1e proef een 3e prijs met 189 en 2e proef 6e met 185! Had gevlochten en bleef zitten! Maar had nu dubbele vlecht en dan heel strak op krukje en dan gelijk op de pony. Wedstrijd was in het dorp dus dan bleef het wel uurtje zitten te staat dr wel gaaf 
ik ben benieuwd naar een close up van de manen