kwam deze foto nog tegen pfff hoe bedoel je dream is arrogant en laat het effe zien.. ze heeft hier wel lijkt een erg groot hoofd, mis dan toch weer de dikke pluk ervoor, stomme wind.
Nou, ik mag zo weer aan het werk. Maar even zin maken. Denk dat als de kinderen het leuk vinden, ik ze vanmiddag meeneem naar de manege. Kan ik wel met ze een paard gaan poetsen . De pony's zijn allemaal zo kinderproof, dat moet geen probleem zijn
nts19
Geplaatst: 23-11-11 12:07
marlis: bedankt! mandyflmarca: haha wat een arrogantie! mjetterd: oooh wat leuk zeg lekker met de kinderen naar de manege heerlijk!
Nou ik was het keihard verslapen! 9 uur werd ik wakker terwijl ik dan in ridderkerk moest staan ( half uurtje van mijn huis ) dus snel klaar gemaakt en hij staat nu bij een garage en hopen dat die snel klaar is.. want zit nu te twijfelen of ik al op de fiets ga of gewoon eind de middag.. ben ook best moe en heb hoofdpijn dus denk dat ik even een tukkie ga doen
Pff ging net naar de stad rijden met mn mams. Maar mijn zus heeft me zo zenuwachtig gemaakt met autorijden door altijd commenttaar te geven en mij zenuwachtig te maken dat ik hem als er een auto achter me staat voor het stoplicht hem constant uit laat vallen. En als er niks achter me is rijd ik zo weg. Schaam me te pletter en moet straks nog naar huis rijden bahbahbah
nts19
Geplaatst: 23-11-11 13:29
maak je niet druk haha.. je moest is weten hoevaak die van mij uitviel. en dan ook voor het stoplicht. heb ook vaak gehad dat ik bijvoorbeeld voorrang kreeg en hem uit liet vallen.. gebeurd zovaak!
Bij mij gebeurt het telkens omdat als ik hem eenmaal uit heb laten vallen ik zenuwachtig wordt. En schaam me echt rot waardoor ik ga stressen en t nog een x gebeurt enzo hahaha. Ben dan echt bang nu al om nbaar huis te rijden straks
moet je anders op een stukje gaan rijden waar bijna niemand komt en dan vaak stilstaan en oefenen.. heb ik ook gedaan bij ons op stal op het industrie.. werkte bij mij wel. stilstaan wegrijden stilstaan wegrijden.. ik kon ook niet wegrijden bij een stoplicht of hij viel uit.. nu rij ik soms een audi of bmw eruit!
shilady
Geplaatst: 23-11-11 13:45
Ik heb gister heel stout op deze gereageert vind het wel een leuk sjiek dingetje en het is een nrps net als bien ..
Marlis..ik heb tijdens de les dat ie altijd uitvalt wanneer ik op een helling sta. En dan niet 1 keer haha. Word er altijd helemaal gestoord van..zeker als er van die mensen achter je gaan toeteren. Maarja so what..hun hebben ooit ook moeten leren rijden. Gewoon wat vaker gaan oefenen zoals liekje zegt!
Leuk ding Daan. Nou als ik rustig blijf is er niks aan de hand en rij ik zo weg. Maar ik maak mezelf helemaal zenuwachtig. Net van de stad naar de loper(winkelcentrum waar we altijd boodschappen doen) gereden en nu net naar de bieb en geen een keer uitgevallen. Ik kan het wel maar laat me gek maken. Nu zo nog naar huis rijden vanaf de bieb.
Vervelend alieke dat je nog niks gehoord heb. Ik ga kwart voor 4 als anous klaar is met werken gelijk naar mn peeps. Kijken of ze wilt longeren zonder ons aan te vallen.
Mandy: voor welk ben je geslaagd? Scooter of auto?