En ja ik heb nu dus gewoon Petrie rijlaarzen en ik ben er suuuuper blij mee en ga nu op de site van de knhs kijken hoe je een startkaart aan moet vragen
ik wou ze eerst ook maar moet ze op maat laten maken en voor de keren dat ik rijd vind ik het erg zonde
na ben benieuwd na je topic zo
joopiexx
Geplaatst: 25-02-10 21:37
Nou ik heb ze nu aan in huis. Ze zitten lekker moet wel wennen aan het aantrekken omdat ze erg strak aangaan zeg maar. Ik heb ze gewoon in schoenmaat 38 en dat zit aan beide voeten ook goed. Normaal heb ik altijd 1 voet wat minder lekker zit. Ik ben een aansteller hoor met laarzen aantrekken maar met goede support durfde ik wel en nu gewoon uitlopen.
Wat een lekker ding Amanda En ik vrees ookweer het ergste voor zondag T is ons gewoon niet gegund denk ik ofzo.. Nog ff en meneer zit in zn zomervacht
joopiexx
Geplaatst: 26-02-10 10:10
muppetmayo schreef:
Wat een lekker ding Amanda En ik vrees ookweer het ergste voor zondag T is ons gewoon niet gegund denk ik ofzo.. Nog ff en meneer zit in zn zomervacht
Gaan jou paardjes op de foto?
Amanda heb jij je startkaart al aangevraagd? Ik vind het wel een beetje een vaag gedoe hoe of wat ik dat moet gaan doen. En op basis waarvan kies je een vereniging.