Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nienke_17 schreef:Achja we zullen het wel zien, ik denk dat helaas bij ieder merk zadel er wel iets is op te noemen wat er niet helemaal in orde is..
lotteluvah schreef:Nienke_17 schreef:Achja we zullen het wel zien, ik denk dat helaas bij ieder merk zadel er wel iets is op te noemen wat er niet helemaal in orde is..
Idd! De een is tevreden de ander niet. En er worden zoveel gemaakt dat je een misstap niet kan voorkomen.
lotteluvah schreef:Ik ben als de dood voor boren.
Ik heb echt zin in divozaaaaaaaaaaaa
Hilde_q schreef:Viet je moet mij even helpen
Hilde_q schreef:Nou ik wil voor nienke nieuw halster en setjeMaar kan niet kiezen op divoza
Ik wil dit keer een bruin setje
lotteluvah schreef:Fijn dat je een zadel krijgt Nienke!
Heb zelf wel hele slechte ervaringne met thorowgood gehad..
lotteluvah schreef:Ik spring heel ff snel onder de douche!
Hilde_q schreef:Nou ik wil voor nienke nieuw halster en setjeMaar kan niet kiezen op divoza
Nienke_17 schreef:Hmm dat is inderdaad niet zo mooi.. Welk type had je dan?
Heb ontzettend lang met die zadelmaker gepraat, in heel ned zijn er maar 14 speciaal opgeleide saddle fitters en zij was daar 1 van. Ze is ook vaak in Engeland geweest en zij was erg postief over de nieuwe modellen van thorowgood. Maar bijvoorbeeld de maxam en het haflinger griffin zadel was zij minder te spreken over.. Ik had in ieder geval een ontzettend goed gevoel over haar en over het zadel..
Hilde_q schreef:uhm geen bandageswant daar gaat ze naar happen
Peesjes
Uhm in totaal wil ik voor het setje 30-40 uitgeven
Heb net een nieuw nature setje
Girlgamer schreef:Hilde_q schreef:Nou ik wil voor nienke nieuw halster en setjeMaar kan niet kiezen op divoza
Bruin
knabbelgirl schreef:[EJL-ITP] Katherina, van onbeleerde dikzak naar mooie sportpony!(13 jr
voor wie nog niet gereageerd had
knabbelgirl schreef:Nienke_17 schreef:Hmm dat is inderdaad niet zo mooi.. Welk type had je dan?
Heb ontzettend lang met die zadelmaker gepraat, in heel ned zijn er maar 14 speciaal opgeleide saddle fitters en zij was daar 1 van. Ze is ook vaak in Engeland geweest en zij was erg postief over de nieuwe modellen van thorowgood. Maar bijvoorbeeld de maxam en het haflinger griffin zadel was zij minder te spreken over.. Ik had in ieder geval een ontzettend goed gevoel over haar en over het zadel..
daar heb ik inderdaad problemen mee gehad