Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:SmeeJ schreef:Hallo allemaal,
ik typ dit namens caressa, heb haar aan de telefoon
Hele mooie opening,
het gaat met ups en downs met mij,
ik ben ook verhuist naar mijn vader,
dus dat is nog steeds in gang.
Ik denk dat ik stop met bokt, dus helaas ook jullie moet verlaten.
als het allemaal is afgehandeld, kom ik niet meer, gewoonweg omdat ik bij mijn vader geen internet heb, en ik geen zin heb in scheve gezichten van mensen
( niet van jullie hoor maar )
Ik zal jullie missen, en misschien dat ik nog oooit wel een keer kom.
Ik had niet verwacht dat bokt zo kan zijn als dat die is, als ik zie hoe weinig begrip eris en hoe er gedreigd word door Mods, maar ook door andere bokkers heb ik er geen zin meer in
Bedankt voor alles, jullie zijn super meiden.
Het gaat jullie goed!
Liefs caressa
ehm wie is dit
Of is dat dat ene meisje wat heel ff hier was?
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:esmee ging togh met mij mee
uhu maar die gaat er ook heen bedoelde ik eignlijk
suusiejj schreef:snapte ut al niet.. want anders blijf ik ja gewoon thuis als er 1 na groningen gaat snappie, mij word verder ni wat gevraagd.. mja eerst ff kijke of sandra me rijden kan
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:snapte ut al niet.. want anders blijf ik ja gewoon thuis als er 1 na groningen gaat snappie, mij word verder ni wat gevraagd.. mja eerst ff kijke of sandra me rijden kanstond er een beetje vreemd
Jasia schreef:Mag dat? Op een wedstrijd/concours/?? gewoon met je paard er tussen lopen zonder dat je mee doet?
Lous schreef:Ben vandaag gigantisch onderuit gegaan, maar meer na het douchen.
Tosso
suusiejj schreef:Jasia schreef:Mag dat? Op een wedstrijd/concours/?? gewoon met je paard er tussen lopen zonder dat je mee doet?
neem togh aan van wel he.. zolang je anderen niet in de weg rijd mja dat geld ook als je wel mee doet
SmeeJ schreef:.
bij haflingerdag kun je ook onoficieel starten, misschien dat ik dat ga doen, als ik een goedpassend zadel hjeb
SmeeJ schreef:.
bij haflingerdag kun je ook onoficieel starten, misschien dat ik dat ga doen, als ik een goedpassend zadel hjeb
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:snapte ut al niet.. want anders blijf ik ja gewoon thuis als er 1 na groningen gaat snappie, mij word verder ni wat gevraagd.. mja eerst ff kijke of sandra me rijden kanstond er een beetje vreemd
Jasia schreef:Waarom niet..?
Jasia schreef:SmeeJ schreef:.
Leuk! Wel foto's laten maken he?
suusiejj schreef:hmmz me naam stond er helemaal ni bij![]()
peuk?
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:hmmz me naam stond er helemaal ni bij![]()
peuk?
dooooooos je naam stond er nie bij omdat je nog nie cker weet of je erheen gaat![]()
Niet omdat ik je vergeten was hoor
Jah lekker
Jasia schreef:Kan jij dat dan ff aan mijn ma vragen..?
suusiejj schreef:ik ga wel maar weetniet zeker met as *:)
ff rollen dan