Zijn er nog mensen die het leuk vinden om buiten te rijden? DAH Noord gaat een rally paper organiseren! Er wordt een mooie route uitgezet met leuke vragen onderweg. Je kunt je opgeven alleen of met een groepje, onder het zadel en aangespannen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kiddokids schreef:Hello dames
Ben helaas al tijdje niet geweest
Zit momenteel niet lekker in me vel
Beetje overspannen en ben momenteel ook thuis
Best heftig jaar achter de rug vervolg longontsteking natuurlijk en nu beetje gedoe met me baas
Hij wil me ontslaan
Gaat inmiddels wat beter met me nu ik rust hebt
Ik kom morgen even bijlezen zag wat foto's voorbij komen.
Is er iemand vandaag nog naar DAH in Lisse geweest
King is vandaag Z2 gestart en had 3 winstpunten en ben zo ongelofelijk trots gewoon een 10 voor de halthouden geweldig He
Me dochter moet einde van de middag rijden
maessie schreef:Ziet er uit als een fijn zadel Gail! Gaaf dat je de kans krijgt deze zo uit te testen! Vind het wel een mooi systeem dat zij ook vanaf de boom opbouwen. Ze hebben ook voorbeelden liggen toch? Hebben ze ook specifieke modellen voor de rondgeribde paarden?
Gekke Punk!![]()
Ik zit te wachten op een telefoontje van de hengstenhouder.. Wil Vlien vandaag graag weer ophalen als ze uitgedekt is, t is zo rustig op stal zonder haar!
astridastrid schreef:Heerlijk, nieuw zadel! Ziet er goed uit, snel OHZ-foto's?
Pas wel op met "kussens korter", het ruitergewicht kan dan namelijk wel minder worden verdeeld en krijg je wel meer piekbelasting op een korter stuk. Meer in het algemeen hoor, korter klinkt vaak ideaal, maar drukverdeling is ook een dingetje.
Super punten in Lisse allemaal, ik had ook lekker gereden en prima punten (en prijs), vond het ook wel een hele leuke jury die ook durfde te punten en duidelijk niet vanaf een 6 naar beneden zat te punten. Zoals het hoort! Was een erg leuke dag.