Ik heb tot pagina 6 gelezen, daarna alleen de laatste pagina. Veel werk
Ik ben 25 jaar en ben van plan een haflinger te gaan rijden. Ben altijd fan van haflinger geweest en vroeger 1 keer op een haf gereden. Nu krijg ik de mogelijkheid om bij een haflingerstal te gaan rijden. Ik heb een 4 jarige hengst toegewezen gekregen met de afstamming weltdame van de wortel x neidhart. Ik heb afgelopen week de eerste keer op hem gereden. Ik had sowieso al een jaar niet meer gereden uberhaupt en het viel wel even tegen hihi. Hij testte me echt uit. En ik moet nu leren om door te zetten. Eigenlijk moet ik les nemen, dan kunnen we beide ver komen. Heb er ook zin in, maar het is wel een hele uitdaging voor me. Nu vrijdag mag ik weer, ben benieuwd.

flink wat hobbels en bobbels in de mond en aan de rechterkant ligt 1 kies niet mooi in de rij en daar zaten paar scherpe haken op die in de tong prikten vandaar dus het schuimen en kantelen. En de hobbels en bobbels in de mond veroorzaakten waarschijnlijk het wat hangerig zijn.
na maanden 'ziek'te zijn geweest gaat het dankzij mijn chiropractor nu zó goed dat ik vandaag zelfs na meer dan een half jaar mijn andere hobby weer beoefend heb! Helaas nog geen goede conditie ermee, maar ik heb toch alweer 10 km lekker door het veld gemountainbiked
sommige stukken haald ik ruim 35-40 km per uur
veel sterkte vandaag