Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Heb er echt superveel zin in!
Lompe kwpn'er die echt op je gedachte te rijden is.. Heeeeerlijk!

Jouw deken!
En jammer dat de wedstrijd al vol zat!
Die naam alleen al!
Foto!!!
Leuk zeg!
Heb voor Bio een 6,6 terug, ben er zo blij mee!
Gemiddelde was maar een 5,8 dus vreesde het ergste al!

Gave Haf!

?
en wat kan die springen zeg wow
.

Telkens aan het eind van rijden mag hij even een huppel maken, hij vind het práchtig en kan bovendien zijn energie even kwijt! 
Als het goed is komt straks de foto van Nib bij Sinterklaas!
Leuk!
Ik geef toe, ik reageer ook niet meer zoveel als eerder, maar dat komt meer omdat ik het soms niet kan bij benen of de onderwerpen niet voor mij zijn weg gelegd (denkt aan pingen een BB
)
hij is echt vet schattig. Maar moest wel lachen om zijn naam
De waakhaan op stal heet namelijk ook Pieter(tje) En hij is echt grappig, Hij is hooguit 20cm groot maar zelf denkt ie dat ie wel 2mtr groot en zeer gevaarlijk is
(zal eens een filmpje maken als hij weer een waak bui heeft
)
zou d'r ook pissig van worden! Het zit jullie ook niet mee wat stalling betreft
heerlijk puppie beest

Dus echt mijn aller eerste keer 'springen'

Ben er nog nooit geweest maar ken de site en hun boek bijna uit me hoofd
vind die fleece vesten met omslag kraag ook zo vet.. En bovenaan me lijstje staat een winterjas 
) van stal doen ook 2 meiden mee daar volgens mij. Jammer dat je er niet meer bij kon.. Maar begreep wel dat er wat afmeldingen zijn, misschien nog ff bellen ofzo? misschien hebben ze inmiddels plekje..
wie weet volgend jaar. Heb geen haast en het was ook echt voor de ervaring
tja springen ben ik ook geen held in 50cm en dan hout het op bij mij hihi vind het stoer hoor zo springen
nou ga mijn bed eens op zoeken , morgen naar de dokter ivb met mijn oog het is echt vervelend en begint ook zeer tedoen tot morge allemaal 

Komen wel weer andere wedstrijden!
Succes bij de dokter!

ook een erg mooi hoofdstel
Marlis schreef:Ik hoorde net op stal dat ik zowel in de winter als in de zomer(zomer 24/7 buiten) het zelfde betaal per maand. Beide dus 205.