Ja opzich is het wel jammer dat er veel mensen niet meer actief zijn. Ik probeer altijd bij te lezen en zoveel mogelijk te reageren maarja soms lukt het niet. Sommige dingen zijn ook niet echt aan mij besteed dus dan reageer ik ff niet.
Zie wel tessa, muppet en monique weer voorbijkomen! Gezellig dat jullie ook weer eens langswaaien, en hopelijk blijven hangen.
Ik las iets over stalgeld, ik betaal tussen de 180-200 euro per maand. En dan nog geen smid, wormenkuur etc. Ik koop eens per jaar een ontwormingspakket bij agradi.
Ik wilde jullie nog eff mededelen dat ik sinds gister een te lieve schattige kitten rijker ben! Hij heet Pietertje en is echt nog suuuuper klein en schattig. Best een brutaal aapje is het al! Als ik thuis ben zal ik even een foto posten van m!
AAAH, ik hou nog steeds niet van katten maar kittens blijven wel schattig!
'K zal m'n best doen om te blijven hangen
Nou uitschrijven is goed gegaan.. Ben nu dus officieel de Studieloze Student Vreemdganger, ja hij is zoo leuk xD Sorry Lompe kwpn'er die echt op je gedachte te rijden is.. Heeeeerlijk!
En toen ging ik weer naar de manege, k lees morgen verder bij
farahtjuh
Geplaatst: 06-12-10 16:08
snik snik
had me opgegeven voor de haflinger wedstrijd in vlagtwedde maar helaals de B zit vol met leden en ik ben niet lid, mag me wel op geven voor de L1 maar farah en haar dikke buikie wil ik der niet plagen met wijken dus geen wedstrijd meer voor ons volgend jaar
ik betaal 200 in de winter en 100 in de zomer voor Mara, daar zit verder nog niks bij...
De B zit altijd heel snel vol.... ik wil graag zo snel mogenlijk door de B heen, zodat ik naar de L1 kan
Liiisaaa
Geplaatst: 06-12-10 18:13
Mooie foto M_hartje_M! Jouw deken!
@farahtjuh hier was het ook een en al ijs, doodeng! En jammer dat de wedstrijd al vol zat!
Jody wat leeeuk! Die naam alleen al! Foto!!!
@muppetmayo: Met je werk naar Disney? Toe maar! Leuk zeg!
Ga je werken dan Tessa? Of wat ga je doen?
Zo lange schooldag gehad. Heb voor Bio een 6,6 terug, ben er zo blij mee! Gemiddelde was maar een 5,8 dus vreesde het ergste al! Vraag me toch af wanneer ik altijd leer, zit altijd zoveel achter Bokt
mandje
Geplaatst: 06-12-10 18:17
hoi, hoi,
Ik meld me hier ook maar eens.
Zal me gelijk ff voorstellen;)
Ik ben Harmanda, ben 20 jaar en woon in Hoogezand (Groningen) Ik heb een 16 jarige haflinger merrie genaamd Heidi. Hier rijd ik mee tussen de paarden in de M1+8 dressuur en B+1 springen.
Leuke foto's weer voorbij zien komen van Donna en Nibje en de schattige pups.
Tezzy: Studieloos, beviel het niet? Wat ga je nu doen? Joopie: Nieuwe kitten, fotoooooos Farahtjuh: Jammer dat de B al vol zit.
Ik heb heel de dag gewerkt en uitbreiding gehad haha. Ipv 2 nu 3 zorgvragers Net peepje gedaan en wil denk ik gaan kijken voor land van de NS om te huren in de zomer en winter, mits er een stuk voor natte dagen bestraat mag voor der hoeven en er een stuk in de buurt is.
Ik hoorde net op stal dat ik zowel in de winter als in de zomer(zomer 24/7 buiten) het zelfde betaal per maand. Beide dus 205.
Ze kan inderdaad echt gaaf springen. Maar in het parcours nog een beetje apart. Ze komt vaak te ver terug voor de hindernis. Maar gaat al veel beter. Ik spring alleen af en toe op wedstrijd voor de afwisseling om het leuk en uitdagend te houden. En om men haffie niet te veel te belasten. Maar het blijft gaaf om te doen
Nib vind springen ook helemaal het einde! Telkens aan het eind van rijden mag hij even een huppel maken, hij vind het práchtig en kan bovendien zijn energie even kwijt!
Nou ik ga naar vriendin toe! Als het goed is komt straks de foto van Nib bij Sinterklaas!
xkimmx
Geplaatst: 06-12-10 21:40
Joy vind springen ook wel leuk alleen moet ik er nog even aan werken, mijn houding is echt te slecht voor woorden. Maar we hebben sinds kort springles dus zit al verandering in. Ik zal even een fototje op zoeken
Sorry dames maar ik ga hier wat minder posten. vind het wat minder worden de sfeer hier sinds dat met de oude en nieuwe garde. Niet meer zo gezellig, sorry.
Nathalie83
Geplaatst: 06-12-10 23:47
Hey Tessa ook weer ook weer voorbij zien komen Leuk!
Ik vind dat oude en nieuwe garde gewoon door elkaar moet Ik geef toe, ik reageer ook niet meer zoveel als eerder, maar dat komt meer omdat ik het soms niet kan bij benen of de onderwerpen niet voor mij zijn weg gelegd (denkt aan pingen een BB )
Whahaha Jody! zag de foto's al op je hyves hij is echt vet schattig. Maar moest wel lachen om zijn naam De waakhaan op stal heet namelijk ook Pieter(tje) En hij is echt grappig, Hij is hooguit 20cm groot maar zelf denkt ie dat ie wel 2mtr groot en zeer gevaarlijk is (zal eens een filmpje maken als hij weer een waak bui heeft )
Marlis, ben je mooi klaar mee, van die meiden op stal die peeps in elkaar laten slaan zou d'r ook pissig van worden! Het zit jullie ook niet mee wat stalling betreft
Jolanda!!! Daar moet je veeeeeeeeeeeeel meer foto's van plaatsen heerlijk puppie beest Donna ook nog gezien
Marnix in de sneeuw voorbij zien komen met ook hippe deken!
Uh... sterren nib gezien.
Is het een trein, is het een vliegtuig? Neeee het is de haf van Mandje!! My God wat een hoogte Enne welkom trouwens
Joy kan ook vliegen
Ik zou ook zo graag leren springen.. Maargoed, eerst de beeb eruit en dan misschien af en toe een springlesje met Marena Heb volgens mij nog wel een foto van mijn eerste keer springen ooit, met Arash.. Ff zoeken... Whaha hij is nog erger dan dat ik me herinner Dus echt mijn aller eerste keer 'springen'
Mayo & Jolanda, ik heb ook een aardig verlanglijstje bij Kreamer hoor Ben er nog nooit geweest maar ken de site en hun boek bijna uit me hoofd vind die fleece vesten met omslag kraag ook zo vet.. En bovenaan me lijstje staat een winterjas
Farahtjuh (moet echt je naam eens gaan onthouden ) van stal doen ook 2 meiden mee daar volgens mij. Jammer dat je er niet meer bij kon.. Maar begreep wel dat er wat afmeldingen zijn, misschien nog ff bellen ofzo? misschien hebben ze inmiddels plekje..
@ natalie had vandaag mail gehad. het is idd jammer, ik mog wel mee doen met de l1 maar vind dat gewoon nu tezwaar we zijn wel l1 start gerechtigd maar farah haar eerste veulen dus merk echt dat ik er soms zo aan moet rijden dat het zowel voor mij als haar niet leuk is wie weet volgend jaar. Heb geen haast en het was ook echt voor de ervaring tja springen ben ik ook geen held in 50cm en dan hout het op bij mij hihi vind het stoer hoor zo springen nou ga mijn bed eens op zoeken , morgen naar de dokter ivb met mijn oog het is echt vervelend en begint ook zeer tedoen tot morge allemaal
Liiisaaa
Geplaatst: 07-12-10 09:20
Haha leuke foto Nathalie & Kim!
@Farahtjuh, als het niet goed voelt moet je het ook gewoon niet doen! Komen wel weer andere wedstrijden! Succes bij de dokter!
Nou nog wat winterse plaatjes van Nib!
Arrogant koppie!
Maar dat kunnen we nog erger!
Zie hier ook vooral de hand van Sint, waar Nib net de jurk omhoog had getrokken!
Ik hoorde net op stal dat ik zowel in de winter als in de zomer(zomer 24/7 buiten) het zelfde betaal per maand. Beide dus 205.
Dat hebben wij ook. Op de vorige stal, waar Wahida geboren is, betaalde we in de winter een hoger bedrag dan in de zomer, maar omgerekend waren we net zoveel kwijt per maand.