Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Peelie schreef:hinke, ik ben gewoon eigewijs en ga gewoon rijden...
T is wel goed voor mijn rug. Daardoor 'kraakt' hij weer los.
Dieuwke1315 schreef:@ Freya: Stertke! Jeetje.. dan moet je idd geschrokken zijn!![]()
![]()
Voor de rest heb ik niets te vertellen.. ik heb vanavond les van een andere instructrice omdat mijn instructrice op vakantie is 2 weken, ik ken haar al maar nog nooit van dr les gehad!
muppetmayo schreef:Jeeeetje Freya! Dat is schrikken!
Heel veel sterkteKlinkt alsof er iets afschuwelijks is gebeurd!
Nathalie hebben jullie al aan wormen gedacht? Mijn oude paardje kon dat ook weleens doen, en ook geen wormen, wij smeerden dan sweet itch in de staart, en dan stopte ze er ook gelijk mee. Dit spul verzacht en verkoelt geloof ik...
joopiexx schreef:Welke studie doe jij dan?
Ja ik heb nog vakantie, 31 augustus begint mijn opleiding, dus elke dinsdag naar school en ook begint mijn nieuwe baan dan.
Al heb ik nu niet echt vakantie, want ik ben gewoon aan het werk haha! Maarja ergens moet je geld vandaan halen he, en paard houden is niet gratis
muppetmayo schreef:Wel balen Hinke, leren in je vakantie!
Met een beetje mazzel heb ik eind volgende week 2 daagjes vrijEven rust hier
joopiexx schreef:Straks ga ik 1 dag in de week omgangskunde doen, zodat ik mijn onderwijsbevoegdheid heb, en 3 dagen werken.
Ik leer voornamelijk door het volgen van curcussen en projecten, dus volgens mij niet echt tentamens.
joopiexx schreef:Nou ik ben ook een beetje nieuwsloos eigenlijk..
Peelie schreef:
Nathalie83 schreef:ben er ook wel. maar heb simpelweg echt niks te melden.. ben beetje tv aan het hangen en denk dat ik zo maar ff de wii nog aanslinger
Nathalie83 schreef:Hinke schreef:[@nathalie: kan je geen vliegendeken proberen?
ja dat kan ook maar willen het eerst uitzoeken of het ergens anders vandaan komt dan vliegen
Peelie schreef:hoezo ben je voor paardjes aan het rondkijken Jody?